Skip to main content

Revista presei media - 11 martie

 

Publicitate

ACTUALIZARE: “Nu am plătit niciodată la CNA vreo amendă a postului OTV”, spune Sorin Enache, director general al grupului Realitatea Caţavencu, în replică la declaraţiile lui Radu Moraru. “Singura legătură pe care o am cu amenzile OTV este că l-am sfătuit pe Dan Diaconescu să-şi plătească datoriile la CNA”, a completat, pentru paginademedia.ro, Sorin Enache.

adrian-sarbu-38Porsche Leasing Romania IFN a cerut, împreună cu Porsche Broker de Asigurare, insolvenţa Publimedia International, firmă controlată de şeful imperiului Pro, Adrian Sârbu. Cele două companii au înregistrat insolvenţa la Tribunalul Bucureşti în 8 martie. Primul termen de judecată este 4 iunie. Potrivit unor surse apropiate situaţiei, debitul Publimedia către firma de leasing este de 185.426 de lei (circa 45.200 de euro), reprezentând restanţe la plata ratelor de două luni, pentru 17 autovehicule luate în leasing, scriu Money.ro şi Daily Business.

radu-moraru6Realizatorul emisiunii Naşul, difuzată de B1 TV, vorbeşte pentru Evenimentul zilei despre piaţa talk-show-urilor din România, despre concurenţă şi dă sentinţe politice. În acelaşi interviu, Radu Moraru, susţine că OTV şi-a plătit datoriile la CNA cu banii lui Sorin Ovidiu Vîntu.

Radu Moraru: "În urmă cu ceva timp, managerul de la Realitatea TV, Sorin Enache, era la CNA, m-am întâlnit cu el, venise să plătească, cu banii lui Sorin Ovidiu Vîntu, datoriile de sute de mii de dolari, ale OTV-ului către CNA."
Radu Moraru: „Băsescu a fost în emisiune de vreo 14 ori”

andrei_gheorghe1Andrei Gheorghe, fost consilier al ministrului de Finanţe Sebastian Vlădescu, a declarat, într-un interviu acordat cotidianului Adevărul, că Vlădescu "nu înţelege deloc ceea ce înseamnă comunicare", precizând că încetarea colaborării a fost determinat de faptul că au existat "aşteptări diferite unul de la celălalt".

"Am constatat că acţiunile celor din sistem sunt non-acţiuni. Dacă faci ceva, dacă semnezi ceva, dacă reuşeşti să creezi ceva, ieşi din rând. Dacă ieşi din rând, eşti vulnerabil. Şi tuturor le e frică de pierderea locului de muncă. Am uitat sensul gestului '89: libertate", a mai spus Gheorghe în interviul pentru Adevărul.

Pe de altă parte, el spune, într-un interviu pentru Evenimentul zilei, că Vlădescu "e ciufut, nu vorbeşte" şi că "toţi specialiştii cred întotdeauna că lumea se reduce la dreptatea lor unică, prin urmare, toate celelalte sunt fandoseli". Vlădescu spune Gheorghe, "e foarte căpos şi nu vrea să asculte".

Estimată la 5,5 - 6 milioane de euro, piaţa locală de indoor a scăzut cu circa 30% anul trecut şi, deşi se numără printre puţinele nişe ale advertisingului pentru care se estimează creşteri anul acesta, va reveni la valoarea din abia în 2011- 2012, au declarat pentru DailyBusiness jucători din piaţă.

Indoorul va creşte în 2010 cu până la 7%, susţine Răzvan Marincoi, directorul de marketing al agenţiei Brand Management: "La un calcul oarecum simplu, costul per mia de potenţiali consumatori este mai mic în indoor faţă de outdoor, unde raportările se fac mai mult la costul per panou", explică Marincoi.
Indoorul va simţi din nou bunăstarea din 2008 abia peste 2 ani

La Kanal D începe astăzi, de la ora 20.30, un nou reality-show, Săracii copii bogaţi. Timp de 30 de zile, cinci copii „de bani gata”, Andreea Podărescu, Bianca Rus, Claudiu Năstase, Emmy şi Sorinel Copilul de Aur, vor renunţa la viaţa lor plină de fiţe şi vor locui într-un apartament cu trei camere, neîmbunătăţit şi nemobilat, din cartierul bucureştean Pantelimon. Ei vor primi un buget limitat pentru a se întreţine şi pentru a-i ajuta pe cei nevoiaşi, relatează Evenimentul zilei.
Tineri cu fiţe, la Kanal D

Centrul pentru Jurnalism Independent (CJI) organizează, începând cu 22 martie, un curs de fotoreportaj, susţinut de fotoreporterul Andrei Pungovschi. Cursul este destinat celor care doresc să înveţe sau să aprofundeze metodele de realizare a unui fotoreportaj sau eseu fotografic şi este condus de Andrei Pungovschi, fotoreporter Mediafax, colaborator al Agenţiei France-Presse, informează Mediafax şi Jurnalul National.

MediaCafé a lansat portalul yahooadvertising.ro. Portalul va oferi clienţilor de publicitate online informaţii despre promovarea online în reţeaua Yaho!, au anunţat reprezentanţii Media Cafe, notează Money.ro, HotNews şi Wall-Street.

Orange România a devenit membru cu drepturi depline al IAB România, asociaţie din industria locală de publicitate pe Internet, au anunţat miercurii reprezentanţii asociaţiei, informează Money.ro, HotNews şi Wall-Street.

toti-3-l1După Clarkson, May şi Hammond, TopGear aduce pentru prima oară în România şi Augmented Reality, tehnologia care înceţoşează şi mai tare linia dintre realitate şi realitatea virtuală. Practic, prin acest proiect, revista deschide calea prin care o revistă tipărită poate face saltul către conţinut video, audio şi animaţie 3D. Proiectul online îşi face debutul cu trailerul emisiunii Top Gear, episodul filmat în România care va fi difuzat pe postul Antena 3, în data de 26 martie, oră 23.05, relatează Financiarul.
Augmented Reality - un nou proiect marca Top Gear

Odată cu creşterea impresionantă a utilizatorilor de reţele sociale, internetul a devenit şi mai important în businessul companiilor şi în felul în care relaţionează acestea cu potenţialii clienţi, o simplă postare pe Twitter a unei promoţii putând aduce noi cumpărători.

"De exemplu, în cazul în care un retailer observă pe o reţea socială o discuţie în care este admirat ceea ce poartă o celebritate, poate expune imediat acea haină pe pagină de start a site-ului său, iar apoi poate realiza campanii targetate pentru cei interesaţi de acea vedetă ori de lifesyle. Astfel, îşi maximizează posibilitatea de a câştiga noi venituri şi va oferi conţinut relevant consumatorilor săi”, a explicat David Carr, director de strategie digitală al agenţiei britanice Chemistry Group în cadrul evenimentului Orange Online MeetUp.
Cum poate ajuta activitatea în timp real pe Internet să mărească vânzările

Jorg Riommi, executive creative director la Saatchi&Saatchi România, va evalua cele mai bune bucăţi de publicitate ale Orientului Mijlociu şi Africii de Nord, în cadrul festivalului Dubai Lynx 2010, notează Wall-Street şi IAA.ro.

Între 4 şi 6 iunie va avea loc prima ediţie a Menfest, singurul târg şi festival dedicat în exclusivitate bărbaţilor, scrie IAA.ro. "Menfest nu este doar un târg, ci o platformă completă de entertainment pentru bărbaţi. Competiţie, adrenalină, motoare puternice şi femei frumoase, muzică şi gaming toate vor fi parte integrantă din Menfest. Ne dorim să generăm experienţe, să stimulăm interacţiunea şi să creem o bază pentru implicarea activă a targetului în activităţile Menfest” spune Emilian Arsenoaiei, de la Arsenoaiei&Mătăşel, organizatorii evenimentului.
MENFEST - cel mai important Contact Point pentru mărcile care se adresează bărbaţilor

Autor: Carmen Maria Andronache carmenpaginademedia.ro
viewscnt

Trimite un comentariu

sus