Skip to main content

Revista presei media - 2 martie

 

┼×tirile online au devenit mai populare, ├«n Statele Unite, dec├ót citirea ziarelor, potrivit unui studiu realizat de Pew Research Center ┼či citat de BBC News. ├Än SUA, ┼čtirile online ocup─â locul trei ├«n preferin┼úele publicului, dup─â ┼čtirile TV locale ┼či na┼úionale. Studiul arat─â c─â publicul s-a ├«ndreptat cel mai adesea c─âtre m─ârii agreagatori de ┼čtiri Google News ┼či AOL, dar ┼či c─âtre CNN ┼či BBC, informeaz─â HotNews, Wall-Street ╚Öi Evenimentul Zilei.

Publicitate

Cercet─ârile asupra nevoilor reale ale cititorilor vor ajuta ziarele ┼či revistele s─â supravie┼úuiasc─â pe o pia┼ú─â invadat─â de noile media. Articolele de valoare vor fi mereu c─âutate, scrie Adev─ârul.

"Cititorul de ziare vrea acurate┼úe, dar ├«n acela┼či timp emo┼úie. Vrea obiectivitate, dar ┼či un pic de angajament. Vrea distan┼ú─â critic─â, dar ┼či c─âldur─â sau compasiune. Vrea imagini gr─âitoare, dar ┼či texte explicative. Vrea ┼čoc, dar are limite. Ciudat─â specie mai e cititorul de ziare. Ciudat─â ┼či tot mai rar─â", scrie Matei Martin, ├«n edi╚Ťia┬ádin 14 ianuarie 2010 a revistei Dilema Veche - articol redat integral ├«n materialul publicat de Adev─ârul despre viitorul ziarelor.
Revoluţia presei de calitate

Gabriela Cristea, prezentatoarea emisiunii Nor─â pentru mam─â, de la Kanal D, se preg─âte┼čte s─â devin─â regizor, primul ei proiect fiind ┼či primul videoclip al trupei Chester. Vedeta nu are ├«n plan s─â p─âr─âseasc─â televiziunea cur├ónd ┼či, chiar dac─â nu va mai modera o emisiune, cu siguran┼ú─â, se va afla ├«n spatele camerelor, scrie Evenimentul zilei.

"Emisiunea┬áNor─â┬ápentru mam─â reprezint─â Kanal D ┼či invers. Suntem la cel de-al patrulea sezon ┼či cred c─â ┼či al zecelea o s─â mearg─â, pentru c─â subiectul pe care ├«l abord─âm noi este unul at├ót de comun ┼či ├«n acela┼či timp at├ót de vag, ├«nc├ót nu se demodeaz─â niciodat─â", a declarat Gabriela Cristea.
Gabi Cristea: ÔÇ×┬źNor─â pentru mama┬╗ nu se poate demodaÔÇŁ

InBev Rom├ónia, unul dintre cei mai importan┼úi produc─âtori de bere din Rom├ónia, devine Bergenbier SA ├«ncep├ónd cu data de 1 martie, prelu├ónd astfel numele celui mai popular brand din portofoliu. Decizia schimb─ârii numelui companiei a fost luat─â dup─â ce firma a ie┼čit din grupul Anheuser-Busch InBev ├«n decembrie 2009, odat─â cu v├ónzarea opera┼úiunilor sale din nou─â ┼ú─âri est-europene, inclusiv Rom├ónia, c─âtre CVC Capital Partners, relateaz─â HotNews, Financiarul, Daily Business ╚Öi IAA.ro.

Andrei Alexandrescu lucrează de peste 10 ani în Statele Unite, iar din noiembrie anul trecut este cercetător la Facebook. A venit în România să angajeze pentru Facebook, iar Money.ro i-a luat un inteviu, din care a aflat cum este să lucrezi la al doilea cel mai vizitat site din lume.

Alexandrescu: ÔÇ×Facebook face zero discriminare. O s─â ofere unui proasp─ât absolvent, din Automatic─â, din Bucure┼čti, sau din Timi┼čoara, acela┼či salariu ca unui absolvent din str─âin─âtate sau cea mai bun─â universitate american─âÔÇŁ.
Interviu Money.ro Facebook face angajări în România

Campania de lansare a mall-ului Sun Plaza a fost realizat─â de agen┼úiile ADDV Euro RSCG, Free Communication ┼či MPG. Proiectul comun de comunicare integrat─â pentru lansarea mall-ului, care a ├«nregistrat 315.000 de vizitatori ├«n primele patru zile de func┼úionare, este prezentat de agen┼úia de rela┼úii publice Free Communication drept primul proiect al unui parteneriat al acesteia cu agen┼úia de publicitate ADDV Euro RSCG, pentru "completarea reciproc─â a serviciilor de comunicare asigurate de c─âtre cele dou─â agen┼úii", noteaz─â HotNews, Wall-Street ╚Öi Daily Business.

Grupul financiar Eureko lanseaz─â o nou─â campanie de comunicare pe pia╚Ťa local─â, pentru a promova cel mai nou produs din porto┬şfo┬şliul Eureko - Flexinvest. Conceput─â de Ma┬şther Communications, campania debuteaz─â cu spotul TV Negocierea, se va desf─â╚Öura ├«n perioada martie - mai 2010 ╚Öi va include spoturi TV, online ╚Öi print, scrie Financiarul.
Ogilvy semneaz─â noua campanie Eureko

Agen╚Ťia de rela╚Ťii publice DC Communications a terminat anul 2009 cu venituri ├«n sc─âdere cu aproximativ 20% fa╚Ť─â de 2008, a declarat pentru DailyBusiness Crengu╚Ťa Ro╚Öu, managing partner DC.
Afacerile DC Communication au sc─âzut cu circa 20% anul trecut

Revista scriitorilor rom├óni str├ónge cu m├óndrie orice gologan pentru a-┼či asigura supravie┼úuirea. O cot─â-parte la lini┼čtea ┼či somnul scriitorilor rom├óni vine ┼či de la Gold Corporation, compania care se preg─âte┼čte s─â macine galeriile romane de la Ro┼čia Montan─â, scrie Cotidianul.
ÔÇťRom├ónia literar─âÔÇŁ ia un ban de la Gold Corporation

Joi, 4 martie, are loc prima proiec┼úie local─â a premiilor PR Lions, lansate ├«n 2009, la cea de-a 56-a edi┼úie a festivalului leilor. Se va discuta despre tendin┼úele ├«n comunicarea mondial─â ┼či despre felul ├«n care s-au rea┼čezat rela┼úiile publice contemporane ├«n raport cu alte discipline.

├Änt├ólnirea are loc la Facultatea de Litere, ├«ncep├ónd cu ora 16:30. Dezbaterea este ini┼úiat─â de Rogalski-Grigoriu ┼či Cannes Lions Romanian Chapter, cu sprijinul Catedrei de Comunicare de Rela┼úii Publice, informeaz─â site-ul IAA.
Rogalski-Grigoriu ┼či Biroul Cannes Lions prezint─â PR Lions

Aplicatiile pe mobil se dezvolt─â foarte rapid, ├«ns─â audien╚Ťele mari vor fi atinse ├«n continuare cu mediile tradi╚Ťionale, ├«n special televiziunea, sunt de parere Tony Taylor, general manager JWT CEE ╚Öi Matt Ross, Head of Creative Tribal DDB. Cei doi au fost prezen╚Ťi la Bucure╚Öti, cu ocazia Mobile Advertising Congress, ╚Öi au vorbit pentru webPR.ro-HotNews.ro.

"Pia╚Ťa este cea care dicteaz─â sensul schimb─ârii. Dac─â publicitatea TV este ├«nc─â eficient─â, nimeni n-o s─â vrea s─â schimbe acest lucru. (...) At├ót timp c├ót pia╚Ťa nu dicteaz─â mutarea ├«n online, iar publicitatea TV continu─â s─â fie eficient─â, folose┼čte-o. Nu trebuie s─â alegem digitalizarea de dragul digitaliz─ârii, ci de dragul pie╚Ťei", a spus Matt Ross.
Tony Taylor - JWT CEE și Matt Ross - Tribal DDB: Marketingul în mediile digitale va crește mai mult când ieșim din impasul economic și va crește integrarea media

Autor: Carmen Maria Andronache carmenpaginademedia.ro

Comentarii

  • Buna seara.
    As aprecia foarte mult daca revista presei ar fi impartita pe categorii: advertising,PR, social media, audio-video. Nu ma intereseaza toate informatiile si, pana ajung la ce este important pentru mine, ma plictisesc dand scroll down

Trimite un comentariu