Skip to main content

Revista presei media - 3 martie

 

cronica-carcotasilor1Emisiunea matinală realizată de Şerban Huidu şi Mihai Găinuşa la Kiss FM a fost cea mai ascultată în perioada septembrie - decembrie 2009, în intervalul orar 7.00 - 10.00, în mediul urban, scrie Adevărul. „Cronica Carcotaşilor" a fost urmărită de peste 800.000 de persoane în ultimele trei luni ale anului trecut. Urmează matinalele de la România Actualităţi şi Europa FM.

Publicitate

În Bucureşti, pe primul loc este matinalul Radio România Actualităţi (137.000 de telespectatori), urmat de Morning ZU (Radio ZU) - 135.600 şi de Cronica cârcotaşilor (Kiss FM) - 133.500 ascultători.
Cârcotaşii, lideri în eter

Chiar dacă trecem printr-o perioadă în care se închid titluri şi se vorbeşte despre moartea presei scrise, revistele de nişă n-ar trebui să aibă probleme în a se autosusţine şi a genera profit, este de părere Maria Vasilescu, general manager Tarus Media, companie care editează două reviste pe nişă medicală, scrie Wall-Street.

"Dacă produsul e bun şi oferă ceea ce au nevoie cititorii, e profitabil. Dacă nu, nu. Sunt multe reviste pe piaţă, nu ştiu de ce celelalte nu fac profit, mă abţin să comentez”, spune şefa Tarus Media, care îşi propune o creştere de cel puţin 10% a cifrei de afaceri (în 2009 a fost de un milion de euro) anul acesta".
Revistele de nişă fac profit: Studiu de caz

BBC, a prezentat oficial, marţi, planurile sale de restructurare a activităţilor, despre care a scris iniţial, săptămâna trecută, The Times. The Guardian notează că BBC se angajează să aloce producţiei de conţinut cel puţin 80% din fondurile obţinute din taxa de licenţă, urmând să-şi reducă, anual, cheltuielile curente cu 100 de milioane de lire sterline, să reducă la jumătate producţia web şi să închidă BBC 6, Asian Network şi două canale pentru adolescenţi, informează HotNews, Evenimentul Zilei și Money.ro.

Scriitorul Pavel Coruţ l-a dat în judecată pe Gigi Becali pentru insultă şi calomnie şi îi cere despăgubiri de 150.000 de euro, procesul urmând să înceapă la Tribunalul Bucureşti, în 9 aprilie, informează Mediafax. Pavel Coruţ îi cere despăgubiri lui Gigi Becali apreciind că a fost insultat şi calomniat de afirmaţiile europarlamentarului la adresa sa făcute într-o intervenţie telefonică la emisiunea de la OTV din 24 ianuarie.
Pavel Coruţ îi cere Becali despăgubiri de 150.000 de euro

Romtelecom, cel mai mare operator de telefonie fixă pe piaţa locală, lansează o nouă campanie de comunicare construită pe povestea Familiei Telcu, personaje animate care promovează câte un produs al operatorului. Campania face parte din platforma de comunicare lansată de Romtelecom şi agenţia Graffiti BBDO în primăvară lui 2009. Prima serie a fost The Thriller movies, urmată de omul junglei, iar acum de comedia animată, scrie Wall-Street.
Noua platformă de comunicare a Romtelecom, cu personaje animate

Jucătorii din indoor, un fel de „Ce­nușă­reasă” a mediilor de comunicare, spun că anul a început mai bine decât se aşteptau, scrie Financiarul. Pornind de la aceste semne, Tudor Maxim, Mana­ging Director Elevate, vede o creştere a pieţei cu 15% faţă de 2009, când bugetele rulate pe indoor au fost estimate la 5,5-6 milioane de euro.

Creşterea pieţei este aș­tep­tată chiar dacă noile malluri deschise pu­blicului, spații cu potenţial pentru indoor, nu sunt încă exploatate. „Ne aşteptăm la o intensi­fi­care în lu­nile de primăvară, atât prin prisma experien­ței anului trecut, cât şi da­tori­tă sem­nalelor primite de la clienți”, punc­tează Tudor Maxim.
Piața publicitătii indoor ar putea crește cu 15%, după reculul de 20% din 2009

Numărul europenilor care accesează servicii online prin intermediul te­le­fo­nu­lui mobil este în continuă creştere, arată studiul European Interactive Ad­ver­tising Association citat de warc.com. Astfel, 48% din res­pondenții care au partici­pat la studiul MediaA­scope Europe, cer­ce­ta­re ce a acoperit 15 ţări, ştiau că pot naviga pe internet prin in­ter­me­diul telefonului mobil, în timp ce 47% nu au realizat acest lucru până acum. În total, 71 de milioane de europeni optează pen­tru logarea pe internet prin intermediul telefonului mobil, scrie Financiarul.
71 mil. europeni accesează internetul prin telefonul mobil

Site-ul de microblogging Twitter vrea să lanseze un model de publicitate în care reclame vor fi ataşate rezultatelor de căutare ale site-ului, scrie Adage. Reclamele vor imita mesajele compuse din 140 de caractere ale site-ului de micro-blogging, iar Twitter le va trimite prin intermediul agenţiilor de publicitate înainte de a implementa un model de serviciu propriu precum al Google şi Facebook, informează Wall-Street.
Twitter vrea să lanseze un model de publicitate similar Google AdWords

Ediţia a 5-a a evenimentul AdRev și-a deschis porțile cu o temă ce privește spre trecut: retro&vintage advertising. Pentru tinerii aspiranți la un job în publicitate, au venit să împărtășească din cunoștințe Sorin Trancă, Adrian Boțan și Andrei Fodolică, Costin Milu și Andrei Tripșa.

S-ar putea ca publicitatea să nu mai existe peste câțiva ani...sau, cel puțin, nu așa cum o știm acum”, a fost semnalul de alarmă pe care l-a tras Adrian Boțan, îndemnându-i pe aspiranții la aceste joburi sa își facă planuri, să se specializeze într-un domeniu și să țină cont de faptul că ajungem să concurăm cu țări precum India sau China, nu numai cu Europa și SUA, scrie IAA.
Boțan: Advertisingul românesc este într-un moment de panică

Jean-Philippe Maheu a fost numit Worldwide Chief Executive Officer al Publicis Modem. JP Maheu vine de la Ogilvy & Mather, unde a ocupat anterior funcţia de Chief Digital Officer în America de Nord, relatează IAA.
Jean-Philippe Maheu, numit Preşedinte al Publicis Modem

Festivalul AdPrint, care îşi propune în fiecare an să celebreze cele mai bune printuri din Europa, va avea expoziţia deschisă publicului larg, în perioada 25 martie – 20 aprilie 2010. Lucrările din competiţia AdPrint vor fi expuse pe un suport neconvenţional - gardul ce înconjoară Muzeul Naţional de Artă al României. Inscrierile in festival continua pana pe 10 martie, notează IAA.
Expoziţia AdPrint 2010, deschisă publicului larg

Consiliul Român pentru Publicitate a aderat pe plan european la un serviciu lansat de Clearcast UK şi EASA, prin care va oferi companiilor şi agenţiilor de publicitate recomandări privind respectarea principiilor şi standardelor din publicitatea românească. Visa Europe a lansat prima campanie axată pe sponsorizarea Campionatului Mondial de Fotbal. Iar Cohn&Jansen WWW a realizat site-ul brandului Ursus, scrie HotNews.ro.
Pe scurt: Consiliul Român pentru Publicitate oferă sfaturi la nivel european. O noua campanie Visă. Şi colaborare Ursus - Cohn&Jansen în online

Începând cu 1 martie, Mihai Anton a fost numit noul director de creație al agenției de publicitate full service Brands&Bears. El are o experiență de peste 16 ani în publi­ci­tate, notează Financiarul.
Mihai Anton, noul director de creație al Brands&Bears

Grupul media Pearson, deținătorul coti­dia­nului britanic Financial Times, a afi­șat venituri de 5,62 miliarde de lire sterline pentru anul financiar 2009, în creștere cu 17% față de 2008 când înregistra ve­ni­turi de 4,81 miliarde de lire sterline, no­tea­ză Financiarul, care citează The Guardian.
Veniturile „Financial Times”, în creștere cu 17%

Lotus F1 Racing va fi sponsorizată de CNN Internaţional pe baza unui contract pe termen lung, potrivit unui anunţ făcut marţi de echipa de Formulă 1, informează HotNews, care citează Reuters. Logo-ul CNN va apărea, astfel, pe monoposturile Lotus F1, pe echipamentele piloţilor şi ale celorlalţi membri ai echipei.
CNN Internaţional va sponsoriza o echipă de Formulă 1

Răzvan Secăreanu este noul director executiv al agenţiei de indoor advertising Brand Management. Înainte de a începe să fie "curtat" de Brand Management, la finalul lui 2009, Secăreanu a activat timp de 6 ani în cadrul agenţiei de media Carat, ultima poziţie ocupată acolo fiind de media buyer pe OOH (out of home advertising), informează Daily Business.
Brand Management şi-a adus director de la Carat

Visa Europe derulează începând cu 1 martie şi până la sfârşitul lunii aprilie campania FIFA, care se va derula pe mai multe canale media, şi în cadrul căreia se pot câştiga excursii la Campionatul Mondial de Fotbal din Africa de Sud. Campania va fi prezenţa la radio, în presa naţională, în cinematografe, mall-uri şi supermarketuri, prin publicitate în spaţii publice (OOH) şi în mediul online. Campania va fi difuzată în 16 ţări din Europa şi este realizată de Saatchi&Saatchi împreună cu Mediaedge:cia, agenţia responsabilă de achiziţia media.
De la suporterul cu burtă, la fotbalistul atletic: Vezi cum arată noua campanie Visa pentru Campionatul Mondial de Fotbal

De la 1 martie, repertoriul site-ului www.eteatru.ro cuprinde un flux de spectacole radiofonice difuzate la cererea vizitatorilor, iubitori de teatru radiofonic, informează Jurnalul Național.
Teatru radiofonic la cererea vizitatorilor

Autor: Carmen Maria Andronache carmenpaginademedia.ro

Comentarii

Trimite un comentariu