Skip to main content

Revista presei media - 30 martie

 

Publicitate

ADEVARUL - IUCINUAndrei Iucinu Tinu - fiul nelegitim al ziaristului Dumitru Tinu, care a decedat într-un accident rutier - are dreptul la trei optimi din acţiunile ziarului Adevărul, potrivit deciziei de luni a Tribunalului Bucureşti, care a respins contestaţia fiicei şi soţiei jurnalistului.

"Voi pune în aplicare sentinţa. Am aşteptat prea mult timp până acuma, timp în care sora mea a încercat să diminueze patrimoniul tatăului nostru şi într-o oarecare măsură a şi reuşit", a declarat, pentru Mediafax, Andrei Iucinu Tinu. Din punctul de vedere al lui Andrei, toate actele pe care le-a încheiat sora sa, Ana Maria Tinu, inclusiv cele privind vânzarea acţiunilor Adevărul către Dinu Patriciu sunt nule.


Andrei Iucinu Tinu are dreptul la trei optimi din acţiunile "Adevărul"

Reclama "Alergătorii", realizată de McCann Erickson pentru marca Dorna, care a fost desemnată de BestAds drept cel mai bun spot TV al lui 2009, nu se bucură de aceeaşi apreciere din partea oamenilor din industrie. Aceştia spun că distincţia nu are legătură cu eficienţa sau creativitatea, scrie Adevărul.

Sorin Predescu, şeful agenţiei Candiso, spune că, în ceea ce priveşte execuţia spotului, „postproducţia impecabilă nu reuşeşte să compenseze lipsa unei idei relevante", respectiv faptul că bărbatul şi femeia aleargă unul spre celălalt fără un scop anume.
„Alergătorii“, cea mai bună reclamă în 2009?

Preşedintele PSD, Victor Ponta, a declarat că TVR şi SRR vor avea o conducere strict politică, el susţinând că TVR va reveni PDL, iar SRR va reveni UDMR, relatează Mediafax. Ponta a arătat că declaraţiile făcute până acum de deputatul PDL Raluca Turcan şi de ceilalţi membri democrat-liberali privind "jugul politic" exercitat asupra TVR şi RRA au valoare doar când nu se află la putere.
Ponta: TVR şi SRR vor avea conducere strict politică

Raportul de activitate al Societăţii Române de Televiziune (SRTV) a fost introdus pe ordinea de zi a şedinţei Parlamentului de astăzi, după ce, săptămâna trecută, PNL şi PSD reuşiseră să blocheze dezbaterea acestui raport, anunţă HotNews, care citează Agerpres.
Parlament: Raportul SRTV a fost introdus pe ordinea de zi de marţi

"Gură de oxigen" primită de importatorii şi producătorii auto prin noul program „Rabla” a readus reclamele la autoturisme pe TV. Dacă în primele două luni din 2009 jucătorii din industrie au investit aproximativ 1,5 milioane de euro net pe TV, anul acesta şi-au majorat bugetele de publicitate cu peste 30%. În 2009, constructorul de la Mioveni a fost liderul advertiserilor auto, cu un buget de reclame TV de aproape şase milioane de euro, scrie Financiarul într-o analiză despre evoluţia pieţei de publicitatea pe TV, în 2010.
Bugetele pentru reclame TV: +30%

Monopoly Media a obţinut anul trecut o cifră de afaceri de aproximativ 4,5 milioane de euro, ceea ce înseamnă peste 95% din piaţa de publicitate de tip digital signage din România, a declarat în cadrul unui interviu pentru Money.ro Gabriel Faflei, directorul general al companiei. Potrivit oficialului, în prezent există o confuzie care se face între conceptul de piaţă de publicitate indoor şi cel de piaţă de publicitate de tip digital signage. „Noi nu suntem neapărat indoor”, spune Faflei. El spune că piaţa de publicitate indoor din România este de aproximativ şapte milioane de euro, iar Monopoly are o cotă de 95%.
Gabriel Faflei, Monopoly Media: “Suntem peste piaţa de publicitate din România”

Agenţia de media Carat, parte din grupul Aegis Media, şi-a revizuit în creştere estimările privind evoluţia pieţei de publicitate globale pentru 2010, previzionând o majorare de 2,9%, informează Financiarul, care citează ediţia online a cotidianului britanic The Guardian. Carat susţine că semnele de redresare moderată a pieţei de publicitate au determinat-o să modifice estimările iniţiale (din octombrie 2009) privind evoluţia pieţei, respectiv un avans de doar 1 %. Redresarea sectorului va fi mai accentuată anul viitor, când agenţia de media estimează un salt al pieţei de publicitate globale de 4%.
Carat previzionează creşterea pieţei media globale cu 2,9%, peste estimările iniţiale

În pofida crizei, massmedia fran­ceză a înregistrat rezultate peste astep­tări anul trecut, când a avut un nivel relativ stabil al numărului de abo­na­mente, potrivit raportului privind sta­rea de sănătate a presei al Asociaţiei de control a difuzării media (OJD). Astfel, numărul de abonamente la pu­bli­caţiile pe print din Franţa s-a diminuat, la nivel naţional, cu doar 0,82% faţă de anul 2008, scrie Financiarul. „În final, scă­derea medie a numărului de exemplare vândute de publicaţii pe print a fost anul trecut de 3,3% (respectiv 898 de titluri care au însumat 4,3 miliarde de exemplare), ceea ce reprezintă un scor foarte bun pentru un an de criză, aşa cum a fost 2009", a declarat Patrick Bar-A­ter, directorul general al OJD.
Masurile executivului francez de sustinere a presei scrise au dat deja roade

Investiţiile în publicitate au început să se revigoreze la nivel global în a două jumătate a anului 2009, în ceea ce priveşte mediile tradiţionale, în special televiziunea, arată Wall-Street, care citează un studiu realizat de Nielsen Global. Investiţiile totale în publicitate au scăzut anul trecut cu 1,6% comparativ cu 2008, potrivit studiului Nielsen Global AdView Pulse, realizat pe baza datelor centralizate din 27 de pieţe, inclusiv Europa, Asia, America de Nord şi Africa.
Televiziunea va beneficia cel mai mult de pe urma revenirii pieţei de publicitate

Enciclopedia colaborativă online Wikipedia, care este şi al şaselea cel mai mare site din lume, va fi relansată pe 5 aprilie şi va avea un nou design al paginilor, informează Mediafax, care citează Media Guardian.
Wikipedia se relansează pe 5 aprilie

Deşi pe 3 aprilie are loc lansarea comercială a tabletei iPad, Apple se pregăteşte deja să anunţe următorul său produs "revoluţionar", o platformă de publicitate pe mobil, personalizată, a cărei denumire ar putea fi "iad", scrie HotNews, care citează MediaPost, citând surse apropiate întregului proces. Noua platformă, descrisă drept "revoluţionară" de către Steve Jobs, şeful Apple, ar urma să fie prezentată pe 7 aprilie, potrivit surselor citate.
Apple ar putea lansa săptămâna viitoare un nou produs "revoluţionar", o platformă de publicitate pe mobil

Autor: Carmen Maria Andronache carmenpaginademedia.ro
viewscnt

Trimite un comentariu

sus