Skip to main content

Murdoch lovește în adversari cu prețuri minime pentru publicitate

 

Magnatul de presă Rupert Murdoch ieftinește publicitatea în Wall Street Journal și în New York Post pentru a-și doborî adversarul, cotidianul New York Times, potrivit Financial Times.

Publicitate

Această mișcare face parte dintr-o întreagă campanie agresivă pornită de Murdoch împotriva New York Times și este programată să demareze pe 26 aprilie, chiar înainte de lansarea ediției speciale de New York a ziarului Wall Street Journal.

În ce constă campania agresivă?

Cele două ziare ale lui Murdoch, WSJ și New York Post,  vor oferi reduceri de preț pentru spațiul destinat publicității între 79 și 83%, chiar pentru pagini întregi de reclamă.

Cât va costa această mișcare anticoincurențială?

Trustul de presă News Corp are în vedere pentru aplicarea aceastei strategii cheltuieli de până la 30 de milioane de dolari. Această sumă reprezintă doar investiția pe anul acesta, pentru că în 2011 vor fi cheltuiți alți bani pentru finanțarea expansiunii noii ediții de New York a WSJ.

Această strategie ofensivă la adresa concurenței trebuie privită în contextul filosofiei proclamate de Murdoch, conform căreia conținutul editorial nu trebuie să fie gratuit pentru că jurnalismul costă bani.

Autor: Carmen Maria Andronache carmenpaginademedia.ro

Comentarii

Trimite un comentariu