Skip to main content

Publicitate pe profiluri de public într-un nou departament ARBOinteractive

 

behavia_logoRegia ARBOinteractive a lansat un nou departament – Behavia, care se ocupă de difuzarea reclamelor în funcţie de publicul ţintă al unei campanii, indiferent de site-urile pe care acesta le vizitează. Tehnologia identifică utilizatorii din targetul vizat în funcţie de comportamentul acestora în
mediul online.

Publicitate

Marius Şuţu, Project Manager Behavia România:

“În prezent, există 17 profiluri de grupuri-ţintă (manageri, femei active cu copil, tineri
pasionaţi de electronice, pasionaţi de automobile etc), care ne ajută să avem un punct de
plecare şi o platformă de înţelegere a tehnologiei”.

Tehnlogia preluată de ARBOinteractive (PBT – Predictive Behavioural Targeting) este accesibilă în Germania de trei ani, iar în Polonia de un an şi jumătate.

Autor: Petrişor Obae petrisor.obaepaginademedia.ro

Trimite un comentariu