Skip to main content

Revista presei media - 29 aprilie

 

Publicitate

BOBBY PAUNESCU - INTERVIUOmul de afaceri Bobby Păunescu a declarat, pentru Mediafax, că a devenit acţionar al televiziunii de ştiri Vox News, care se va lansa oficial în toamnă, şi că Dierk Zeigert va ocupa, începând cu data de 1 mai, funcţia de director coordonator al posturilor B1 şi Vox News, scriu Wall-Street, HotNews și Evenimentul Zilei. "Sunt şi eu acţionar al Vox News, dar sunt şi alţi acţionari.

Bobby Păunescu: Împreună cu familia mea suntem acţionari majoritari. Tocmai am definitivat echipa de conducere şi împreună cu ei vom stabili data exactă a lansării Vox News". (Foto: Andrei Pungovschi, Mediafax Foto)

Program TV, o nouă televiziune care va funcţiona ca un ghid de programe TV şi va furniza conţinut de tip teletext, vrea să se lanseze pe piaţa audiovizualului din România, potrivit documentelor depuse la CNA de deţinătorul postului, SC. Pro Management Group SRL din Bucureşti, scrie Mediafax. Pro Management Group SRL Bucureşti a solicitat Consiliului Naţional al Audiovizualului (CNA) o licenţă audiovizuală prin satelit pentru televiziunea Program TV.
Program TV vrea să se lanseze pe piaţa audiovizualului din România

Costurile ridicate 3D şi lipsa receptoarelor speciale din casele telespectatorilor nu conving posturile TV să grăbească trecerea la această tehnologie, scrie Adevărul. Deşi în România au apărut deja primele televizoare adaptate noii tehnologii, posturile de televiziune nu se îngrămădesc să investească în producţia 3D, iar unele nici nu iau în calcul această variantă.

Având în vedere că producţia şi difuzarea de conţinut HD 3D este extrem de costisitoare şi nu se pretează la transmisiunile de ştiri, Realitatea TV nu intenţionează să treacă într-un viitor apropiat la o astfel de tehnologie", declară Sorin Mihai, directorul tehnic de la Realitatea TV.
Televiziunea 3D, departe de România

Compania petrolieră Petrom S.A. a ales să îşi producă revista internă cu ajutorul agenţiei CMP (Corporate Media Publishing), parte a grupului de presă Medien Holding, cel care editează România liberă. Echipa CMP, condusă de directorul general Marilena Mantu, directorul editorial Laura Lică şi directorul de creaţie Eduard Ciceu, a câştigat pitchul pentru Revista internă "Impact" în Aprilie 2010, informează România liberă.
CMP va produce revista "Impact" a Petrom

The group a înfiinţat o nouă companie, Your promo, specializată în producţia de materiale promoţionale personalizate, notează HotNews, Ziarul Financiar, Daily Business și IAA.ro. Aceasta va fi condusă de Adrian Postole.

Pentru start-up-uri din online este o perioadă bună de dezvoltare, crede Sergiu Biriş, fondatorul site-ului Trilulilu. El spune că economia işi revine treptat, iar în piaţă mai sunt suficienţi bani pentru proiecte noi. Esenţial este să ai lângă tine o echipă competentă, care să-ţi transforme proiectul într-o afacere profitabilă.

"2010 pare un an un pic mai bun faţă de 2009. Vrem să dezvoltăm produsul pe mai multe segmente, vrem să dezvoltăm mai mult partea de muzică, poate şi partea de servicii business to business", spune Sergiu Biriş într-un interviu acordat Money.ro.
Sergiu Biriş,Trilulilu: În piaţă mai sunt bani pentru proiecte online noi

Principalele grupuri de comunicare şi marketing la nivel mondial au anunţat pentru primul trimestru al anului venituri în creştere cu până la 8,1% faţă de aceeaşi perioadă a anului trecut, după ce rezultatele financiare pe 2009 au fost în pantă descendentă, scrie Financiarul. Astfel, Omnicom, cel de-al doilea din lume după cifra de afaceri realizată, prezent şi în România prin companiile BBDO, DDB, TBWA şi OMD, a înregistrat în primul trimestru din 2010 creşterea veniturilor globale cu 6,3%, până la 2,9 miliarde de dolari, faţă de perioada similară a anului trecut.
„Greii” comunicării la nivel global au revenit pe creştere în T1 din 2010, după un an de scăderi

Agenția de creație Georgescu/Negrea, fondată de creativul Sam Negrea și strategul Marian Georgescu la mijlocul anului trecut, își propune pentru 2010 venituri de până la 500.000 euro, din care între 15%-20% profit net, au declarat pentru DailyBusiness.ro fondatorii agentiei.
Shopul de creaţie Georgescu/Negrea îşi propune venituri de circa 500.000 euro în 2010

Autor: Carmen Maria Andronache carmenpaginademedia.ro

Comentarii

Trimite un comentariu