Skip to main content

TVR Cultural: 25.824 de spoturi cu audienţă zero în 2009

 

TVR Cultural nu a reuşit să atragă prea mulţi bani din publicitate în 2009 din cauza audienţei scăzute a canalului.

Publicitate

Postul de televiziune a difuzat sufieciente spoturi, dar audienţa a mai bine de 70% dintre ele a fost zero. Astfel, pentru 25.824 de clipuri publicitare TVR Cultural nu a încasat nici măcar un leu.

Canalul TVR Cultural a câştigat totuşi ceva bani

Potrivit Raportului de Activitate al SRTv pe 2009, postul cu profil cultural al televiziunii publice a câştigat 75.773 de euro, cu 43% mai puţin decât în 2008 (133. 040 euro).

Carmen Andronache

Autor: Carmen Maria Andronache carmenpaginademedia.ro
viewscnt

Comentarii

  • sorin sorin
    TVR Cultural este un canal foarte bun, civilizat, chiar daca nu face rating. E obligatoriu de pastrat. Televiziunea Publica trebuie sa faca educatie, nu comercialele. Sa apreciem TVR Cultural. Era clar ca nu va face bani, ce ne miram atat??
    E f ok TVR Cultural!
  • Mircea Mircea
    @rocco Felicitari pentru informatiile pe care le ai. Daca ma poti ajuta sa gasesc undeva pe internet un studiu detaliat cu referire la publicul TVR Cultural ti-as fi recunoscator.
    Intrebare: Stirea spune ca ca "TVR Cultural a avut 25 824 de spoturi cu audienta 0". Conform datelor statistice asta inseamna "mai bine de 70%" din totalul spoturilor difuzate. Mie o statistica asa cum este asta imi vorbeste despre targetul gresit. Tie ce iti spune?
    PS - Poate ca berea bauta o fi din ce in ce mai proasta (desi reclamele par mai bune). Hai sa luam o gura de teleshopping pe TVR Cultural! Ne vedem la ora 16!
  • rocco rocco
    @m_cluj si mircea - intreaga audienta tv, cu exceptia posturilor de sport, este majoritar feminina. Asa se justifica dominatia brandurilor pentru femei in break-urile publicitare. Si, pentru cei care au deschis mai tarziu televizoarele, chiar si produsele destinate folosirii comune sunt cumparate tot de femei (deo, pasta de dinti, hartiuta igienica, papica, etc). Mare parte din banii romanilor se duc pe produse de igiena, detergenti, mancare, etc. Banii de bere devin din ce in ce mai putini, din pacate. Iar berea bauta din ce in ce mai proasta...
    PS. Si, surpriza, la TVR Cultural sunt cam tot atatea femei, procentual, cam ca la Acasa. Nu e departe.
    PPS. Pe acest site mai sunt si unii care au GFK pe calculator nu doar amatori de senzational publicitar.
  • m_cluj m_cluj
    Multumesc Mircea :)
  • Mircea Mircea
    @mihaela - Daca te uiti la TVR Cultural ai sa vezi ca reclamele difuzate concureaza exclusiv canalele de televiziune dedicate femeilor. Ma indoiesc de faptul ca publicul privitor la TVR Cultural e acelasi ca cel de pe Acasa TV. Dupa tipul reclamelor asa s-ar putea crede.
    Doar ca fapt divers legat de asta: pe platforma Boom TVR Cultural e poztionat intre Acasa TV si Euforia Lifestyle. Nota bene!
  • mihaela mihaela
    @m cluj - Nu te supara tu nu mananci, nu te speli? Adica ce, aia care se uita la TVR Cultural dau banii doar pe bilete la teatru sau concerte de muzica clasica??? Asta-i culmea!
  • m_cluj m_cluj
    in momentul de fata , TVR Cultural vinde detergent si ulei ...
    jenant
    Cultural, fara spoturi pentru gospodine ...
    eu ma uit la acest canal TV dar in momentul in care apare pauza de reclama, schimb automat , deci :)
    de preferat fara reclame comerciale la TVR Cultural
  • eu eu
    Pentru banii astia ar trebui sa nu mai dea deloc reclama.
    Sunt stupizi, macar Culturalul sa-l lase fara reclame daca tot nu scot bani pe ea.

Trimite un comentariu

sus