Skip to main content

ACUZE DE LA MINISTER: Realitatea TV, favorizată în două contracte cu statul. Mihai Craiu riscă să piardă contracte de un milion de euro.

 

mihai-craiu-mediapedia1Ministerul Dezvoltării Regionale şi Turismului intenţionează să rezilieze un contract de 840.000 de euro şi analizează oportunitatatea continuării unui al doilea contract, în valoare de aproape 200.000 de euro, scrie HotNews. Ambele contracte au fost încheiate cu Media Consulta, firma de publicitate deţinută de Mihai Craiu, unul din partenerii de afaceri ai lui Sorin Ovidiu Vîntu.

Publicitate

Motivaţia Ministerului: reclamele nu sunt difuzate “conform media planurilor propuse şi agreate, respectiv lipsa spoturilor de pe canalele Antena 1 si Antena 3”.

Cele două contracte, notează HotNews, arată că trustul controlat de Sorin Ovidiu Vîntu a încasat cei mai mulţi bani. Mihai Craiu spune încă că nu există motive legale pentru rezilierea contractului, că nu a favorizat trustul Realitatea şi că a respectat condiţiile din caietul de sarcini.

Craiu, pentru HotNews:

”Pachetul Realitatea – The Money Channel a fost net avantajos faţă de alte posturi TV prin prisma atât a profilului staţiilor, audienţei livrate, cât şi a obţinerii indicatorilor impuşi prin caietul de sarcini”.

HotNews constată că, din primul contract, beneficiază atât Realitatea TV (unde, într-adevăr, se duce cea mai mare parte a banilor), dar şi Antena 3, Antena 1, Pro TV şi TVR.

Realitatea TV: 364.000 RON (aprox 86.000 euro)
Antena 3: 178.752 RON (42.000 euro)
Antena 1: 157.773 RON (37.000 euro)
Pro TV: 167.540 RON (40.000 euro)
TVR 1: 154.544 RON (37.000 euro)
TVR 2: 81.651 (19.000 euro)
Naţional TV: 81.611 (19.400 euro)
B1 TV: 57.834 (14.000 euro)
Kanal D: cu 55.617 (13.000 euro)

Al doilea contract, în valoare de 200.000 de euro, se împarte doar între moguli, preferată fiind tot televiziunea controlată de SOV: 457.380 de RON (aprox 110.000 de euro) merg la Realitatea TV, şi doar 92.400 RON (aprox 22.000 de euro) la Antena 3, post controlat de familia lui Dan Voiculescu. Potrivit ministerului, ”acest contract este în analiză, urmând a se lua o decizie cu privire la nedifuzarea fillerelor pe canalul Antena 3”.

Contractele de publicitate pentru programul european REGIO au fost semnate în data de 17 decembrie 2009, cu şase zile înainte ca Vasile Blaga să treacă de la ministerul dezvoltării la cel de interne.

Citeşte articolul integral, pe HotNews.

Sursa foto: Mediapedia

Autor: Petrişor Obae petrisor.obaepaginademedia.ro

Comentarii

Trimite un comentariu