Skip to main content

Europa League, o finală de 50.000 de euro

 

Partida Atletico Madrid – Fulham, finala Europe League, a adus pentru Pro TV încasări din publicitate estimate de paginademedia.ro la aproximativ 50.000-55.000 de euro.

Publicitate

Partida câştigată de Atletico Madrid cu 2 – 1, după prelungiri, a ţinut în faţa televizoarelor, în medie, în jur de 650.000 de telespectatori din mediul urban.

Audienţa partidei, pe reprize, în mediul urban:

Repriza I: 698.000 de telespectatori (6,1 rating)
Repriza a II-a: 667.000 (5,8)

Prelungiri, repriza I: 564.000 de telespectatori (4,9 rating)
Prelungiri repriza a II-a: 620.000 (5,4)

Pe publicul comercial (18 - 49 de ani), audienţa finalei difuzată de Pro TV a fost de 245.000 de telespectatori.

Autor: Petrişor Obae petrisor.obaepaginademedia.ro

Comentarii

  • putin ptr ca meciul a fost neinteresant din cauza echipelor putin spectaculoase care se intilneau, fulham si athletico madrid, aflate la mijlocul clasamentelor campionatelor in care evolueaza.
  • Ar fi interesanta o asemenea analiza si pt finala Ligii Campionilor la handbal, transmisa tot de ProTV, mai ales ca una din echipele competitoare e din Romania.

Trimite un comentariu