Skip to main content

Giganţii internetului se bat în reclame. Yahoo sare la gâtul lui Google

 

Yahoo! a lansat de curând un spot care face aluzii depreciative la adresa Google. Reclama face parte din cea de-a doua fază a campaniei de relansare, începută de Yahoo! în septembrie 2009, scrie Brand Republic.

Publicitate

Pentru această campanie de promovare, Yahoo! a alocat un buget de 100 de milioane de dolari.

Iată cum arată spotul:

Reclama a fost realizată de agenţia Goodby Silverstein & Partners pe principiul contrastului dintre cei doi concurenţi. Potrivit spotului, site-ul Yahoo!, spre deosebire de cel al Google,  este unul care "pe care vrei să rămâi" pentru că îţi oferă informaţii şi interactivitate.

Despre mesajul spotului:

Noua reclamă, postată pe blogul Yahoo!, începe cu imaginea simplă a unui site, care seamănă izbitor de mult cu cea a celebrului motor de căutare.

Vocea din off spune: “Nu ai la ce altceva să te uiţi decât la un chenar (box) şi un buton. Când priveşti această pagină de start, nimeni nu se uită înapoi la tine. Vii pe această pagină ca apoi să o părăseşti”

În ciuda investiţiilor făcute, numărul utilizatorilor Yahoo este în scădere

Din toamna anului trecut, când Yahoo! şi-a lansat costisitoarea campanie, numărul utilizatorilor unici ai site-ului a scăzut cu 2,6 procente, ajungând, în aprilie, la 155.6 milioane, iar numărul total al paginilor vizualizate s-a diminuat cu 11,4 procente, potrivit comScore.

În prima parte a campaniei, Yahoo! a investit între 15 şi 25 de milioane de dolari. Ogilvy & Mather a fost agenţia care s-a ocupată de această primă fază, care nu s-a dovedid prea eficientă, cel puţin pe piaţa din Marea Britanie.

Pentru cea de-a doua parte a campaniei, Yahoo! va cheltui între 75 şi 85 de milioane de dolari.


Autor: Carmen Maria Andronache carmenpaginademedia.ro

Comentarii

  • Nu stiu cine a scris articolul, dar clar nu a ascultat spotul! Sau nu e asta spotul cu aluziile depreciative.....

Trimite un comentariu