Skip to main content

OTV a luat 30.000 de lei pentru publicitate mascată

 

OTV-ul a fost, în sfârşit, amendat pentru publicitatea mascată din numeroasele emisiuni imobiliare, difuzate în weekend. Televiziunea poporului a încasat astăzi o amendă în valoare de 30.000 de lei. E greu de spus, însă, unde este mascată această publicitate într-o emisiune (Casa viitorului AMVIC, de exemplu) care este în întregime construită în jurul unui produs sau serviciu.

[flashvideo filename=video/otv_amvic.flv /]

Publicitate

Consiliul Naţional al Audiovizualului a sancţionat postul OTV, în urma unei monitorizări făcute în zilele de 1 şi 2 mai. În cele două zile, la canalul lui Dan Diaconescu au rulat următoarele emisiuni imobiliare: "Casa viitorului AMVIC", "Casa de vis" şi "Producătorii merg mai departe".

Narcisa Iorga, membru CNA, a sesizat, încă din luna octombrie a anului trecut, că respectivele emisiuni prezintă grave abateri în privinţa publicităţii.

În luna octombrie am cerut monotorizarea, aş vrea o explicaţie pentru faptul că de mai bine de 6 luni de zile nu aţi binevoit să sesizaţi că aceaste emisiuni sunt publicitare. E publicitate pe faţă, nemarcată ca atare. Eu am impresia că este o complicitate a noastră ca instituţie la acest lucru, să ne ascundem sub preş", a declarat Narcisa Iorga.

Carmen Andronache

Autor: Carmen Maria Andronache carmenpaginademedia.ro

Trimite un comentariu