Skip to main content

Revista presei media - 28 mai

 

valentin-stan2Omul cu laptopul“ de la Antena 3, Valentin Stan, concurează cu Stelian Tănase şi Mircea Dinescu, de la Realitatea TV. Deşi nu-i bate, audienţa lui e destul de bună, observă Adevărul. Emisiunea Conexiuni a înregistrat în primele opt ediţii o audienţă medie de 134.000 de telespectatori, în timp ce Tănase şi Dinescu a fost urmărită de 192.000 de persoane. În ultima săptămână din luna martie, postul de ştiri Antena 3 l-a luat pe originalul „om cu laptop" de la Sinteza Zilei şi l-a pus într-o emisiune care îi oferă mai mult spaţiu de desfăşurare: Conexiuni, difuzată vinerea între orele 22.00 şi 23.00.
Valentin Stan, în luptă cu Tănase şi Dinescu

Publicitate

Televiziunile, ziarele şi titlurile online ar putea încasa aproximativ şase milioane de euro de pe urma Campionatului Mondial de Fotbal 2010, scrie Financiarul. Evenimentul sportiv al anului pune în mişcare toate mediile de comunicare specializate pe sport şi nu numai. GSP TV propune o „altfel de Cupă Mondiala", iar gsp.ro angrenează toată echipa editorială, inclusiv de la print, pentru a acoperi cât mai bine acest „regal fotbalistic".
Piaţa media ar putea câştiga 5 mil. de euro din Campionatul Mondial de Fotbal

Medicii români arată cum văd ei serialele cu doctori de la televizor: cazurile prezentate sunt „un pic înflorite pentru spectacol”, dar corecte medical, iar organizarea spitalelor - „de invidiat”. Câţiva medici români de diverse specializări, din sistemul medical public românesc, au declarat pentru Evenimentul zilei cum văd ei serialele care rulează pe televiziunile româneşti.
Dr. Dorobăţ despre Dr. House

Abonamentele la serviciile de comunicaţii prin cablu din Capitală ar putea creşte cu 25 de lei, potrivit unui proiect de hotărâre care va fi dezbătut în şedinţa de luni a CGMB şi care introduce două taxe pentru reţelele de comunicaţii, notează Capital și Wall-Street.ro. Potrivit proiectului de hotărâre privind stabilirea impozitelor şi taxelor locale pentru 2011, aflat pe ordinea de zi a şedinţei de luni a Consiliului General al Municipiului Bucureşti (CGMB), nivelurile acestora rămâne nemodificate, la fel şi bonificaţia de 10 la sută pentru cei care plătesc până la 31 martie 2011.

Serviciul Naţional de Măsurare a Audienţelor TV (SNMATV) va include din 2012 şi măsurarea audienţei televiziunii digitale terestre din România, a declarat Lucia Antal, preşedintele Asociaţiei Române pentru Măsurarea Audienţelor (ARMA), scrie Financiarul. Din 2012, în România va exista un nou sistem naţional, îmbunătăţit, de măsurare a audienţelor TV.
ARMA va măsura din 2012 şi audienţa televiziunii digitale terestre

Acţionarii fabricii Letea Bacău, singurul producător de hârtie de ziar din România, sunt convocaţi pe data de 30 iunie într-o adunare generală, în care vor supune aprobării vânzarea unei părţi din activele şi terenurile companiei, scrie Daily Business, care citează informaţii remise de companie şi publicate în Monitorul oficial.
Sechelariu vinde fabrica Letea pe bucăţi

Pro TV a primit un premiu special pentru campania "Jos Pălăria" la cea de-a VIII-a ediţie a Galei Societăţii Civile, care s-a desfăşurat aseară, în Capitală, scrie Mediafax. La Gala Societăţii Civile, Millenium Communications - organizatorul evenimentului - a mai acordat alte şapte premii speciale printre care: Asociaţiei pentru Relaţii Comunitare şi Camerei de Comerţ Americane în România - pentru proiectul "Gala Oameni pentru Oameni", Campaniei "Europa liberă, AICI", Asociaţiei Române pentru Cosmonautică şi Aeronautică - pentru proiectul "ArcaLunar", Mariei Ţoghină, preşedinte-director general al SRR - pentru proiectul "Digitalizarea Fonotecii de Aur" şi pentru proiectele de modernizare ale instituţiei Radio România, precum şi Editurii Humanitas - pentru 20 de ani de activitate în domeniul culturii.
Pro TV, premiat la Gala Societăţii Civile 2010 pentru campania "Jos Pălăria"

Publisherul german Heise Medien Gruppe a preluat pachetul majoritar de acţiuni al Pagini Aurii de la compania Truvo Corporate, scrie Wall-Street.ro. Truvo Corporate este fosta divizie VNU World Directories, care în anul 2004 a fost achiziţionată de către fondurile de investiţii Apax şi Cinven. Grupul Truvo mai deţine în acest moment companii de tip Pagini Aurii din Belgia, Irlanda, Portugalia, Africa de Sud şi Porto Rico.
Pagini Aurii, cumpărată de o companie germană

Profesionişti de la Google, Yahoo, MSN, Internet Explorer şi alţi invitaţi de top sunt aşteptaţi, în noiembrie, la RoNewMedia, ediţia 5.0, scrie Money.ro. RoNewMedia este organizată de regia de vânzări online F5 X-Media, cu sprijinul Orange, şi va cuprinde trei zile de conferinţe, workshop-uri, networking, expoziţii şi ceremonii de premiere.
Premieră pentru România: Google, Microsoft şi Yahoo vin la RoNewMedia 5.0

Lansarea pufuleţilor Gusto” i-a adus agenţiei de relaţii publice The Practice trofeul SABRE Awards, pentru cea mai bună campanie de PR din Europa de Est, notează IAA.ro și Wall-Street.ro. Gala de premiere a avut loc aseară la Londra. The Practice a mai câştigat acelaşi premiu şi în 2008 pentru campania Ziua Bărbatului - client: Bergenbier.

Pepsi şi Academia de Fotbal "Gheorghe Hagi” au semnat un parteneriat prin care vor derula un turneu de fotbal dedicat tinerilor între 14-18 ani, notează Wall-Street.ro şi IAA.ro. Pentru Pepsi, campania continuă asocierea cu oameni de rând capabili să transmită mesajele brandului, în detrimentul celebrităţilor, explică directorul de marketing Călin Clej.

Eurosport intenţionează să lanseze un canal cu transmisie 3D cât mai curând posibil, potrivit directorului general pentru distribuţie şi dezvoltare Jean-Thierry Augustin, scrie Financiarul. „Nu ştiu dacă lansarea acestuia va fi la timp pentru Australian Open de anul viitor, dar posibilitatea de a face acest lucru există deja la Eurosport",a spus oficialul Eurosport, citat de broadbandtvnews.com.
Eurosport lansează un canal 3D

Nu mai puţin de 800.000 de lire sterline a cheltuit BBC pentru realizarea episodului-pilot al seriei "Sherlock Holmes", care însă nu va fi difuzat niciodată pe micile ecrane, pe motiv că nu este suficient de bun, scrie România liberă care citează presa din Marea Britanie.
BBC a cheltuit 800.000 de lire sterline pe un film care nu va fi difuzat

Autor: Carmen Maria Andronache carmenpaginademedia.ro

Comentarii

Trimite un comentariu