Skip to main content

Agențiile de PR The Practice si Rogalski Grigoriu au intrat în finala Cannes Lions

 

The Practice și Rogalski Grigoriu sunt primele agenții românești de PR care intră în finala de anul acesta a competiției Cannes Lions 2010, cel mai important festival de comunicare din lume. Mîine vom şti dacă au câştigat şi un trofeu.

Publicitate

The Practice a ajuns în finală, la categoria “Best Launch or Re-launch”, cu o campanie pentru Pufuleții Gusto "Little voice, big sound". Prima fază a acestei campanii pro optimism a fost una de teasing: feţe zâmbitoare au fost desenate pe câmp.

Rogalski Grigoriu va concura în finală, la categoria “Financial Services, incl. Investor Relations and Corporate Finance” cu campania “Școala de bani” (client BCR), care a fost concepută ca un program de educație finaciară prin divertisment.

Proiectul a demarat la începutul lunii octombrie 2009 prin lansarea pe Internet a unui manifest intitulat “Cum ajungi falit in 10 pași” in care surprinde cu umor atitudini reale, dar și exagerate față de bani și gestionarea lor defectuoasă.

În urmă cu aproximativ o lună, ambele campanii au câștigat trofeul de aur la cea mai importantă competiție europeană de PR – European Sabre Awards.

Câștigătorii la categoria PR vor fi anunțați mâine.

Carmen Andronache

Autor: Carmen Maria Andronache carmenpaginademedia.ro

Trimite un comentariu