Skip to main content

Agenţii româneşti premiate la Golden Hammer: Ogilvy - Agenţia Anului, Saatchi - aur şi argint

 

birds-swallowRomânia a avut anul acesta doi câştigători la festivalul de publicitate Golden Hammer. Este vorba de Ogilvy România (care a câştigat titlul de „Agency of the Year”) şi Saatchi & Saatchi, care a fost recompensată cu un trofeu de aur şi unul de argint la categoria Print.

Publicitate

Cea de-a 11-a ediţie a Festivalului Internaţional Golden Hummer s-a desfăşurat weekendul acesta la Riga, în Lituania, şi a reunit profestionişti din industria comunicării din întreaga lume.

Cu ce lucrări a câştigat Ogilvy?

earthour_romana1Ogilvy a câştigat trofelul de aur la categoria print pentru lucrarea „The Big Turn Off” realizată pentru organizaţia WWF. Pentru aceeaşi execuţie a obţinut şi Grand Prix-ul acestei categorii.

Totodată, lucrarea neconvenţională „Punch Machine” realizată pentru acelaşi client, WWF, a fost recompensată cu Silver în categoria Outdoor.

Ambele executii au făcut parte din campania de promovare a manifestărilor Earth Hour în România (Ora Pământului).

Pentru ce lucrări a fost premiată agenţia Saatchi & Saatchi?

birds-swallowExecuţia premiată cu aur, în categoria print (social), face parte din campania Birds realizată pentru Greenpeace şi poartă numele “Swallow”. Această lucrare ilustrează efectele dezastroase ale nepăsării oamenilor asupra vieţii sălbatice.

fenistil-skin-sensationTrofeul de argint a fost câştigat de campania “Fenistil Skin Sensations”, pentru Novartis, în categoria print (medications), un proiect Saatchi & Saatchi România şi Elveţia.

Autor: Carmen Maria Andronache carmenpaginademedia.ro

Trimite un comentariu