Skip to main content

Revista presei media - 11 iunie

 

Publicitate

Numele viitorului preşedinte al TVR nu este încă stabilit. Declaraţia aparţine deputatului PDL Raluca Turcan. Această informaţie vine dupa ce Robert Turcescu a refuzat interimatul Televiziunii Române, iar surse din PDL l-au vehiculat pe Cezar Ion ca şef al TVR, scrie Mediafax.
Raluca Turcan: "Nu s-a luat o decizie nici în comisie, dar nici în interiorul partidului cu privire la o altă persoană care ar putea fi propusă pentru această funcţie. Există mai multe nume care sunt vehiculate, dar decizia finală nu a fost luată ".


Turcan: Există mai multe nume care sunt vehiculate pentru TVR, dar decizia finală nu a fost luată

Dacă în 2009 piaţa de carte înregistra un recul de aproximativ 30%, în 2010 noile măsuri economice vor mai trage piaţa în jos cu încă 10%-20%, până la 112 milioane de euro, scrie Financiarul într-o analiză. Ziarele vândute la pachet cu cărţi au stârnit interesul românilor pentru literatură, acesta fiind ultimul trend în rândul editurilor. Preşedintele Uniunii Editorilor estimează că publicaţiile care au ca insert cărţi reprezintă aproximativ 15%-20% din piaţa de carte. Mihail Penescu precizează că vânzarea ziarelor la pachet cu diferite titluri a crescut apetitul românilor pentru literatură.
Piaţa de carte scade cu 20% după măsurile „anticriza” ale guvernului

Reporterul „Adevărul“ a asistat la filmările emisiunii matinale de la Antena 1. În culise, Daniela Crudu este mult mai cuminte decât pare pe micul ecran. Dani este sobru, iar Răzvan este ironic datorită „ajutorului“ primit de la colegul său. “Eu nu ştiu niciodată cine vine în emisiune şi aflu cu 5-10 minute înainte de emisie. Răzvan ştie cu o zi înainte, pentru că lui îi place să fie mai organizat. Mie nu-mi place şi mi se pare că e o tehnică aparte. Asta nu este o emisiune de interviu, ci una care emite vizita invitaţilor la noi în casă”, spune Dani Oţil.
Răzvan şi Dani, „bruiaţi“ de Daniela Crudu

Românii au încredere în pompieri, militari, biserică şi publicitate, conform unui studiu GfK România, înregistrând cel mai scăzut nivel de încredere pentru politicieni, bancheri şi managerii marilor companii, scrie Mediafax. Studiul internaţional GfK Trust Index 2010 prezintă nivelul de încredere al cetăţenilor din 19 ţări europene privind diferite categorii profesionale şi organizaţii, se arată într-un comunicat de presă de joi al grupului.
Românii au încredere în armată, biserică şi publicitate

Tempo Creative Group are, de joi, o nouă structură de conducere, în care membrii fondatori vor alcătui board-ul grupului, care a numit echipa de management executiv. Eliza Rogalski preia poziţia de CEO al grupului. Schimbarea are drept scop "o mai bună înţelegere a rolului membrilor fondatori", acela de dezvoltare a grupului, notează HotNews, Money.ro, Financiarul, Wall-Street.ro şi DailyBusiness.ro, care citează un comunicat de presă al agenţiei.

Compania de cercetare online eResearch a lansat, joi, într-o conferinţă online un serviciu de cercetare cantitativă rapidă, ce se adresează oamenilor de marketing care vor să primească repede informaţii şi reacţii de la consumatori, pe o anumită temă, scrie HotNews. Ideea din spatele serviciului eMergency - disponibil la adresa www.e-mergency.ro - este, potrivit lui Sorel Radu, managing partner eResearch: "Pe cine întrebi atunci când ai o urgenţă, o situaţie de criză de timp? De obicei pe colegii de birou. Sunt ei consumatorii cei mai sinceri? Sau consumatorii reali?"
eResearch a lansat un serviciu de cercetare rapidă online

Vineri seară, de la ora 18:30, debutează la GSP TV o nouă emisiune. Contraatac Gold îi invită pe telespectatori să urmărească cele mai frumoase meciuri ale naţionalei României la Campionatele României, scrie Jurnalul Naţional.
Contraatac Gold, la GSP TV

F5 lansează sportVOX – o platformă de opinii, bloguri şi comentarii dedicată pasionaţilor de sport, scrie Money.ro. SportVOX va cuprinde opinii legate de competiţii şi evenimente sportive semnate de jurnalişti, comentatori şi sportivi, sub coordonarea editorială a lui Ionel Lespuc.
F5 lansează sportVOX – o platformă de opinii, bloguri şi comentarii dedicată pasionaţilor de sport (VIDEO)

Publisherul revistei Reader’s Digest a anunţat disponibilizarea a 10% din personalul din întreaga lume, respectiv 270 de angajaţi, scrie Financiarul, care citează Mediaweek.
Reader’s Digest disponibilizează 10% din angajaţi

Microsoft România, filiala locală a celui mai important producător de software la nivel mondial, şi agenţia de relaţii publice McCann PR au lansat "Cum am intrat prima oară pe Net”, deocamdată singura carte online românească scrisă pe Twitter, scrie Wall-Street.ro. Cartea a fost scrisă de opt dintre cei mai urmăriţi români pe Twitter (Arhi, Bobby Voicu, Florin Grozea, Manafu, Piticu, Pyuric, Victor Kapra, Vis Urât) şi de alte aproape 210 persoane care s-au alăturat iniţiativei.
Prima carte românească scrisă pe Twitter. Vezi ce conţine!

Compania aeriană germană Lufthansa a contactat agenţiile de media pentru a le invita să liciteze pentru contul global de media, estimat la 85 mil. euro, scrie DailyBusiness.ro, care citează brandrepublic.com. Contul este deţinut din 2000 de Mindshare, agenţie care ar putea să liciteze din nou pentru media Lufthansa.
Lufthansa face pitch pentru contul global de media, de 85 mil. euro

Google le permite utilizatorilor, începând de joi, să publice propriile lor imagini ca fundal pentru pagina de start a celui mai popular motor de căutare din lume, care a a făcut astfel un nou pas spre personalizarea experienţelor online ale internauţilor, scrie Mediafax.
Google permite utilizatorilor să îşi personalizeze fundalul paginii de start printr-o nouă aplicaţie

Managerii din media încep să se întrebe serios dacă momentul taxării "unicului" a venit sau mai stăm, scrie Money.ro. Orlando Nicoară, omul cu link-urile de la Apropo Media, bate virtual şaua ca să priceapă user-ul că momentul în care accesul pe site-uri se va face contracost se apropie. Subiectul vine de fapt de la americani care păreau hotărâţi pe la începutul anului să suplinească pierderile din print taxând vizualizarea site-urilor de ştiri. Deocamdată ne mai gândim. Petrişor Obae a aflat cât au încasat producătorii celebrului serial Seinfeld difuzat şi în România. În 12 ani în buzunarele realizatorilor au ajuns 2.8 miliarde de dolari.
Revista blogurilor de business 10 iunie - ce ştie în plus noul iPhone, cum obţii bani pentru conţinut

Autor: Carmen Maria Andronache carmenpaginademedia.ro
viewscnt

Trimite un comentariu

sus