Skip to main content

Revista presei media - 14 iunie

 

Ediţia din acest an a Campionatului Mondial de Fotbal din Africa de Sud va atrage un număr record de telespectatori la nivel global, audienţa urmând să crească cu cel puţin 5% faţă de acelaşi eveniment sportiv din 2006, notează Wall-Street.ro şi DailyBusiness.ro, care citează un studiu al IPG's Initiative.De asemenea, ediţia din 2010 s-ar putea bucura şi de o creştere a numărului de telespecatori de sex feminin, atingând nivelul de 42% din audienţă.

Publicitate

25% dintre angajaţii Ministerului Comunicaţiilor vor fi daţi afară până la sfârşitul anului, a anunţat ministrul Gabriel Sandu. Alţi 800 de oameni vor fi disponibilizaţi de la Societatea Română de Radiocomunicaţii - Radiocom, dintr-un total de 1.800 de persoane. Potrivit ministrului disponibilizările vor avea la bază criteriul competenţei. Salariaţii vor fi evaluaţi, după care se vor lua deciziile, scrie Money.ro.


Ministerul Comunicaţiilor va disponibiliza 25% din angajaţi până la sfârşitul anului

Ziarul Adevărul îşi rearanjează secţiunile şi măreşte numărul de pagini din primul caiet. Publicaţia editată de trustul Adevărul Holding îşi va păstra numărul de pagini, precum şi cele şapte suplimente gratuite, însă a recurs la modificări în ceea ce priveşte poziţionarea secţiunilor. Una dintre aceste modificări vizează creşterea numărului de pagini din primul caiet al ziarului - de la 24 la 32 - cel de-al doilea caiet rămânând în 16 pagini. Astfel, prima parte este mai puternică şi mai încărcată cu informaţii de actualitate, scrie Adevărul.
Ziarul „Adevărul“, într-o nouă formulă

Consider că ideile bune vor fi întotdeauna răsplătite indiferent de contextul economic, iar dacă acele idei pot fi implementate cu un buget redus, cu atât mai mult vor fi apreciate”, a declarat Preşedintele juriului Effie din acest an, James Miller (Head of International Planning, AMV BBDO) pentru IAA.ro. Despre Effie scrie şi Wall Street, care a discutat cu Andreea Nemens, de la agenţia GMP, despre campania care a câştigat Marele Premiu - Timişoreana, Povestea merge mai departe.
Preşedintele juriului Effie, despre festival şi criteriile de jurizare

Povestea celei mai eficiente campanii de publicitate din 2009

România în Advertising Age. Revista americană Advertising Age a lansat prima competiţie internaţională de design de coperta - Ad Age's Global Cover Competition, scrie IAA.ro. Concursul are ca subiect design-ul copertei Advertising Age, the Global Issue, număr care va apărea în timpul festivalului internaţionalCannes Lions. Publicis România a ajuns în finală cu ambele lucrări înscrise.
Publicis România este finalistă cu două lucrări la AdAge Global Competition

Ediţia de vineri a cotidianului italian de stânga La Repubblica a avut prima pagină albă, în semn de protest faţă de o nouă lege foarte controversată care limitează utilizarea interceptărilor convorbirilor telefonice în anchetele judiciare şi publicarea acestora de către presă, notează Mediafax şi România liberă. În mijlocul primei pagini, pe care a fost păstrat numele cotidianului, La Repubblica a publicat doar un post-it galben, pe care se putea citi "legea-căluş neagă cetăţenilor dreptul de a fi informaţi".

Spoturile realizate de câteva dintre cele mai importante companii din domeniul băuturilor răcoritoare, bere sau echipament sportiv se bucură de cea mai mare vizibilitate în mediul online. Adage a realizat o selecţie a celor mai urmărite 5 spoturi video online relaţionate cu ediţia din 2010 a Campionatului Mondial de Fotbal, scrie Wall-Street.ro. Iată unul dintre aceste spoturi. Acesta este realizat de agenţia Syrup pentru Puma.

Top 5 reclame de la Campionatul Mondial

Google a şters datele private obţinute accidental în cadrul programului Street View în Austria, Danemarca şi Irlanda, a anunţat compania, într-o scrisoare transmisă vineri congresmenilor americani, scrie Medifax. Compania Google şi-a prezentat din nou scuze pentru colectarea informaţiilor personale ale utilizatorilor de reţele wireless, precizând că acestea nu au fost utilizate pentru nici un serviciu sau produs al grupului.
Google a şters datele obţinute accidental din reţele wireless în Austria, Danemarca şi Irlanda

Autor: Carmen Maria Andronache carmenpaginademedia.ro
viewscnt

Comentarii

  • laurentiu laurentiu
    pai si daca Google nu era prins, nu-i asa ca folosea informatiile in continuare.

Trimite un comentariu

sus