Skip to main content

Revista presei media - 16 iunie

 

mihai-gadeaCriza creşte audienţa talk-show-urilor. „Sinteza Zilei“, emisiunea realizată de Mihai Gâdea la Antena 3, este lider, cu o audienţă medie de peste 400.000 de persoane, scrie Adevărul. „Ora de foc“ de la Realitatea TV, principalul concurent al programului „Sintezei Zilei“, are aproximativ 330.000 de telespectatori, în medie, pe minut.
Criza creşte audienţa talk-show-urilor

Publicitate

Cât petrec adolescenţii şi tinerii pe net şi TV? În medie 4-6 ore pe Internet şi doar 1-2 ore pentru a viziona emisiuni TV, timp în care desfăşoară şi alte activităţi. Aşa spune un studiu calitativ realizat de compania de cercetare online eResearc, notează HotNews şi Wall-Street.ro. Studiul "Consumatorul digital", prezentat în cadrul conferinţei Marketing360, face parte dintr-o cercetare despre "Generaţia digitală", ce va fi publicată de eResearch în perioada următoare.

Maria Ţoghină, preşedintele radioului public spune că asistă la "o degradare a mediului jurnalistic", din cauza crizei economice, relatează Mediafax.

"Cred că, indiferent de cât de grea este această perioadă, nu ar trebui să renunţăm la deontologia noastră. Dacă renunţăm la ABC-ul nostru, ar trebui să declarăm că nu mai suntem jurnalişti, că suntem altceva", a spus Maria Ţoghină la Ziua Agenţiilor de Presă.
Maria Ţoghină: În ultimii ani am asistat la o degradare a mediului journalistic

Agenţiile de presă se află în prezent între provocarea noilor tehnologii şi constrângerile economice determinate de faptul că îşi vând produsele pe bază de abonament, au concluzionat participanţii la o masă rotundă organizată în cadrul Zilei Agenţiilor de Presă, mai scrie Mediafax.

La masa rotundă au participat redactorul-şef al agenţiei Mediafax, Cristian Dimitriu, redactorul-şef al agenţiei RADOR, Carmen Ionescu, redactorul-şef al agenţiei NewsIn, Cătălina Chelu, Anca Teodorescu de la AFP România şi Nicolae Dascălu, directorul Centrului de presă Basilica.
Agenţiile de presă, între provocarea internetului şi constrângerile economice

Brandurile din FMCG şi marii retaileri au pus accent în ultima perioadă pe reduceri agresive de preţuri. Strategia le va aduce, pe termen lung, deservicii atât clienţilor cât şi agenţiilor de publicitate, susţin invitaţii conferinţei Marketing360, scrie Wall-Street.ro. Refrenul retailerilor în ultima vreme a fost "la mine e mai ieftin".

"Dacă ne ducem acolo, toate produsele vor fi nediferenţiate şi vom câştiga mai puţini bani", a spus Bogdan Naumovici, director de creaţie la 23 Communication Ideas, răspunzându-i unei reprezentante a hipermarketului Real, care întrebase ce nu trebuie să facă un marketer în vremuri de criză.
Cât de eficient e războiul preţurilor în marketing?

Site-ul tvr.ro are în medie 45.000 de vizitatori zilnic, o creştere de trei ori a traficului obişnuit, de când a debutat Campionatul Mondial de fotbal FIFA 2010, scrie DailyBusiness, care citează un anunţ al postului naţional de televiziune.
Campionatul Mondial a triplat traficul site-ului TVR

Cinci marketeri de top au menţionat care sunt cele mai frecvenţe cinci greşeli în campaniile de marketing direct şi cum pot fi ele evitate, potrivit unui raport al agenţiei de comunicare More Than Pub, citat de Daily Business. Invadarea vieţii private a destinatarului este una dintre cele cinci greşeli.
Top 5 cele mai frecvente greşeli de marketing direct

Jurnalistul britanic Piers Morgan, arbitru în emisiunea „Britain's Got Talent”, este pe punctul să încheie un contract de patru ani cu televiziunea CNN, notează Financiarul şi România liberă, care citează „Daily Telegraph”. Astfel, în urma semnării acordului, Piers Morgan ar urmă să-l înlocuiască pe bine-cunoscutul moderator al CNN, respectiv Larry King. Motivul? În primele trei luni ale anului ratingul emisiunii „Larry King Show”, care a avut prima ediţie în 1985, a scăzut până la 771.000 de telespectatori, un declin de 43% faţă de perioada similară a anului trecut.

Grupul media News Corp a făcut o ofertă în valoare de 7,8 miliarde lire sterline (11,5 miliarde dolari) pentru o participaţie de 61% în cadrul companiei de televiziune prin satelit Brittish Sky Broadcasting Group, notează Wall-Street.ro şi Money.ro, care citează The Wall Street Journal. Cele două companii încă nu au stabilit termenii preluării. News Corp a mărit oferta de la 675 penny per acţiune la 700 penny, însă BSkyB a anunţat că preţul propus este prea mic.

Managerii BBC au stârnit mânia sindicatelor dupa ce au propus îngheţarea maririlor salariale ale angajaţilor postului public britanic cu salarii de minimum 38.000 de lire sterline pe an, notează presa din Marea Britanie, scrie Wall-Street.ro.
BBC vrea să suspende majorarile salariale ale şefilor

Autor: Carmen Maria Andronache carmenpaginademedia.ro

Comentarii

Trimite un comentariu