Skip to main content

Revista presei media - 17 iunie

 

"Votul de astăzi a fost oarecum previzibil pentru că ideea depolitizării s-a dovedit că nu poate găsi o susţinere politică în formă ei corectă şi fără compromis", a spus Raluca Turcan pentru HotNews despre respingerea proiectului de lege care avea în vedere depolitizarea instituţiilor publice de radio şi televiziune .

Publicitate

La rândul ei, Liana Ganea, coordonator programe ActiveWatch-Agenţia de Monitorizare a Presei a declarat despre decizia senatului: "Este o problemă faptul că au respins legea pentru că, dacă vor numi noi Consilii de Administraţie pe vechea lege, schimbarea legislativă este practic îngropată pentru următorii cinci ani. S-a spus că vor reîncepe discuţiile pentru o lege bună, făcută de la zero. În ultimii cinci ani am auzit de atâtea ori acest lucru..."
Raluca Turcan: Votul de respingere a legii pentru depolitizarea SRR-SRTv a fost previzibil. Organizaţii de media: Cinci ani aruncaţi la gunoi

Unele reclame difuzate de televiziuni sunt la limita moralităţii, pentru că textul scris cu litere mici în dreptul asteriscului este, de multe ori, ilizibil. Legea audiovizuală nu precizează care este dimensiunea-standard pentru aceste note, motiv pentru care unele pot fi citite doar de cei cu „ochi de vultur“, scrie Adevărul.

Răzvan Mătăşel, Managing Partner al agenţiei de consultanţă Arsenoaiei&Mărăşel: „Din dorinţa de a veni cu o ofertă diferită, compania încearcă să creeze nuanţe şi apoi să facă nuanţele să sune a diferenţe clare. Pe noi, oamenii de comunicare, ne ajută pentru că avem doar un lucru de comunicat. Nu este chiar etic pentru consumatori, deşi legal este permis".
Steluţa, cea mai „perversă“ apariţie TV

Veteranii publicității românești spun care sunt speakerii ce nu trebuiesc ratați, care sunt petrecerile ce trebuiesc bifate și oamenii cu care ar trebui să vorbești dacă ajungi la Cannes Lions, scrie Money.ro.

“Nu aş lipsi anul asta de la SAWA (screen advertising, mereu pun un show remarcabil în scenă), Contagious (cu mândrie spun ca Publicis la nivel internaţional sprijină şi publicaţia şi seminarul), Yahoo! (care îl au ca invitat pe Ben Stiller), Microsoft, Saatchi & Saatchi New Director’s Showcase, Razorfish, Perfect Fools & McDonald’s (transmedia), Zuckerberg de la Facebook şi neapărat Maurice Levy & Guests (anul acesta îl are invitat pe Bob McDonald, CEO la P&G)." spune Răzvan Căpănescu, creative director Publicis.
Când eşti la Cannes... Ce nu trebuie ratat la cel mai mare festival de publicitate

Banca Comercială Romană (BCR) i-a acordat Maestrului Radu Beligan titlul onorific de Senior 24 Banking BCR în cadrul unei campanii de stimulare a operaţiunilor bancare efectuate prin intermediul canalelor alternative (internet banking, phone banking şi zonele speciale automatizate amenajate în cadrul unităţilor BCR), notează Wall-Street.ro şi DailyBusiness.ro. La peste 91 de ani, Maestrul Radu Beligan este cel mai în vârstă utilizator activ al serviciului de internet banking BCR.

Discovery va lansa un canal 3D în prima parte a anului viitor, în Statele Unite ale Americii, urmând ca ulterior noua televiziune să fie distribuită la nivel internaţional, a declarat David Zaslav, preşedinte şi CEO al companiei Discovery Communications, notează Mediafax şi DailyBusiness.ro. Anunţul a fost făcut marţi, la Londra, în cadrul unui eveniment organizat pentru a marca cea de-a 25-a aniversare a Discovery Channel.

Foto: sibiustandard.ro

Autor: Carmen Maria Andronache carmenpaginademedia.ro

Comentarii

Trimite un comentariu