Skip to main content

Revista presei media - 2 iunie

 

Publicitate

Porcăiala de la Antena 3, dintre Gabriela Vrînceanu Firea şi Cristian Boureanu deschide astăzi două ziare: un tabloid şi un quality. "Mahalaua zilei", titrează Adevărul, penalizând registrul suburban al conflictului dintre cei doi. "Replici şoc la Antena 3", pune Libertatea pe prima pagină, mai adaptată pe segmentul tabloid: "Aţi spus că Tăriceanu e amantul meu".

adevarul-firea libertatea-firea

Revista Biz demarează o campanie naţională de susţinere a printului prin promovarea ideii de abonare la publicaţiile de presă favorite. Campania se va desfăşura pe mai multe medii, inclusiv print, radio şi online, notează Wall-Street şi HotNews.ro. Desfăşurată sub sloganul "Sustine printul! Fă-ţi abonament la publicaţia favorita”, iniţiativa îşi doreşte să scoată în evidenţă caracteristicile publicaţiilor din print, să repună în discuţie percepţiile despre relevantă şi longevitatea acestui mediu şi să sublinieze rolul cultural al revistelor.

Participare foarte slabă la festivalul Effie, care premiază eficienţa campaniilor de publicitate. Anul acesta, la cea de-a şaptea ediţie, au fost înscrise 48 de campanii de către 20 de agenţii şi companii, în scădere faţă de anul trecut, notează DailyBusiness.ro, HotNews şi Money.ro. La ediţia din 2009 a Effie au fost înscrise 70 de campanii, de către 26 de agenţii şi companii din România.

Egmont România a lansat de ieri pe piaţă revista Povestea jucăriilor - ediţie specială, pentru copiii cu vârste între 3 şi 8 ani, scrie Jurnalul Naţional. Revista are un tiraj de 20.000 de exemplare şi conţine un cadou special: set de stickere holografice!
Apare revista „Povestea jucăriilor”!

Ursus Breweries a ales agenţia Publicis pentru gestionarea contului de creaţie a brandului Stejar, în urma organizării unui pitch, notează Wall-Street.ro şi DailyBusiness.ro. Publicis a gestionat anterior, timp de opt ani, contul de creaţie al Ursus, brandul premium al Ursus Breweries. La sfârşitul lui 2009, contul a trecut în portofoliul Papaya Advertising.

Michael Mendenhall, şeful marketingului la HP: “Cantitatea de informaţii se dublează la fiecare 4 ani, în timp ce cantitatea de informaţie digitală se dublează la fiecare 18 luni. Cu toate acestea, informaţia de care dispunem nu este manipulată corespunzător. La fel cum apa în cantitate prea mare, care nu este îndiguită corespunzător, duce la inundaţii, şi cea care este folosită aşa cum trebuie duce la irigarea mai bună a solului acolo unde este nevoie de ea”.

Declaraţiile lui Mendenhall au fost făcute la Congresul Mondial IAA de la Moscova, care a avut loc în luna mai 2010, notează IAA.ro.
Michael Mendenhall, şeful HP: "cantitatea de informaţie digitală se dublează la fiecare 18 luni"

Marile companii europene de cablu, precum Liberty Global, Virgin Media, Kabel Deutschland şi Cyfrowy Polsat, au început anul 2010 cu rezultate pe plus, continuând astfel trendul crescător de la sfârşitul anului trecut, scrie Financiarul. În acelaşi timp, a crescut şi numărul de abonaţi. În SUA, companiile tradiţionale de cablu au pierdut din cota de piaţă în favoarea satelitului şi a companiilor de telecomunicaţii mai noi, dar se menţin încă liderii pieţei
Cablistii europeni sfidează criza: venituri mai mari până la 28% în T1 2010

Agenţia de BTL Saatchi & Saatchi X a început colaborarea cu Philip Morris, pregătind proiecte speciale pentru perioada verii. Agenţia este una dintre câştigătoarele pitch-ului demarat la începutul acestui an de compania Philip Morris în România, alături de agentia Wunderman, scrie Wall-Street.ro.
Saatchi & Saatchi X colaborează cu Philip Morris

Epson, jucător mondial pe piaţa produselor IT de imagine, a ales la începutul lunii iunie agenţia de comunicare Pastel Group pentru a se ocupa de activităţile sale de promovare şi de relaţii publice, scrie DailyBusiness, care citează un comunicat al agenţiei.
Pastel Group se va ocupa de PR-ul companiei Epson

Leo Burnett Group şi Procter & Gamble au derulat pentru brandul Always campania de comunicare „28 de zile cu zâmbetul pe buze”, scrie IAA.ro. Campania derulată pe o perioadă de 4 săptămâni în aprilie-mai a continuat astfel dialogul cu vizitatoarele platformei globale a brandului Always - Noi Fetele.
„28 de zile cu zâmbetul pe buze” la Ibiza

Google limitează utilizarea în cadrul companiei a platformei software Windows, produsă de Microsoft, din cauza îngrijorărilor legate de securitate, scrie Mediafax, care citează Financial Times.
Google limitează folosirea platformei Windows în cadrul companiei

Thane Ritchie, directorul executiv al Ritchie Capital Management, şi compania privată OpenGate Capital au anunţat că vor lua în considerare oferta de preluare a revistei Newsweek după ce termenul limită pentru ofertanţi s-a încheiat, scrie Wall-Sreet.ro, care citează BusinessWeek.
Newsweek ar putea fi vândută din cauza pierderilor

Un grup de internauţi care protestează faţă de politicile de confidenţialitate ale Facebook a anunţat că peste 30.000 de persoane au răspuns la un apel de a se deconecta de la reţeaua de socializare, care are peste 500 de milioane de utilizatori, notează Mediafax şi Adevărul.

Autor: Carmen Maria Andronache carmenpaginademedia.ro
viewscnt

Trimite un comentariu

sus