Skip to main content

Revista presei media - 8 iunie

 

razvan-dumitrescu-1Răzvan Dumitrescu, fost realizator al talk-show-ului politic Realitatea Zilei, a confirmat transferul său la Antena 3, chiar la o emisiune a postului de televiziune al trustului Intact la care a fost invitat, notează Evenimentul Zilei şi România liberă. El a fost aseară în platoul emisiunii Sinteza Zilei.

Publicitate

"Am fost plăcut impresionat când am văzut solidaritatea din partea concurenţei. N-am făcut un secret din faptul că după 7 ani urma să închei contractul cu televiziunea la care am lucrat", a declarat Răzvan Dumitrescu la Sinteza Zilei.

Raluca Turcan, deputat PDL, anunţă, pe blog, că îl va acţiona în judecată, pentru calomnie, pe patronul site-ului Inpolitics.ro, pentru difuzarea unei informaţii potrivit căreia ea a confundat "televiziunea de înaltă definiţie HD cu judeţul Hunedoara" într-o şedinţă de la Senat, notează Mediafax şi România liberă.

"Am decis să îl acţionez în judecată, pentru insultă, pe proprietarul site-ului, pentru că a creat şi difuzat ştiri false despre activitatea mea. Afirmaţia potrivit căreia într-o şedinţă de la Senat aş fi confundat televiziunea de înaltă definiţie cu judeţul Hunedoara, este o minciună şi o invenţie. Tot o minciună este şi dialogul purtat între domnul Alexandru Sassu şi mine, fiindcă Alexandru Sassu nu a participat la întâlnirea evocată", se arată în postarea Ralucăi Turcan.

Multe dintre producţiile postului turcesc de televiziune Kanal D au viaţă scurtă şi sunt scoase din grilă după numai un sezon de difuzare, scrie Evenimentul zilei. Iubesc România a dispărut în două luni, Rătăciţi în Panama a fost un eşec comercial, iar Vacanţa Mare, producţie preluată de la Pro TV, a înregistrat audienţe slabe.

Cu mici excepţii (emisiunea-fanion Noră pentru mama sau reality-show-ul Fata lui tata), producţiile Kanal D nu au viaţă lungă, observă EVZ.
Emisiunile mor repede la Kanal D

Europa FM şi JTI lansează "Bursele Europa FM", acordate unor tineri interesaţi să lucreze timp de 3 luni - perioadă remunerată - în departamentul de ştiri al postului de radio, potrivit unui comunicat de presă. Iar Digital4 include în portofoliul sau un site culinar, scrie, pe scurt, HotNews.
Pe scurt: Burse Europa FM. Încă un site în portofoliul Digital4

Majoritatea marilor concerne de televiziune din Europa au finalizat anul 2009 cu rezultate financiare pe minus, însă estimează pentru anul în curs o redresare a veniturilor, pe fondul revenirii pieţei de publicitate, scrie Financiarul într-o analiză. RTL Group, locul 2 la nivel european, a finalizat primul trimestru din 2010 cu venituri mai mari cu 10,1% faţă de perioada similară a anului trecut, în timp ce Vivendi şi Pro SiebenSat1 au avut un plus de încasări de 2,3%, respectiv 5%.
Top grupuri TV europene: venituri în creştere în T1, optimism privind 2010

Friends Advertising a realizat procesul de naming şi branding pentru reţeaua de clinici private Anima, deţinută de A&D Pharma, cea mai mare companie farmaceutică din România, scrie Wall-Street.ro. Închegată în jurul sloganului "Doctori buni aproape de tine”, viziunea de brand Anima a fost dezvoltată într-o perioadă de aproximativ 3 săptămâni. Proiectul Anima a fost câştigat printr-un pitch, desfăşurat în noiembrie-decembrie anul trecut.
Friends Advertising a realizat brandingul reţelei de clinici Anima

Kraft Foods a lansat pe piaţa din România biscuiţii Oreo, marcă promovată printr-o campanie în care va investi peste 1 milion de euro, scrie DailyBusiness.ro, care citează un comunicat al companiei.
Kraft Foods investeşte peste 1 mil. euro în campania de promovare a biscuiţilor Oreo

Povestea Facebook, pe Mediafax: Când Facebook a fost lansat în 2004, nimeni nu-şi imagina că va ajunge un fenomen de talie mondială. Totul a început în 2004, când Mark Zuckerberg, un puşti de 20 de ani, a pus bazele site-ului în camera sa de student de la Harvard, iniţial pentru Universităţile din Ivy League, ca un instrument prin care colegii săi să se poată imprieteni şi cunoaşte mai bine, relatează Mediafax.
Facebook: Cum a ajuns site-ul unui puşti să strângă 500 de milioane de utilizatori

Autor: Carmen Maria Andronache carmenpaginademedia.ro

Comentarii

  • In primele declaratii pe care le-a facut dupa anuntul privind demisia de la Realitatea TV, Razvan Dumitrescu a spus ca decizia sa nu este influentata de redactiile in care a lucrat, ci are legatura cu "presiunea politica" pe care a resimtit-o intre noiembrie 2009 si iunie 2010...Imi place de el, s-a dus sa slugareasca "pe fata" Opozitia la Antena 3!!!

Trimite un comentariu