Skip to main content

ROMÂNIA LA CANNES: Patru agenţii finaliste şi doar una câştigătoare

 

Patru campanii realizate de agenţiile româneşti The Practice, Rogalski Grigoriu Public Relations, Grey şi Saatchi&Saatchi au intrat în finala Cannes Lions. Cel mai mare festival de publicitate din lume s-a încheiat sâmbătă, 26 iunie.

Publicitate

The Practice a fost singura agenţie românească care a câştigat un Leu la competiţia de anul acesta. Agenţia de relaţii publice The Practice, parte a Leo Burnett Group, a câştigat Silver Lion în secţiunea PR Lions,categoria “Best Launch or Re-launch” cu campania de lansare a pufuleţilor Gusto (client Pheonix).

Prima fază a acestei campanii pro optimism “Little voice, big sound“ a fost una de teasing: feţe zâmbitoare au fost desenate pe câmp.

Cu ce campanii au intrat în finală celelalte agenţii?
Agenţia Rogalski Grigoriu a fost nominalizata la Cannes Lions 2010 cu lucrarea "Şcoala de bani”, un program online de educaţie financiară, implementat în 2009 de Banca Comercială Română (BCR), campanie desemnată cel mai bun program de educaţie financiară din Europa, tot la SABRE 2010.

Grey Bucharest a fost inclusă pe lista scurtă la subcategoria "Best Localisation Campaign", la categoria Media, cu "Flower Wraps", campanie pentru Procter&Gamble. Ideea creativă a acestei campanii a constat în transformarea vaselor pentru flori în sticle de Lenor. Campania fost realizată pe bulevardul Magheru, unde circulă de regulă între 15 şi 20.000 de oameni zilnic.

lenorflowerbuckets

Agenţia Saatchi & Saatchi a intrat în finala festivalului internaţional de publicitate la categoria Film Lions, secţiunea Pharmacy pentru spotul Voltaren – “Sport Commentator”.

Carmen Andronache

Autor: Carmen Maria Andronache carmenpaginademedia.ro

Trimite un comentariu