Skip to main content

2 august: Frunza României seamănă cu altele “absolut accidental și neintenționat”

 

Ministerul condus de Elena Udrea a convocat azi, la ora 16.00, Consiliul pentru coordonarea proiectului privind brandul de turism al României, scrie HotNews. Convocarea a venit după răspunsul consorțiului THR-TNS în legătură cu asemănarea dintre “frunza” României (foto stânga) și alte simboluri de pe net (foto dreapta).

Publicitate

Consorțiul THR-TNS recunoaște, în răspunsul înaintat Ministerului Turismului, remarcabila "similitudine" a brandului de țară cu un logo distribuit pe internet, dar susține că această asemănare "este absolut accidentală și neintenționată, o consecință a două procese creative complet diferite și nerelaționate". În răspunsul transmis, THR-TNS susține că "brandul de turism al României și toate componentele sale au fost create de noi și, ca urmare, ele trebuie considerate originale".
Răspunsul consorțiului THR-TNS în scandalul brandului de țară: Similitudinea e remarcabilă, dar absolut accidentală și neintenționată.

"E mai bine că bloggerii au atras atenția despre acea frunză acum, nu peste șase luni, când dezastrul ar fi fost mult mai grav", cred Victor Dobre și Peter Jansen, reprezentanții unor organizații ale industriei de comunicare ce au consultat Ministerul în procesul pentru realizarea brandului turistic. "Frunza mult discutată clar că a apărut acolo nu din vina specialiștilor de branding ai THR sau a Ministerului Turismului, ci pur și simplu la inspirația unui art director. Prost este că tot procesul s-a desfășurat contra timp", spune Victor Dobre într-un interviu în studioul HotNews.ro.
VIDEO "Logo-ul nu poate rămâne așa, cu frunza aceea. Dar diferențele nu vor fi mari: platforma de brand e foarte bine făcută"

Actorul Gabriel Radu povestește în Adevărul despre experiența de a fi Chibzuitu’ din seria de reclame Altex realizată de agenţia 23 Communication Ideas. Cunoscut ca membru al grupului umoristic Vouă şi din reclamele campaniei „Pregăteşte-te să fii bogat" (realizată pentru Elite tot de Bogdan Naumovici), Gabriel Radu este profesor universitar doctor la Universitatea Naţională de Artă Teatrală şi Cinematografică (UNATC). Nu i-a fost greu să intre în rolul personajului rural.
VIDEO „Chibzuitu’“ Gabriel Radu este profesor la UNATC

Wall-Street scrie despre obiectivele noi agenții digitale a grupului Leo Burnett – The Geeks. Agenția este condusă de Costin Radu, fost managing partner la IQads. The Geeks îi are ca acționari pe Costin Radu (45%), Ștefan Iordache (40%), Bogdan Naumovici (10%) și Elena Ioniță (5%).

Costin Radu: “Ne poziționăm, prin serviciile pe care le oferim, în zona de strategie pentru mediul online. Premisa de la care am plecat e că foarte multe dintre agențiile de web din România au un sistem de gândire foarte tehnic, fapt de care clienții s-au plâns”.
Costin Radu, The Geeks: Vrem să repetăm în online ce a făcut Leo Burnett în offline

Disney a vândut divizia de film Miramax companiei Filmyard Holdings, cu peste 660 milioane de dolari, scrie Daily Business, care citează Reuters. Vânzarea Miramax include și drepturile asupra a peste 700 de filme, inclusiv câștigătoare a unor premii importante, cum ar fi Chicago, Shakespeare in Love și No Country For Old Men.
Walt Disney a vândut divizia de film Miramax cu peste 660 mil. $

Autor: Petrişor Obae petrisor.obaepaginademedia.ro

Comentarii

  • ce-i cu trasnaia asta, ca "similitudinea e remarcabila, dar absolut accidentala si neintentionata?"
    problema e ca SEAMANA REMARCABIL si problema asta trebuie rezolvata, nu conteaza cat de intentionata sau nu e asemanarea.

Trimite un comentariu