Skip to main content

25 august: Dan Diaconescu, acuzat din nou de şantaj. Descinderi DNA la sediul Ursus din Calea Victoriei

 

Procurorii DNA, poliţia şi Jandarmeria au descins la sediul SC Ursus Breweries SA din Calea Victoriei, unde se caută probe cu privire la o nouă acuzaţie de şantaj adusă lui Dan Diaconescu în legătură cu o anchetă jurnalistică privind berea Redds produsă de Ursus, scrie HotNews, care citează Mediafax.  De această dată, alături de Dan Diaconescu mai sunt puși sub învinuire: Diana Voiculescu, Silviu Cezar Alupei şi Doru Andrei Costin Iuga.

Publicitate

CNA a amendat în 2009 postul OTV cu 30.000 de lei pentru mai multe ediţii ale emisiunii "Dan Diaconescu Direct" în care s-a vorbit despre berea Redds şi conţinutul ei nociv, fiind astfel încălcate reglementările privind dreptul la propria imagine şi informarea obiectivă a publicului.

"În timpul mandatului meu de director de marketing, din martie 2009 până în prezent, nu am făcut publicitate nici unui brand din portofoliul Ursus Breweries pe OTV”, a declarat pentru Wall-Street Grant McKenzie, vicepreşedinte de marketing al Ursus Breweries.

Adevărul analizează clipurile de promovare ale posturilor TV (numite, tehnic, pachete ID). "We love to entertain you", campania Prima TV, este importată de la reţeaua mamă ProSiebenSat 1 şi adaptată publicului român. În această vară, Antena 1 a adus în prim-plan „zeiţele din vara fără pereche" şi a fost creat cu scopul de a promova grila de vară. Cristina Jura, senior brand manager Antena 1, spune că scopul unui pachet ID este acela „de a dramatiza valorile brandurilor astfel încât acestea să fie uşor percepute". „Fiecare dintre cele cinci zeiţe a fost concepută pentru a reprezenta o anume categorie de content, parte a programului de vară", explică Cristina Jura.
Adevărata faţă a televiziunilor

Dacă în România RCS&RDS se luptă cu operatorul UPC pentru supremaţia pe sectorul de cablu şi este pe primul loc, în Ungaria situaţia stă invers. UPC este lider de piaţă, iar liderul din ţară noastră RCS&RDS a coborât de pe locul doi pe trei, potrivit datelor Autorităţii de Reglementare a pieţei de comunicaţii din Ungaria, scrie Adevărul.
Bătălia dintre RCS&RDS şi UPC a trecut graniţa

Criza a afectat şi marile companii de cercetare de piaţă, ale căror afaceri s-au diminuat în anul fiscal 2009 chiar şi cu 23% comparativ cu anul trecut, aşa cum este cazul Harris Interactive, scrie Financiarul. Companii precum PwC sau Deloitte Touché Tohmatsu au finalizat anul trecut cu afaceri în scădere cu 7,1% respectiv 4,9%. Afacerile au început să crească în prima jumătate a acestui an, companiile de profil estimând rezultate financiare în creştere pe 2010. GfK Group şi Nielsen Company au finalizat primul semestru din 2010 cu câştiguri de peste 9,4%.
Afacerile companiilor de cercetare de piaţă sunt în creştere în acest an

Premierul Emil Boc a fost întrebat de jurnalişti, după ce a participat la şedinţa în plen a Senatului, dacă i se pare normal ca peste 50.000 de persoane care au venituri din drepturi de autor şi PFA să se deplaseze, lunar, la diverse instituţii ale statului pentru a depune contribuţii la fondurile de sănătate şi şomaj, în urma aplicării noilor prevederi ale Codului fiscal. Seful Guvernului a evitat să răspundă, scrie Mediafax. "Aici, ministrul Muncii şi ministrul Finanţelor Publice vă pot da explicaţii tehnice. Eu nu pot să le confirm pentru că nu cunosc datele", a spus premierul.
Boc: Şeitan şi Vlădescu pot da explicaţii tehnice privind contribuţiile la drepturile de autor şi PFA

Jurnalistul Carlos Mendo, cofondator al cotidianului El Pais în 1972, a decedat, luni, după o îndelungată suferinţă, informează Mediafax și Evenimentul Zilei, care citează ediția online a publicației spaniole. În ianuarie 1972, Carlos Mendo a făcut parte din echipa de jurnalişti care au înfiinţat cotidianul El Pais şi a fost corespondentul la Londra al acestei publicaţii, coordonând apoi departamentul internaţional şi deschizând, în 1989, un birou în Statele Unite.

WPP, cel mai mare grup de comunicare din lume, a raportat un profit de 150,8 milioane lire sterline (232,2 milioane dolari), în creştere cu 39% faţă de aceeaşi perioadă a anului trecut, dar sub estimările analiştilor care au indicat un profit de 163,5 milioane lire sterline, scrie DailyBusiness.ro, care citează Bloomberg.
Profitul WPP a crescut cu aproape 40% în S1, sub estimări însă

Foto: Octav Ganea, Mediafax Foto

Autor: Carmen Maria Andronache carmenpaginademedia.ro

Trimite un comentariu