Skip to main content

20 august: Vîntu a câștigat prima bătălie cu "statul slab". Sechestrul ANAF se ridică

 

Judecătorii Curţii de Apel Bucureşti i-au dat dreptate patronului trustului Realitatea-Caţavencu, care contestase în instanţă dispoziţiile unui control derulat de fisc, scrie Evenimentul Zilei. În "războiul" dintre grupul Realitatea-Caţavencu şi Agenţia Naţională de Administrare Fiscală (ANAF), Sorin Ovidiu Vîntu a câştigat miercuri (18 august) prima repriză.

Publicitate

Curtea de Apel Bucureşti a decis că sechestrul asiguratoriu pe care inspectorii ANAF l-au insituit asupra conturilor societăţii nu are suport legal şi a dispus ridicarea lui. În plus, prin sentinţa pronunţată miercuri de judecători s-a dispus şi suspendarea executării silite a bunurilor aflate în patrimoniul firmei. Contestaţia soluţionată miercuri a fost introdusă în instanţă pe 23 iunie, la o zi după ce inspectorii ANAF au finalizat controlul demarat în septembrie 2009.
Vîntu câştigă prima bătălie cu "statul slab"

Înscrierile la ediţia din acest an a competiţiei Romanian PR Award, adresată profesioniştilor de relaţii publice din România, se desfăşoară în perioada 18 august - 7 septembrie. Iar ediţia din acest an a evenimentului Webstock are ca temă principală "Future of Social Media", scrie pe scurt HotNews.
Pe scurt: Au început înscrierile la Romanian PR Award. Evenimentul Webstock 2010 - dedicat viitorului social media

Publicaţia Wall-Street.ro a făcut un inventar al ideilor creative de promovare a creditului pentru Prima Casă. Materialul este ilustrat şi cu imagini care arată cum "împachetează" bancile creditul pentru Prima Casă. Astfel, pentru a-şi promova produsul bancar, UniCredit Ţiriac Bank a întins stickere-gigant pe peroanele a patru staţii de metrou din Bucureşti (Eroilor, Universitate, Piaţa Victoriei şi Piaţa Unirii). Stickerele, cu logoul "Te mutăm în prima ta casă", ilustrau planul unei case, peste care oamenii se puteau plimba.
GALERIE FOTO: Cum îşi promovează băncile creditul pentru Prima Casă

Producţiile de animaţie rămân preferatele copiilor, dar şi ale adulţilor, dovadă fiind încasările globale obţinute din vânzarea biletelor la sălile de cinema. Cu încasări de peste 920 de milioane de dolari, „Toy Story 3” a preluat „coroana” de la „Shrek 2”, devenind astfel producţia de animaţie cu cele mai mari încasări din istorie. Studiourile Pixar/Disney se remarcă pe piaţă filmelor de animaţie cu cele mai multe producţii de succes la public, dar şi cu cele mai multe premii Oscar, scrie Financiarul într-o analiză.
Topul filmelor de animaţie cu cele mai mari încasări din ultimul deceniu

BBC este în căutarea unei agenţii care să se ocupe de publicitatea pe reţelele sociale, aceasta urmând să dezvolte diverse proiecte de sine stătătoare şi să colaboreze cu agenţia care deţine contul de publicitate al grupului, scrie DailyBusiness.ro, care citează Brandrepublic.com.
BBC caută o agenţie pentru publicitate pe reţelele sociale

Autor: Carmen Maria Andronache carmenpaginademedia.ro

Trimite un comentariu