Skip to main content

Anunţurile din România liberă, acum şi pe plasmele de la metrou

 

Anunţurile de mică publicitate din România liberă vor apărea, începând din 23 august, şi pe cele 600 de plasme din metroul bucureştean.

Publicitate

Începând de luni, clienţii de mică publicitate ai României libere vor beneficia de un mediu în plus de expunere, pe lângă ziarul propriu-zis şi site-ul cotidianului România liberă, aceştia vor intra şi pe reţeaua Zoom TV din metroul Bucureştean.

Reţeaua Zoom aparţine companiei Monopoly Media din cadrul trustului Realitatea- Caţavencu.

Câţi oameni văd zilnic plasmele de la metrou?

Conform unui studiu realizat de Gallup în 2008, peste 700.000 de persoane călătoresc în fiecare zi cu metroul, 84% fiind oameni activi şi 89% având studii medii şi superioare.

Traficul la metrou, cumulat cu audienţa zilnică a României libere şi utilizatorii site-ului romanialibera.ro, depăşeşte 1 milion de persoane în fiecare zi – o audienţă record pentru anunţurile de mică publicitate publicate pe toate cele 3 platforme, susțin reprezentanții România liberă.

Despre România liberă:

România liberă este parte a grupului Medien Holding al cărui portofoliu mai include romanialibera.ro, Media Gamma Publishers (revistele Hiparion - Căminul, Casa Mea, Domus şi Planul casei mele, revista de B2B Unelte şi echipamente, site-ul casamea.ro, tipografia United Print şi Corporate Media Publishing, agenţia de comunicare, branding şi corporate media.

Despre Zoom TV:

Zoom TV are peste 4000 de ecrane în peste 30 de oraşe din România. Acestea sunt situate în zone cu trafic intens de persoane: hypermarket-uri, staţii de metrou, aeroporturi, restaurante, clinici medicale şi altele. Zoom este una dintre cele mai mari reţele de televiziuni cu circuit închis din Europa.

Sursa foto: Zoom.ro

Autor: Carmen Maria Andronache carmenpaginademedia.ro

Trimite un comentariu