Skip to main content

IN VINO RATING: Pastilele despre vin de pe TVR 1, mai tari decât Burlacul Botezatu, Happy Hour și Acces Direct

 

Surpriză în topul emisiunilor din luna iulie. “Vinul pe româneşte”, o pastilă despre binefacerile licorii, difuzată de TVR 1, a depășit filme și emisiuni mai cunoscute, precum Știrile de la ora 5, Burlacul (cu Cătălin Botezatu), Happy Hour și Acces Direct. Cele opt difuzări din iulie ale emisiunii despre vin au avut o medie de 660.000 de telespectatori în mediul urban. Cum de au fost interesaţi românii, dintr-o dată, de calităţile vinului?

Publicitate

În comparație, Burlacul Cătălin Botezatu a fost urmărit de 518.000 de telespectatori, Happy Hour de 503.000, iar Acces Direct de 479.000 de personae.

Explicaţia succesului vine din plasarea “pastilei”. Vinul pe românește (program prezentat de Cozmin Zidurean) a fost difuzat în pauzele din preajma meciurilor de fotbal, care au dominat audiența lunii iulie.

Clasamentul emisiunilor din iulie (altele decât meciurile de fotbal), în mediul urban:

      Mii persoane   Rtg%   Nr. Difuzari  
1 Stirile Pro TV 19.00 Pro TV 750 6,6 31
2 Vinu pe romaneste TVR 1 660 5,8 8
3 Film marti Prime Time (PT) Pro TV 654 5,7 4
4 Film duminica PT Pro TV 644 5,6 3
5 Vremea - Stirile Pro TV 19.00 Pro TV 618 5,4 31
6 Stirile Pro TV 17.00 Pro TV 586 5,1 22
7 Film joi PT Pro TV 582 5,1 4
8 Sport - Stirile Pro TV 19.00 Pro TV 561 4,9 31
9 Burlacul Antena 1 518 4,5 4
10 Serviti, va rog Pro TV 513 4,5 8
11 Film luni PT Pro TV 512 4,5 4
12 Happy Hour Pro TV 503 4,4 11
13 Iubirea face farse Antena 1 503 4,4 4
14 Film miercuri PT Pro TV 485 4,2 4
15 Observator 19.00 Antena 1 484 4,2 31
16 Acces Direct Antena 1 479 4,2 21

Foto: Adevarul.ro

Autor: Petrişor Obae petrisor.obaepaginademedia.ro

Comentarii

  • asa este. dl. obae, ar fi trebuit sa precizati in articol ca pastiluta aia - de calitate indoielnica - a fost difuzata in pauza meciurilor de la CM, care au avut o audienta f buna. oricum eu schimbam canalul in pauza. cei de la TVR mai bine difuzau in pauze rezumatul primei reprize sau reclame, insa au stat f prost la capitolul marketing.
  • comparam mere cu pere. media unei emisiuni de doua ore cu 4 break-uri de pub nu se poate compara cu media unei rubricute de 4 minute. Plus ca difuzarea in pauza unui meci de CM e o mana cereasca pentru orice producator. Interesant ar fi de stiut de ce n-a avut TVR publicitate pe bani multi in pauza meciurilor, ca sa nu mai simtim ca ni se baga mana in buzunar pentru orice incercare de a resuscita un mamut fosilizat.
  • Din cate stiu emisiunea a rulat in pauzele meciurilor de la campionatul mondial, si asa putem explica audienta mare de care s-a bucurat. Dealtfel erau multi care nu erau prea incantati de emisiune, dar din prea multa comoditate nu schimbau canalul.
    @racoare: inca mai era sasu presedinte cand a inceput aceasta emisiune sa ruleze(defapt a inceput cu sasu si sa terminat cu lazescu)
  • hehehe ... pazea mogulilor! a venit andi Lazescu si va taie caimacul!
    asteptam cu nerabdare si urmatoarele emisiuni TVR!!!!!!!!

Trimite un comentariu