Skip to main content

La prima ediţie, Acces Direct cu Simona Gherghe l-a luat pe Măruţă

 

Prima ediţie Acces Direct cu Simona Gherghe a depăşit în audienţă Happy Hour, pe segmental orar pe care cele două emisiuni s-au intersectat. Simona Gherghe i-a avut în platou pe părinţii Mădălinei Manole, iar Cătălin Măruţă a discutat la Happy Hour cu Thomas Beatie, bărbatul care a rămas însărcinat. Cifrele, în continuare:

Publicitate

Acces Direct şi Happy Hour s-au intersectat în intervalul 17.42-18.59. Datele de audienţă, pentru mediul urban:

Acces Direct (Antena 1): 534.000 de telespectatori (4,7 rating)


Happy Hour (Pro TV): 490.000 (4,3 rating)

Pe targetul de vârstă 18-49 ani, ambele emisiuni au avut o audienţă apropiată: 196.000 de telespectatori la Pro TV şi 194.000 la Antena 1.

Autor: Petrişor Obae petrisor.obaepaginademedia.ro
viewscnt

Comentarii

  • Tataee Tataee
    doua emisiuni mizerabile. bleah!
  • lucian lucian
    Pe targetul de vârstă 18-49 ani...pai asta e targetul care conteaza, targetul comercial....deci 1-0 pt ProTV, chiar daca diferenta este mica.

Trimite un comentariu

sus