Skip to main content

Nume internaționale la ADOR 2010

 

Guillaume-Ulrich Chifflot (foto) șeful creației și vicepreședintele agenției Leo Burnett din Franța este președintele juriului la festivalul de publicitate ADOR 2010, competiție ce premiază gândirea strategică și creativă pe toate mediile.

Publicitate

Lucrarile mai pot fi înscrise în concurs până pe data de 3 septembrie, costul fiind de 800 de lei/lucrare. Membrii UAPR și IAA beneficiază de o reducere de 10%.

Una dintre noutățile ADOR 2010 este faptul că lucrările câștigătoare în acest an în categoriile Magazine and Newspaper Print și OOH vor putea fi înscrise gratuit la AdPrint 2011.

Iată care sunt ceilalti membri ai juriului:

  • Armin Jochum – Creative Managing Director, Jung von Matt/Alster, Hamburg, Germania
  • Dave Bedwood – Creative Partner Lean Mean Fighting Machine, Marea Britanie
  • Leandro Raposo – General Creative Director, McCann Erickson Madrid, Spania
  • Pietro Maestri – Executive Creative Director, JWT Milan, Italia.

Juriul va evalua toate lucrările înscrise în competiția ADOR în perioada 13-24 septembrie 2010.

Autor: Carmen Maria Andronache carmenpaginademedia.ro

Trimite un comentariu