Skip to main content

1 septembrie: Patriciu: Andrei Tinu nu are cum să dea în judecată Adevărul. Grevă la Money Channel

 

Dinu Patriciu a declarat pentru MediafaxAndrei Tinu nu poate acţiona în instanţă societatea Adevărul, precizând că fiul jurnalistului Dumitru Tinu nu are niciun fel de şansă într-un astfel de proces.

Publicitate

"Noi (Adevărul - nr) am fost scoşi de către tribunal din acest proces, e o decizie irevocabilă şi definitivă de acum trei ani. Andrei Iucinu Adevărul nu are niciun fel de şansă, i-a fost rezervată partea lui în acţiuni conform legii sucesiunii. Şi le poate lua de la sora lui când doreşte, şi dacă doreşte sora lui să i le dea. este scos complet din această poveste de către tribunal", a susţinut Dinu Patriciu.

Declaraţia lui Patriciu vine ca reacţie la decizia lui Andrei Tinu de a da în judecată Adevărul şi DP Holding pentru partajarea averii moştenită de la tatăl său. Fiul jurnalistului Dumitru Tinu a cerut 400.000 de euro din profitul ziarului din 2003 şi până în 2005, dar şi jumătate din acţiunile de la cotidian.
Patriciu: Andrei Tinu nu are cum să dea în judecată Adevărul; niciun fel de şansă

Echipa tehnică a postului The Money Channel a intrat în grevă spontană, pentru scurt timp, în cursul zilei de marți, din cauza salariilor pe care angajații nu le-au mai primit de mai multe luni, după cum au spus pentru HotNews.ro surse din televiziune.
Pe scurt: Greva temporara la The Money Channel

Autoritatea Naţională pentru Administrare şi Reglementare în Comunicaţii (ANCOM) a oprit procedura de selecţie comparativă pentru acordarea a două licenţe de televiziune digitală, a anunţat instituţia, scrie Mediafax. "În urma publicării în Monitorul Oficial a HG 833/2010, act normativ care schimbă cadrul juridic aplicabil procedurii de acordare a licenţelor în vederea operării celor două multiplexe de televiziune digitală, ANCOM opreşte licitaţiile aflate în desfăşurare pentru acordarea primelor două multiplexe de televiziune digitală. ANCOM nu a fost consultată la elaborarea actului normativ sus menţionat", se arată într-un comunicat al ANCOM.
ANCOM a oprit procedura de acordare a primelor două licenţe de televiziune digitală

Călin Buzea, în ultimii ani business director al agenţiei Mediafax, va prelua conducerea agenţiei de marketing digital MRM Worldwide România, parte a grupului McCann, după cum a declarat, marţi, pentru HotNews.ro Bogdan Enoiu, managing director McCann WorldGroup România. Buzea preia şefia MRM după recenta plecare a Bogdanei Butnar, care a fost director MRM în ultimii doi ani. Călin Buzea - care, după cum aminteşte Bogdan Enoiu, a mai lucrat în trecut la McCann - s-a alăturat agenţiei Mediafax în martie 2006, iar din noiembrie 2007 a preluat poziţia de business director al agenţiei de presă.
Bogdan Enoiu: Călin Buzea va prelua conducerea agenţiei MRM Worldwide

Neogen, Brand Management sau SmartPoint au ales să investească în regiune acum patru-cinci ani, iar rezultatele nu s-au lăsat aşteptate, scrie Financiarul într-o analiză. Compania specializată pe publicitate indoor Brand Management spune că în prezent jumătate din cifra de afaceri este realizată peste hotare, în vreme ce Neogen şi SmartPoint realizează în regiune 15%-20% din venituri. Investiţiile companiilor autohtone peste hotare variază de la 30.000 de euro la un milion de euro.
Extinderea regională a companiilor de comunicare asigură 50% din venituri

Kaleidoscope, agenţie înfiinţată în 2009, devine agenţia de online a BBDO România, notează HotNews şi DailyBusiness.ro, care citează un anunţ al companiei. Agenţia oferă servicii de creaţie, strategie şi planning, design, management de conţinut şi search marketing. Kaleidoscope este condusă de Cristian Pantazi, care a condus eLowe, divizia digitală a Lowe&Partners, înfiinţată în 2008. (n.r. - El nu este redactorul-şef al HotNews.ro, cu acelaşi nume). Kaleidoscope include în portofoliul său de clienţi Philips şi Pepsi. Grupul BBDO România este format din agenţiile Graffiti BBDO, Graffiti PR, Media Direction şi Proximity.

Acasă TV, Antena 1 şi Pro TV mizează în acest sezon pe noi seriale româneşti. Televiziunile lansează „artileria grea“. Cele mai importante posturi TV demarează în perioada următoare programe noi, iar cel mai aşteptat show este „Românii au talent“, de la Pro TV, scrie Adevărul. Pro TV nu s-a săturat de personaje ca State şi Flăcărica şi încearcă să le reinventeze în acest sezon. Seria „Inimă de ţigan" - „Regina" - „State de România" continuă din octombrie cu serialul „Moştenirea". Lungmetrajul „State şi Flacăra - vacanţă la Nisa" va fi difuzat la începutul acestei luni. O altă telenovelă românească urmează să fie lansată la Acasă TV. „Iubire şi onoare", producţie care spune povestea de dragoste dintre un arab şi o româncă, va debuta în cea de-a doua parte a lunii septembrie. Şi Antena 1 va difuza din această lună o nouă telenovelă românească, „Narcisa Sălbatică", regizată de Gabriel Corrado, cunoscut actor argentinian de telenovele.
Telenovelele, „pe val“ în toamnă

Revista de cultură românească „TATAIA”, editată de Asociaţia Noi facem bine va fi distribuită în 47 de localităţi, după parteneriatul cu reţelele de magazine Inmedio şi Relay, scrie Evenimentul Zilei. Dacă iniţial tirajul primului număr al revistei „TATAIA” a fost de 5.000 de exemplare, pentru a începe distribuirea acesteia pe plan naţional,alături de Inmedio și Relay, au mai fost printate 3.000 de exemplare. Mihai Sibianu, Președintele Asociaţiei Noi Facem Bine, a declarat: „Românii au nevoie să se lovească de asemenea proiecte culturale în toate colţurile ţării”.
Revista „TATAIA”, pe tarabe: „Românii au nevoie să se lovească de proiecte culturale”

Randder Grup, companie activă pe nişa echipamentelor de publicitate outdoor şi indoor (OOH), cere insolvenţa agenţiei de media Mindshare, scrie DailyBusiness.ro, care citează un dosar depus la Tribunalul Bucureşti pe 27 august. Oana Petroff, şefa Mindshare, nu a putut fi contactată pentru detalii suplimentare. până la ora publicării articolului. Mindshare este una dintre cele mai mari business-uri de media de pe piaţa locală.
Mindshare, agenţie de media cu 25 mil. euro pe an, ameninţată cu insolvenţa

Studenţii care aspiră la o carieră în domeniul relaţiilor publice se pot înscrie la a cea de-a opta ediţie a competiţiei Romanian PR Award, secţiunea Junior, pentru a câştiga cărţi de specialitate, cursuri şi stagii de practică în PR, scrie România liberă. Participanţii trebuie să conceapă o campanie de PR pe care să o prezinte în maximum 1.000 de cuvinte, în limbile română şi engleză. Studenţii pot să îşi aleagă orice temă pentru campanie, dar trebuie să identifice probleme sau oportunităţi reale, pentru clienţi reali (companii, ONG-uri, instituţii de stat etc.).
Au început înscrierile pentru Junior PR Award

Foto: Ovidiu Andrei, Mediafax Foto

Autor: Carmen Maria Andronache carmenpaginademedia.ro

Trimite un comentariu