Skip to main content

14 septembrie: TVR studiază varianta lansării unui canal de sport

 

Postul public de televiziune studiază posibilitatea valorificării conţinutului de sport pe care îl deţine sub un brand propriu, scrie Realitatea.net. După ce l-a “repatriat” pe Cosmin Cernat de la Kanal D, TVR se gândeşte la oportunitatea lansării unui canal de sport. "Încercăm să capitalizăm pe conţinutul premium de sport pe care îl deţinem – UEFA Champions League şi Olimpiadele, de exemplu – şi să creăm un brand de sine stătător în jurul acestui nucleu. Sportul a fost dintotdeauna un magnet de audienţă şi ar fi o eroare tactică de management dacă nu l-am valorifica", se arată într-un răspuns oferit pentru Realitatea.net, de postul public de televiziune.
TVR studiază varianta creării unui brand de sport propriu

Publicitate

Televiziunile private europene au depăşit criza economică. Aceasta este concluzia raportului publicat de Observatorul european al Audiovizualului, potrivit căruia trusturile de media au revenit la vânzările dinainte de recesiune şi înregistrează creşteri de 10 procente faţă de aceeaşi perioadă din 2009, notează Money.ro şi Financiarul. Actualul nivel al vânzărilor, apropiat de cel din 2008 le dă speranţe celor din industria audiovizualului că pentru acest segment criza s-a încheiat. Fruntaşele sunt postul polonez TVN care a raportat creşteri de 18,9%, canalul italian Mediaset cu un avans de 16,7% şi francezii de la TF1 care au raportat un spor de 13,7%.

Grupul Central Europeam Media Enterprises (CME), ce controlează în România posturile din reţeaua Pro, îşi va reduce achiziţiile şi se va concentra asupra creşterii organice, pentru a-şi îmbunătăţi fluxul de numerar şi pentru a-şi reduce datoriile, potrivit Digital TV Europe, sursă citată pe site-ul grupului media. Digital TV Europe îl citează pe Petr Dvorak, vicepreşedinte CME, potrivit căruia şi de acum încolo această companie va lua în considerare oportunităţile de achiziţie, dar va fi foarte selectivă. Sursa aminteşte că în ultima perioadă CME a făcut mai multe achiziţii în regiune, inclusiv reţeaua bulgară de televiziune bTV, în primăvara acestui an, scrie HotNews.ro.
Grupul CME va pune accentul mai mult pe creştere organică şi mai puţin pe achiziţii

Europarlamentarul PDL Iosif Matula a cerut în Parlamentul European reglementări pentru condamnarea "campaniilor de presă la comandă" şi a "şantajului mediatic", arătând că libertatea presei presupune şi "responsabilitatea de a avea măsura veridicităţii". "Campaniile la comandă, şantajul mediatic, defăimarea imaginii trebuie condamnate public şi sancţionate inclusiv prin reglementări stricte la nivel comunitar", a declarat Iosif Matula, în plenul PE, potrivit unui comunicat citat de Mediafax.
Europarlamentarul Matula cere UE reglementări pentru sancţionarea campaniilor de presă la comandă

MEC România a găzduit, pentru prima dată la Bucureşti, Forumul CEO 2010 în cadrul reţelei MEC, din regiunea Europa Centrală şi de Est, pentru a discuta despre tendinţele globale în online şi mobile, precum şi despre cele mai inovative soluţii de comunicare din social media, relatează Financiarul. De asemenea, forumul MEC CEO 2010 a fost marcat şi de aniversarea MEC România, care a împlinit 10 ani de la înfiinţare. În 2009, MEC România a avut o creştere a cifrei de afaceri de 20%, în pofida unei scăderi dramatice a pieţei media cu -35%, conform reportului RECMA pe anul 2009.
Specialiştii MEC au discutat tendinţele în online şi mobile în România

Momentum, agenţia de BTL din cadrul McCann World Group, l-a desemnat pe Radu Pilat la conducerea creativă a agenţiei, notează Financiarul, HotNews, Wall-Street.ro şi DailyBusiness.ro. Radu Pilat, Chief Creative Officer Momentum, face parte din grupul McCann Erickson din anul 2002, unde a contribuit, din poziţia de Senior Copywriter, la dezvoltarea unora dintre cele mai importante conturi ale agenţiei: Coca-Cola, Nestlé, Interbrew sau Heineken. „Am ales zona de experienţial pentru că publicitatea trebuie să iasă din frame-ul de TV sau print ca să continue să fie relevanta” , spune Radu Pilat.

Compania de producţie publicitară Printactiv renunţă la numele cu care s-a lansat pe piaţa locală în urmă cu 14 ani, rebranduindu-se în GoodSign, scrie DailyBusiness.ro. Potrivit oficialilor agenţiei , schimbarea identităţii a fost dictată de nevoia de a scoate GoodSign din anonimatul în care coexistă firmele din domeniu.
Compania de producţie publicitară Printactiv se transformă în GoodSign, după 14 ani

Postul de televiziune Acasă participă, în perioada 10 - 14 septembrie, la Festivalul şi Târgul Internaţional de Telenovele 2010, care se desfăşoară la Mar del Plata, în Argentina, şi unde sunt prezenţi cei mai importanţi realizatori, producători, actori şi membri ai industriei telenovelelor, scrie Mediafax.
Postul Acasă participă la Festivalul şi Târgul Internaţional de Telenovele 2010

The Hollywood Reporter va deveni, de luna viitoare, revistă săptămânală, urmând să apară într-un format mai mare, glossy, potrivit publisherului titlului, e5 Global Media, scrie Mediafax, care citează ediţia electronică a The New York Times.
The Hollywood Reporter va deveni revistă săptămânală

MasterCard a atribuit contul sau global de media planning şi buying în valoare de 340 mil. dolari agenţiei Universal McCann, parte a Interpublic Group, scrie DailyBusiness.ro, care citează Brand Republic.
Universal McCann şi-a adjudecat 340 mil. $, contul global de media al Master Card

Autor: Carmen Maria Andronache carmenpaginademedia.ro

Comentarii

  • aha, interesant - uite unde se duc banii platiti pe taxa aia radio-tv. ce sa fie oare chestia asta cu noul canal? inca o afacere "mica".
  • PONT
    Red sef Libertatea, Ana Nita se marita cu un afacerist care este de varsta cu tatal ei si are si doi copii de o seama cu ea. Mosulica cu parul alb, tuns scurt seamna cu Irinel Coliumbeanu si o plimba pe sefa de la Libertatea cu un Mercedes cu geamuri fumurii. De fapt, Ana Nita s-a mutat de cateva luni in vila afaceristul pensionar si urmeaza ca luna sta sa faca nunta. Iubire mare intre cei doi!

Trimite un comentariu