Skip to main content

16 septembrie: Vîntu: Emisari ai şefului statului au venit să-mi ceară o parte din trustul Realitatea; am refuzat

 

Omul de afaceri Sorin Ovidiu Vîntu a declarat, ieri, în faţa instanţei, că mai mulţi emisari ai preşedintelui Traian Băsescu i-au cerut "o parte" din trustul Realitatea şi că, în pofida ameninţărilor, a refuzat, după care a avut loc controlul ANAF, totul culminând cu arestarea sa, notează Mediafax, Adevărul, Jurnalul Național și Gândul. După ce a afirmat, în faţa completului care judeca recursul său faţă de decizia de arestare preventivă, că, în 2007, la referendum, Traian Băsescu i-a cerut sprijinul, iar el a acceptat, Vîntu a continuat declaraţia, arătând că, "după aceea", mai mulţi "emisari" ai şefului statului au venit să-i ceară o parte din trustul de presă "Realitatea". "După aceea, emisari ai lui au venit să-mi ceară o parte a trustului media. Evident că am refuzat. Încep ameninţările, eu refuz în continuare. Am fost ameninţat că voi fi tocat financiar, am refuzat. Am fost ameninţat că voi avea probleme, am refuzat... Ulterior, a venit un control de opt luni la Realitatea TV, pentru ca în final totul să culmineze cu arestarea mea", a spus Vîntu în sala de judecată. (Foto: EVZ)

Publicitate

POC (Publicitatea Outdoor Convinge), primul studiu de impact asupra canalului outdoor, va fi prezentat, susţinut şi detaliat în cadrul unei conferinţe speciale, la 22 septembrie 2010, ora 15:00, la Digi Café - centrul de comunicare din cadrul Târgului Digital Print&Sign (Romexpo, 22-25 septembrie 2010), scrie Jurnalul Național. Moderată de Victor Dobre, director executiv IAA, şi susţinută de Raluca Grigorescu (CEO News Outdoor Romania), Dan Petre (Managing Partner D&D Research) şi Cristian Mucichescu (Managing Director OMD Romania), conferinţa va dezvolta studiul POC, implementat în primul semestru al acestui an, la iniţiativa Euromedia şi Beta Cons (membre Epamedia), News Outdoor Romania, Clear Channel, Universal Solution, New Age şi Way Media.
Publicitarii, la Romexpo

Seed Consultants a realizat procesul de corporate rebranding pentru Final Distribution, în urma câştigării pitch-ului la finele anului 2009, scrie Financiarul. Platforma brandului pleacă de la ideea că "un proiect finalizat la timp şi bine lucrat este ceea ce contează pentru client”, informează Seed Consultants. Furnizor de soluţii premium pentru acoperişuri, Final Distribution este unic importator în România al brandurilor Gerard, Delta şi Keylite.
Seed Consultants semnează rebrandingul Final Distribution

Sesiunea de toamnă a evenimentelor Online MeetUp, organizate de Orange România în parteneriat cu IAB România, va începe pe 20 septembrie cu o dezbatere pe tema Search Engine Marketing (SEM), scrie Financiarul. Evenimentul va avea loc la Orange concept store, Calea Victoriei nr. 41. Ediţia din septembrie a Online MeetUp îşi propune să ofere participanţilor idei despre modul de integrare a campaniilor de Search Engine Marketing în proiectele de marketing online pe care le derulează, despre cum poate fi optimizată o campanie a€œpay per click” (PPC), tips & tricks pentru ca publicitatea să fie cât mai eficientă şi să conţină mesajul relevant pentru publicul ţintă, astfel încât să rezulte o rată de conversie cât mai mare.
Despre Search Engine Marketing la Online MeetUp

Înglodat în datorii în urmă cu aproape doi ani, ziarul britanic Evening Standard, care a fost preluat de rusul Alexander Lebedev pentru doar o liră a ajuns profitabil, scrie Adevărul. Pentru a reduce cheltuielile cu distribuţia, ziarul a fost transformat într-unul gratuit. Rezultatul: audienţa cotidianului aproape că s-a triplat. Publicaţia avea un munte de datorii - aproximativ 24,3 de milioane de euro - iar vânzările erau în scădere. Potrivit unor calcule făcute de publicaţia „The Guardian", costurile de producţie ale ziarului sunt de 1,3 milioane de euro pe săptămână, iar veniturile din publicitate sunt tot de 1,3 milioane de euro. Ce-i drept mai este cale lungă până ce ziarul va deveni profitabil, însă în asemenea vremuri tulburi notabil este că nimeni nu-i dădea nicio şansă că-şi va reveni.
„Evening Standard“, succes în vreme de criză

Mănâncă de la McDonald's şi vei muri. Acesta este mesajul transmis de un grup neguvernamental american, care promovează un stil de viaţă sănătos, scrie Jurnalul Național, care citează Newser.com. Asociaţia a făcut public un spot şocant al cărui efect este de a tăia pofta de mâncare clienţilor lanţului fast-food. McDonald's a fost ales ca ţintă a acestei campanii deoarece "reprezintă fast food-ul şi perpetuarea sa în ţară (SUA, n.r.)", a declarat un purtător de cuvânt al organizaţiei, care este o susţinătoare a vegetarianismului. Potrivit sursei citate, spotul va rula la televiziunile din Washington.

"I was lovin' it", campanie şoc împotriva fast food-ului

Autor: Carmen Maria Andronache carmenpaginademedia.ro

Comentarii

Trimite un comentariu