Skip to main content

17 septembrie: Vîntu a fost eliberat din arest

 

Omul de afaceri Sorin Ovidiu Vîntu a fost pus în libertate, ieri seară, şi nu are voie să părăsească ţara 30 de zile, notează Adevărul, Evenimentul Zilei, Gândul şi Jurnalul Naţional. Instanţa i-a interzis să mai ia legătura cu fugarul Nicolae Popa şi cu fratele acestuia, Virgil. Vîntu a fost aşteptat la arestul Poliţiei Capitalei de un BMW adus de prietena sa, Graţiela Giolu, fostă componentă a trupei „Amadeus“ şi de fiica omului de afaceri, Ioana, relatează Adevărul. După ce şi soţul ei, fostul magistrat Florin Costiniu, a trecut prin experienţa arestării preventive, judecătoarea Viorica Costiniu a convins-o pe Luciana Mera SOV nu e un pericol social, scrie Evenimentul Zilei.

Publicitate

Autoritatea Naţională pentru Administrare şi Reglementare în Comunicaţii (ANCOM) a amendat compania RCS-RDS cu 300.000 de lei pentru introducerea unei taxe de mentenanţă de cinci lei începând din luna iunie, fără a informa, individual, beneficiarii, scrie Mediafax. Preşedintele Autorităţii Naţionale pentru Administrare şi Reglementare în Comunicaţii (ANCOM), Cătălin Marinescu, a declarat, joi, într-o conferinţă de presă, că instituţia a primit, în luna iunie, numeroase sesizări privind introducerea acestei taxe şi a cerut RCS-RDS să ia măsuri pentru reglementarea situaţiei, dar compania nu s-a conformat.


Compania RCS-RDS, amendată cu 300.000 de lei pentru că a introdus o taxă de mentenanţă

Antena 3 şi Prăvălia de Net au încheiat pe 15 septembrie un acord de afiliere prin care site-ul ziare.ro devine o secţiune a portalului antena3.ro, scrie Financiarul. În urma acestui acord, traficul mediu zilnic al antena3.ro va înregistra o creştere estimată la 30.000 vizitatori unici. Cele două părţi au ajuns la un acord şi privind vânzarea spaţiilor de publicitate de pe ziare.ro.
Portalul de ştiri antena3.ro îşi consolidează poziţia pe piaţa online prin afilierea site-ului ziare.ro.

Antena 1 lansează, la sfârşitul acestei săptămâni, o nouă identitate a brandului sau, care, potrivit unui comunicat al postului, este "menită să reflecte poziţionarea staţiei: televiziunea care face dintr-un simplu spaţiu de locuit o adevărată casă a familiei", notează HotNews, Jurnalul Naţional şi Financiarul. Comunicatul de presă îl citează pe Sorin Alexandrescu, CEO Antenă 1, potrivit căruia "procesul de rebranding reprezintă un moment firesc în evoluţia Antena 1, noua identitate reflectând o imagine aspiraţională atât pentru telespectatori, cât şi pentru echipa noastră". Esenţa brandului, spune el, este "divertisment în familie", postul propunându-şi "să se adreseze familiei româneşti cu tot ce înseamnă ea, rude, prieteni, într-o manieră adaptată zilei de azi".

Coca-Cola, IBM şi Microsoft sunt cele mai valoroase branduri din lume, potrivit clasamentului "Best Global Brands" realizat de Interbrand şi citat de Reuters. Dacă primele trei locuri ale clasamentului sunt aceleaşi ca şi în 2009, pe locul patru urcă Google, care s-a clasat anul trecut pe locul 7, notează HotNews, Money.ro şi DailyBusiness.ro. Valoarea insumata a celor mai puternice 100 de branduri din lume a punctat o crestere de 4% fata de nivelul inregistrat in 2009, ajungand pana la 1,2 trilioane de dolari in acest an, scrie Financiarul. In 2009, in plina criza economica, valoarea totala a brandurilor incluse in clasamentul celor mai valoroase 100 a consemnat o diminuare de 4,6% comparativ cu 2008, ajungand la nivelul de 1,16 trilioane de dolari, prima scadere inregistrata in ultimii 10 ani.

Optimismul consumatorilor este unul din cele mai importante criterii pe bâză cărora se fac estimări cu privire la evoluţia investiţiilor în publicitate, alături de rata de şomaj şi evoluţia PIB-ului. Wall-Street vă prezintă o imagine a celor trei indici pentru pieţele din estul Europei. "Daca criza e o problemă de percepţie, se pare că deja se incheie”, spune Anna Lubowska, CEO al MEC Central & Eastern Europe şi MEC Polonia, într-un interviu acordat Wall-Street. În toate ţările din regiunea est-europeană, indicele optimismului consumatorilor este în creştere. Excepţiile sunt două, iar România este una dintre ele. Pe lângă faptul că încrederea consumatorilor români este la cel mai jos nivel din regiune, tendinţa este uşor descrescătoare.
Cum influenteaza optimismul romanilor cresterea pietei de media

Oameni publici şi jurnalişti cu greutate părăsesc posturile comerciale pentru un loc mai sigur şi mai călduţ la televiziunea publică, scrie Adevărul într-o analiză. Migraţia a început cu descinderea lui Cristian Tabără în „tabăra“ TVR şi a continuat cu venirea la postul public a lui Mircea Radu şi Cosmin Cernat. În ultimul an, de când criza financiară loveşte în bugete, câteva personalităţi care nu-şi mai găseau locul în televiziunea comercială au luat drumul celei publice. mul de media Iulian Comanescu, Managing Partner al firmei de consultanţă Comănescu, crede că „lucrurile se aşează oarecum la locul lor". De ce atât de târziu? Pentru că, până acum, TVR a fost, cu mici întreruperi şi excepţii la capitolul emisiuni, „o speluncă sindicalisto-politică încă de pe vremea lui Paul Everac".Comănescu mai remarcă faptul că şi piaţa televiziunilor comerciale este un dezastru în aceşti ani. El aminteşte de Antena 1, care a considerat „slabă" proba lui Mircea Radu, „pentru a o arunca pe Alina Petrescu într-un joc din care nu avea cum să iasă bine".
Marea migraţie a vedetelor spre TVR

Corporate Media Publishing, divizia de comunicare, branding şi corporate media a grupului Medien Holding are o nouă echipă managerială. Cristina Butaru - ex Redactor-şef al revistei "Căminul" a devenit Publisher pentru Corporate Media Publishing, scrie România liberă. În calitate de redactor-şef, Cristina Butaru a stabilit şi a aplicat politica editorială ce defineşte astăzi revista Căminul, a menţinut relaţia cu partenerii şi a dezvoltat noi concepte şi produse editoriale. Iar Cristina Manolache, a fost numită Account Director pentru conturile TAROM şi Petrom. Anterior, a ocupat funcţia de Redactor-şef la revistele Airport View şi Călător Eurolines.
Management nou în divizia de comunicare a grupului Medien Holding

Un ziar egiptean a apelat la Photoshop pentru a face din preşedintele Hosni Mubarak liderul negocierilor israelo-palestiniene. În fotografia publicată de "Al Ahram" se vede în prim plan Hosni Mubarak, urmat de Barack Obama, regele Abdallah al II-lea al Iordaniei, Mahmoud Abbas şi premierul Benyamin Netanyahu, pregătindu-se să susţină o conferinţă comună de presă legată de negocierile de pace, scrie HotNews, care citează France24.fr.
Cu ajutorul Photoshop, Mubarak a devenit liderul negocierilor israelo-palestiniene

Foto: Liviu Adăscăliţei, Mediafax Foto

Autor: Carmen Maria Andronache carmenpaginademedia.ro
viewscnt

Trimite un comentariu

sus