Skip to main content

Florin Alexandrescu va coordona bugetele Group M în România

 

Florin Alexandrescu, fostul șef al vânzărilor Realitatea TV, va coordona bugetele de media ale agențiilor deținute de Group M în România: MediaCom, Mindshare și Mediaedge.

Publicitate

Mutarea nu va afecta managementul celor trei agenții de media.

Mirel Pleșca, director financiar Group M:

Florin Alexandrescu va coordona bugetele pe care le administrează cele trei companii de media din Group M, astfel încât să oferim cele mai eficiente soluții pentru clienți. El va asigura un management eficient al bugetelor Group M în România.”

Mai exact, Florin Alexandrescu se va ocupa, printre altele, de politica de media buying a Group M. În România, cele trei agenții de media cumulează peste 70 de milioane de euro.

Poziția exactă a lui Florin Alexandrescu este de COO GroupM România Head of Trading.

Comunicatul oficial:

GROUP M ÎŞI DEZVOLTĂ SERVICIUL DE MEDIA TRADING în ROMÂNIA

Bucureşti, 23 septembrie 2010 – Urmând strategia grupului la nivel global, Group M îşi dezvoltă serviciul de media trading în România, cu scopul de a oferi clienţilor cele mai bune oferte de media la nivel local şi de a-şi consolida relaţiile de colaborare cu toţi partenerii media.

Florin Alexandrescu (35 ani) va conduce operaţiunile de media trading Group M în România, având o bogată experienţă în domeniu, atât pe piaţa romanească, cât şi pe pieţele din Europa Centrală şi de Est.

Florin Alexandrescu va prelua funcţia de COO GroupM România Head of Trading începând cu data de 1 Decembrie 2010, managerul său direct fiind David Lhota - CEO Group M pentru Europa Centrală, Europa de Est şi Africa. Florin are o experienţă vastă în operaţiuni de trading desfăşurate în cadrul CME şi MediaPro Group, atât în România, cât şi în alte ţări din Europa Centrală şi de Est.

GroupM reuneşte operaţiunile de media ale grupului de comunicare WPP, asigurând managementul investitiilor în media ale clienţilor companiilor Maxus, Mediaedge:Cia, Media Com şi Mindshare. GroupM oferă o abordare consolidată, folosind în mod inteligent resursele fizice şi intelectuale în cadrul activităţilor de media buying şi media trading şi aplicând instrumente inovative şi noi servicii de comunicare pentru a oferi în permanenţă avantaje competitive clienţilor săi şi companiilor din grup.

Conform RECMA 2010, GroupM este grupul-lider în managementul investiţiilor în media, cu o cifră de afaceri cumulată de 74 de miliarde de dolari şi o cotă de piaţă de 32.7%. GroupM are 400 de birouri în 81 de ţări şi peste 17 000 de angajaţi.

Foto: ZF

Autor: Petrişor Obae petrisor.obaepaginademedia.ro

Trimite un comentariu