Skip to main content

PARTENERIAT MEDIA: Wembrio lansează un concurs pentru antreprenorii online - Startup Challenge

 

Wembrio lansează Startup Challenge - un concurs pentru antreprenorii aflaţi la început de drum. Concursul este lansat în cadrul conferinţei regionale HTW 2010 (How to web), care va avea loc în Bucureşti pe 3 şi 4 noiembrie. De altfel, finaliştii îşi vor prezenta proiectele în cele două zile ale conferinţei. Înscrierile se fac până la data de 10 octombrie 2010 pe site-ul oficial al conferinţei: www.how-to-web.net. Scopul competiţiei Startup Challenge este de a găsi cele mai interesante business-uri aflate la început de drum şi a le ajuta să obţină sprijin din partea investitorilor şi antreprenorilor deja cunoscuţi. Condiţiile de înscriere, în continuare:

Publicitate

Comunicatul Wembrio:

Startup Challenge - o nouă competiţie pentru antreprenorii aflaţi la început de drum

Wembrio lansează în cadrul conferinţei regionale HTW 2010 din Bucureşti 3-4 Noiembrie, o nouă competiţie pentru antreprenorii aflaţi la început de drum: Startup Challenge.

Startup Challenge se adresează startupurilor de pretutindeni, în special celor din Europa de Est, celor cu o idee viabilă de business online şi cu potenţialul necesar pentru a duce la îndeplinire această idee.

Înscrierile se fac până la data de 10 octombrie 2010 pe siteul official al conferinţei: www.how-to-web.net. Scopul competiţiei Startup Challenge este de a găsi cele mai interesante business-uri aflate la început de drum şi a le ajuta pe acestea să devină cunoscute şi să se bucure de sprijin din partea investitorilor şi antreprenorilor deja cunoscuţi.

Pentru a se înscrie, startup-urile trebuie: să aibă mai puţin de 2 ani de activitate, să targeteze piaţa internaţional, globală; să nu fi primit nicio investiţie de la o firmă de VC (Venture Capital) până în momentul participării la Startup Challenge.

Startup Challenge cuprinde două etape:

O primă etapă eliminatorie - după înscrierea pe website, juriul va alege 6 startup-uri conform criteriilor prezentate pe site: mărimea pieţei, potenţial, solutiille pe care le propun, tehnologia folosită, modelul de business, etc. Cele 6 startupuri finaliste vor avea şansa să se prezinte în cadrul conferinţei regionale HTW 10 cu un stand de prezentare a businessului, să interacţioneze direct şi să primească sfaturi de la juriu, să îşi prezinte idea de business către cei 500 de participant şi 20 de speakeri internaţionali direct pe scena principală a evenimentului.

În final, la sfârşitul celei de-a doua zile a conferinţei HTW, juriul va alege 3 startup-uri câştigatoare care vor beneficia de promovare pe siteul oficial HTW cât şi pe Social Media, şi bineînţeles vor primi şi un premiu semnificativ.

Juriu este compus din specialişti şi oameni cu experinta în domeniu, cu o activitate intensă în a acest gen de competiţii: Katy Turner (Eden Ventures), Vlad Stan (Seedmoney), Vladimir Oane (UberVu), Raluca Georgescu (Wembrio), Alexandre Almajeanu (Gentica), Călin Fusu (Neogen).

Despre HTW 10: Cel mai mare eveniment de antreprenoriat şi tehnologie web din Europa de Est va fi organizată între 3-4 noiembrie 2010 la Hotel Intercontinental în Bucureşti .

Printre vorbitorii internaţionali care şi-au anunţat prezenţa la eveniment se numără: Patrick De Laive (THE NEXT WEB), Ramu Yalamanchi (CEO Hi5), Reshma Sohoni (CEO Seedcamp), Mike Butcher (Redactor-şef TechCrunch Europe), Christopher Grew (Orrick), Alex Van Someren (UKTI), Katy Turner (Eden Ventures) şi Alex Hoye (CEO Latitude).

Temele de discuţie ale invitaţilor se vor axa pe subiecte de interes pentru antreprenorii din zona tehnologiei web cum ar fi: începuturile unei afaceri, finanţarea acesteia, antreprenoriatul în Europa şi oportunităţi pentru acesta, cloud computing, servicii web, etc.

Conferinţa va reuni circa 500 de participanţi, 20 speakeri internaţionali, precum şi un număr de 24 de prezentări şi paneluri de discuţii. Din programul conferinţei nu vor lipsi workshopurile practice de tehnologie web şi nenumărate alte posibilităţi de networking.
Evenimentul se adresează antreprenorilor din mediul online, profesioniştilor şi dezvoltatorilor web, investitorilor de tip venture capital precum şi profesionişti din online media, studenţi din domeniul IT&C şi antreprenori din diverse domenii.

Partenerul principal al evenimentului este Adobe, alături de HTC şi alţi parteneri care susţin antreprenoriatul online. Partenerii strategici ai How To Web 2010 sunt: Snapshot, (Interactive and Emerging Media Division, McCann PR), Seedcamp, TechCrunch, UBIT, Brohouse şi Visualis.

Partenerii media care susţin conferinţa: TheNextWeb, TVR, Capital, Evenimentul Zilei, Chip, Computer World, PC World, EuropaFm, Radio21, startups.ro, capital.ro, evz.ro, arenabiz.ro, thenextweb.com.ro, paginademedia.ro, comunicatedepresa.ro, wall-street.ro, hotnews.ro, bloombiz.ro, hit.ro, bestjobs.ro, balaurul.ro, ejobs.ro, BucharestHubb, OpenCofee Club, Radio Lynx.

Autor: Carmen Maria Andronache carmenpaginademedia.ro
viewscnt

Trimite un comentariu

sus