Skip to main content

PE SCURT: The Practice are un nou acţionar. Oreste revine cu codul şi predă jurnalism

 

Oana Bulexa a devenit asociat al The Practice, deţinând 5% din agenţia de relaţii publice a grupului Leo Burnett. Postul de televiziune ProTV va difuza pe 12 septembrie, de la ora 20:30, lung-metrajul “State şi Flacăra – Vacanţă la Nisa”. Oreste revine, în direct, din 10 septembrie, cu emisiunea “Codul lui Oreste”, difuzată de B1 TV şi se face profesor de jurnalism. Iar clienţii NextGen din 15 oraşe vor beneficia, începând cu luna septembrie, de un nou serviciu, de televiziune digitală prin cablu, la tariful promoţional de 27 lei (TVA inclusă). Detalii:

Publicitate

Despre noul acţionar al The Practice

Oana Bulexa (30 de ani), noul acţionar al agenţiei The Practice ocupă în prezent poziţia de Client Service Director în agenţia de PR, având un rol important în supervizarea echipei, în activităţile de new business, precum şi în consultanţa oferită clienţilor agenţiei.

Ceilalţi acţionari ai agenţiei The Practice sunt Gabriela Lungu - Managing Partner la The Practice, Ştefan Iordache – COO (Chief Operating Officer) al Leo Burnett Group şi Ioana Iordache – CEO (Chief Executive Officer) al Leo Burnett Group. Oana Bulexa s-a alăturat echipei The Practice la doar câteva luni după înfiinţarea companiei, acum patru ani pe poziţia de PR Manager.

Despre lung-metrajul realizat de PRO

Filmul “State şi Flacăra – Vacanţă la Nisa” a fost regizat de Iura Luncaşu şi reprezintă o producţie cu rol introductiv pentru serialul “Moştenirea”, ce va fi difuzat din această toamnă la ProTV.

Oreste se întoarce la lucru

Emisiunea “Codul lui Oreste”, care este în al patrulea an de difuzare, va putea fi vizionată în fiecare vineri de la ora 22.00. O altă noutate este că din luna octombrie, Oreste va deveni asistent universitar la Facultatea de Jurnalism din cadrul Universităţii Hyperion, unde va preda jurnalismul.

Despre noul serviciu NextGen

NextGen furnizează prin acest nou serviciu peste 85 de canale TV. NextGen, o subsidiară deţinută 100% de SC Romtelecom, oferă servicii de internet, televiziune prin cablu şi telefonie fixă în 20 de oraşe din ţară. Prin această companie, care activează pe piaţă din 2008, Romtelecom îşi doreşte să vină cu propuneri personalizate pentru clienţi, printr-un alt model de business şi sub un alt brand.

Autor: Carmen Maria Andronache carmenpaginademedia.ro
viewscnt

Trimite un comentariu

sus