Skip to main content

Zuzu schimbă macazu’. Lapte-cafea sau lapte-bere? De ce nu mai e o marcă nebunatică.

 

Zuzu are o nouă reclamă. Un spot care schimbă total strategia de comunicare. Marca “nebunatică” este acum “Laptele care te deşteaptă de dimineață.” Până acum Zuzu îți trezea latura “jucăușă” (Ești Zuzu?). Prin noua reclamă, ușor misogină, ca pentru bere, capătă valențe de cafea.

Publicitate

SCRIPT: Ea se trezește de dimineață. Bea puțin Zuzu. Ia și el o gură. El vrea să iasă în oraș cu prietenii. Ea se revoltă (e ziua ei!). "Ies în oraș să-ți cumpăr un cadou!", găsește el explicația pentru femeia încă adormită.

Lansează Zuzu și o bere? Ei bine, nu. Dar ce? “Te deşteaptă de dimineață!”, spune sloganul. Deci cafea. Nici pe departe. Zuzu este același lapte (“nebunatic” pe vremuri) dar are acum "miros" de cafea și o reclamă care aduce a bere.

De ce a schimbat Zuzu macazu’? Înainte de explicații, iată reclama:

Liviu David, de la Next Advertising, explică pentru paginademedia.ro ce a stat în spatele schimbării de strategie în comunicare:

"S-a dorit o depărtare a mărcii Zuzu de ideea de nebunii, de imaginea de brand nebunatic."

"Din testările făcute a rezultat că Zuzu are o imagine bună, dar este perceput ca un brand puțin neserios. Tot din teste a rezultat și insightul de la care a plecat reclama: dacă bei lapte rece dimineața te trezești.
Prin execuție, noi am încercat să ne ținem departe de clișee și să construim situații simple și plauzibile."

Laptele îl trezește pe el, care găsește o explicație, dar ce efect are asupra ei, dacă ea înghite minciuna? Pe ea nu o trezește? E un lapte pentru bărbați?

Liviu David:

"Laptele o trezește întâi pe ea, care își aduce aminte că este ziua ei. La sfârșit, după explicația lui, am lăsat în aer finalul. Nu știm dacă a acceptat sau nu ce a zis el."

Marca Zuzu a fost lansată în urmă cu aproximativ cinci ani. “Nașul” a fost compania de branding Brandient (responsabilă și de un alt brand al Albalact Fulga).
Platforma de comunicare a pus accent pe o imagine “nebunatică” a brandului (dată fiind și conotația cuvântului Zuzu în Ardeal).

Autor: Petrişor Obae petrisor.obaepaginademedia.ro

Comentarii

  • zuzu e bun!
    beam zuzu inainte sa vad reclama aceasta si deci nu reclama m-a determinat
    reclama doar m-a amuzat
  • reclama asta slabuta nu m-a convins ca cumpar produsul...asa ca nu si-a atins scopul, pacat de banii aiurea aruncati in productie si difuzare obositoare. asa ca mai incercati baieti si fete de la Next Adv. si consumati Zuzu inainte de a scrie texte...sa va desteptati...fara suparare.
  • Nu mai dati cu bata asa usor. Conceptul este bun. Intra usor in categoria virala, ceea ce este bine. Este un spot simplu, fara efecte speciale (oare de asta nu va place?), prezinta o situatie perfect plauzibila si foarte intalnita in randul tinerilor casatoriti: el iese foarte des seara cu baietii, ei nu-i convine situatia dar nu prea are ce face. De ziua ei insa, il testeaza. Vrea sa vada daca el isi aduce aminte de ziua ei. Deci: "Ce facem diseara?" (Intrebare capcana). El "Ies cu baietii". (Raspuns mecanic). "De zuiua mea tu iesi cu baietii?" (ii bate obrazul). El, dupa ce bea o gura de lapte rece, se "trezeste" putin, si o intoarce "din condei": "De ziua ta ies cu baietii sa iti cumparam un cadou frumos. La multi ani iubito!" Nu conteaza daca l-a crezut sau nu, important pt el e ca si-a scapat pielea.
    Adevarat, reclama mai potrivita pt cafea decat pt lapte. Dar... daca un pahar delapte rece te "desteapta" mai bine decat o ceasca de cafea?
  • Chiar mi se pare o reclama de prost gust. De ce mainiera asta stupida de a transmite mesajul ca zuzu te trezest..?? De ce barbatul trebuie prezentat ca fiind un idiot care nici macar de ziua de nastere a nevesti-si nu isi aduce aminte?? Mi se pare o reclama facuta la repezeala, la comanda sefului: ACUM ACUM ACUM...
    Zuzu bun... reclama bleahhhhhhhh!!!!

Trimite un comentariu