Skip to main content

13 octombrie: Emisiunea lui Mircea Radu, subiect de dispută în conducerea TVR. Moise Guran prezintă Ora de business.

 

Emisiunea lui Mircea Radu, care ar fi trebuit să ruleze pe TV din această toamnă, a născut dispute în interiorul Consiliului de Administraţie (CA) al televiziunii române Emisiunea pe care Mircea Radu urmează să o prezinte la TVR se numeste "În Trecerea Anilor" și se va baza pe licența "I miglori anni/The Best Years of Our Lives", licența pe care televiziunea publică este pe punctul să o achiziționeze de la Endemol Internațional (Olanda).

Publicitate

Între timp, potrivit informaţiilor obţinute de HotNews de la reprezentanţii televiziunii române, disputa dintre Alexandru Lăzescu (preşedintele instituţiei) şi Anne Jugănaru (membru CA) s-a lăsat cu o acţiune în instanţă şi cu sesizări la Comisia pentru cultură din Senat. Anne Jugănaru (realeasă membru în CA, la propunerea PSD) a formulat două acuzații la adresa noii conduceri TVR: lipsa de valabilitate a unei hotărâri de reorganizare a TVR din august, și faptul că noua conducere a intenționat "sifonarea" a 600.000 de euro din TVR, printr-un contract pentru o emisiune de divertisment cu o firmă care nu exista în momentul selecției de oferte pentru respectiva emisiune. Potrivit prezentării lui Alexandru Lăzescu (propus la conducerea TVR de Președinție) în fața senatorilor din comisia de profil, ambele acuzații sunt false.
Emisiunea de divertisment pregătită de Mircea Radu la TVR - subiect de dispută la nivelul conducerii televiziunii publice

N-ar repeta momentele din jacuzzi pentru că cel mai bine învaţă din greşeli. Show-ul „Nimic important“ este noul lui start. Lucian Mândruţă crede că la cei 43 de ani ai săi televiziunea este un exerciţiu dificil. “Cred că trebuia să facem o emisiune mai aşezată, pentru că a fost prea şocantă de la bun început. După atâţia ani în care am făcut doar ştiri, publicul nu era pregătit să mă vadă pe mine în jacuzzi.”, a spus Lucian Mândruţă despre fosta sa emisiune de la Antena1 - Pâine și circ, înt-un interviu acordat ziarului Adevărul.
Lucian Mândruţă, om de televiziune „Nu vreau să mă placă lumea“

Moise Guran, care până recent a realizat la Antena 3 emisiunea "Biz Bazar", va prezenta ,din 18 octombrie, la TVR 2 emisiunea "Ora de business", potrivit informaţiilor furnizate marţi de TVR pentru HotNews.ro. Reprezentanţii TVR precizează că, la concursul de formate pentru o emisiune de profil economic la TVR 2, Moise Guran a participat cu casa de producţie Biziday, în calitate de proprietar. El, în calitate de prezentator al emisiunii, va avea exclusivitate cu TVR 2, unde "Ora de business" este programată seară, în intervalul 19.00-20.00, de luni până vineri. Contractul a fost semnat săptămâna aceasta, potrivit reprezentanţilor TVR.
Moise Guran va realiza la TVR 2 emisiunea "Ora de business"

Andrei Gheorghe va prezenta, începând cu 24 octombrie, reality-show-ul “Clubul de poker”, ce va fi difuzată de Prima TV, scrie Evenimentul Zilei. Emisiunea este susținută de Poker Star, unul dintre cele mai mari site-uri din lume. Acest format a fost lansată şi în alte ţări, precum Belgia, Portugalia, Rusia şi Germania, şi s-a bucurat de un real succes.
Andrei Gheorghe intră în "Clubul de poker"

Bloggerii români au încasat, în 2009, aproximativ 300.000 de euro, 10% dintre aceştia având venituri de peste 1.000 de euro, potrivit studiului BR 2009, derulat de refresh.ro şi agenţia de publicitate online Standout. La studiu au participat 720 de bloggeri, scrie DailyBusiness.ro. Printre caracteristicile principale ale bloggerului român se numără faptul că locuieşte în Bucureşti, este bărbat, are vârsta cuprinsă între 18 şi 44 de ani, a terminat o facultate şi a început să scrie pe blog cândva după 2007.
Bloggerii români: Venituri de aproximativ 300.000 de euro în 2009

Observatorul European pentru Siguranţă, o prestigioasă instituţie de cercetare din Italia, a dat publicităţii Raportul cu privire la modul ȋn care televiziunea din Italia a tratat cazurile de cronică neagră, scrie HotNews.ro. Concluzia studiului este clară: “Episoade de criminalitate există peste tot ȋn Europa şi, ȋn mod inevitabil, sunt prezentate ȋn telejurnalele naţionale. Sub două aspecte, ȋnsă, cazul italian este singular: spaţiul amplu acordat acestei tipologii de ştiri şi modalitatea ȋn care ştirile sunt prezentate”. Uciderea Giovannei Reggiani ȋn capitala Italiei de către Romulus Mailat, la sfârşitul anului 2007, a fost unul din cele mai mediatizate delicte din ultimii cinci ani ȋn Peninsulă. "Cazul Mailat" se află pe locul 13 ȋn topul Observatorului, cu 111 apariţii pe post.
Televiziunile italiene, mari amatoare de "cronica neagra". Cazul Mailat, in topul infractiunilor supra-expuse

Calculatorul sau privitul la televizor reprezintă recompensa pe care majoritatea copiilor o primesc din partea adulţilor. Evadarea în lumea de dincolo de ecran are însă efecte nebănuite asupra psihicului unui copil, avertizează specialiştii. Potrivit unui studiu recent, mai mult de 120 de minute petrecute zilnic în faţa monitorului unui computer sau televizorului provoacă copiilor traume psihologice, scrie Gândul, care citează ediţia electronică a publicaţiei britanice Daily Mail. Efectele negative ale privitului excesiv la tv nu pot fi şterse şi nici compensate de exerciţiile fizice, susţin realizatorii studiului.
Ce păţeşte copilul tău dacă se uită mai mult de două ore la televizor

Google foloseşte uriaşa bază de date proprie privind shopping-ul online pentru a construi "Google Price Index", un serviciu care ar indica preţurile şi implicit inflaţia din diferite ţări şi regiuni ale lumii şi ar putea reprezenta o alternativă la statisticile oficiale, notează Mediafax și DailyBusiness.ro, care citează Financial Times.

Marile case de producţie au trecut în a doua jumătate a anului 2010 cu rezultate financiare pe plus, anunţând un sfârşit de an cu happy end. Astfel, atât 20 Century Fox, cât şi Paramount Pictures au avut creşteri anul acesta, cea mai mare fiind înregistrată de divizia Filmed Entertainment a News Corporation, ce a punctat în anul fiscal 2010 un avans al veniturilor operaţionale de 59%, scrie Financiarul. Creşterea veniturilor a fost susţinută de producţiile cu încasări-record.
Studiourile de la Hollywood revin în forţă, venituri mai mari cu până la 59%

Sean Parker (30 ani), unul dintre primii dezvoltatori ai Facebook, a donat 100.000 dolari unui grup care încearcă să legalizeze canabisul în California, scrie DailyBusiness.ro, care citează telegraph.co.uk.
Un dezvoltator Facebook a donat 100.000 $ pentru o campanie de legalizare a drogurilor

Malaezia este cea mai activă țară pe rețelele sociale. Un malaezian are în medie 233 de prieteni pe rețelele sociale, relevă un studiu realizat de firma de cercetare TNS pe un eșantion de 49.000 de persoane din 46 de țări, citat de DailyBusiness.ro.
Care este cea mai activă țară pe rețelele sociale?

Google va investi într-un proiect de construcţie a unei reţele de transport a energiei generată de mai multe parcuri eoliene localizate în largul coastei de Est a SUA, care va aproviziona 1,9 milioane de locuinţe în trei state americane, notează Mediafax și DailyBusiness.ro, care citează Bloomberg.

Agenţia interactivă PlayTheBalls lansează ghidul “Cum creşti sigur vânzările prin publicitate online”, un material practic prin intermediul căruia cititorii vor deprinde mecanismele esenţiale pentru creşterea vânzărilor cu ajutorul Internetului, notează IAA.ro şi Wall-Street.ro. Ghidul se adresează atât profesioniştilor (directori de marketing, brand manageri, directori de comunicare, marketeri, directori de vânzări, agenţi de vânzări, directori operaţionali, antreprenori, top şi middle management), cât şi oricăror alte persoane implicate în procesul de vânzări.

Sub sloganul „Alege oferta Beko, cumpără inteligent!”, Beko lansează o nouă campanie promoţională prin care oferă necondiţionat consumatorilor o reducere de 120 RON la achiziţionarea oricărui model de maşini de spălat rufe din gamele Bebeko sau PET, scrie IAA.ro. Campania de publicitate a fost realizată de agenţia TBWA.
Beko lansează campania promoţională „Alege oferta Beko, cumpără inteligent!”

http://www.iaa.ro/Articole/Comunicate/Beko-lanseaza-campania-promotionala-alege-oferta-beko-cumpara-inteligent/3813.html
Autor: Carmen Maria Andronache carmenpaginademedia.ro

Comentarii

Trimite un comentariu