Skip to main content

20 octombrie: Angajaţii trustului „Realitatea-Caţavencu"- interceptaţi în dosarul lui Sorin Ovidiu Vîntu - vor da în judecată SRI

 

Directorul editorial de la Realitatea TV, Cătălin Popa, a declarat pentru adevarul.ro că angajaţii trustului Realitatea-Caţavencu - interceptaţi în dosarul lui Sorin Ovidiu Vîntu - vor da în judecată SRI, întrucât discuţiile au fost private şi nu aveau, în opinia lor, relevanţă în cadrul anchetei. În ceea ce priveşte reacţia Clubului Român de Presă, care califică apariţia acelor convorbiri telefonice drept „stânjenitoare pentru orice jurnalist onorabil", Cătălin Popa a precizat că veridicitatea stenogramelor nu a fost verificată şi că ele nu au nicio legătură cu dosarul în care Vîntu este acuzat de favorizarea infractorului, afectându-le imaginea celor care apăreau în convorbirile telefonice.
Ce căutau „stenogramele Vîntu“ în dosarul Popa

Publicitate

Indira Crasnea, preşedintele Clubului Român de Presă (CRP), a declarat, referitor la apariţia în presă a stenogramelor din cazul Vîntu, că acest lucru este stânjenitor pentru orice jurnalist sau om de presă care se luptă să-şi facă meseria profesionist şi onorabil, scrie Mediafax. "Din păcate, demonstrează că sunt printre ai noştri persoane care acceptă şi participă la un rău făcut cu mână proprie. Se pare că nu este îndeajuns ca ei să fie sancţionaţi prin recomandări, pentru că atunci când bunul-simţ şi trasul civilizat de mânecă nu sunt suficiente în aplicarea eticii profesionale, trebuie să intervină sancţiuni ferme. Consiliul de Onoare al Clubului va discuta despre consecinţele apariţiei acestor stenograme şi va decide asupra oportunităţii declarării ca obligatorie a Recomandării privind autoreglementarea relaţiilor profesionale dintre patronii din mass-media, editori şi jurnalişti (adoptată în 2006 şi modificată în 2007)", a spus Indira Crasnea.
Crasnea, CRP: Apariţia stenogramelor Vîntu este stânjenitoare pentru orice jurnalist onorabil

Contestatul brand turistic al României va începe să fie promovat pe piaţa externă cel mai devreme de anul viitor, după ce va fi finalizată strategia de marketing pe baza căreia se va face comunicarea - care are un buget de aproximativ 74 mil. euro. Firma care va realiză strategia de marketing este aleasă printr-o licitaţie de atribuire a unui contract de 124.000 de euro, organizată de ministerul condus de Elena Udrea. Până atunci, au fost abandonate proiectele de promovare pe online, pe site-uri precum Google şi Yahoo, scrie Financiarul. Ministerul Dezvoltării Regionale şi Turismului va mai realiza și un Manual de brand turistic şi broşuri prin care să promoveze brandul turistic al României, pentru care va plăti peste 120.000 de euro. Valoarea estimată pentru realizarea broşurilor este de 95.000 de euro (fără TVA), iar pentru realizarea Manualului de brand turistic, valoarea estimată este de 5.000 de euro, fără TVA. Termenul de execuţie şi predare pentru broşuri este de 60 de zile calendaristice de la semnarea contractului, iar pentru Manualul de brand turistic este de 15 zile, scrie Jurnalul Național. Campania de promovare a „Explore the Carpathian garden”, în valoare de 74 de milioane de euro, va fi lansată în 2011.

CNA a amendat, marţi, postul Pro TV cu 15.000 de lei şi postul Acasă TV cu 12.500 de lei pentru ediţii ale emisiunilor "Apropo TV" (10 octombrie) şi "Happy Hour" (5 octombrie), respectiv două ediţii ale emisiunii "Povestiri adevărate" (Acasă TV), în care a fost abordat cazul Irinel Columbeanu în jacuzzi cu două femei. Pentru felul cum reflectase acelaşi caz, în emisiunea "Acces direct", postul Antena 1 a fost amendat cu 50.000 de lei în urmă cu o săptămână, scrie HotNews.ro.
Posturile Pro TV şi Acasă TV - amendate în cazul "Irinel în jacuzzi", la o săptămână după Antena 1

Dezbaterea Strategiei de Apărare în comisiile de specialitate ale Parlamentului a fost blocată, ieri, din cauza divergenţelor intervenite în interpretarea votului dat referitor la eliminarea din document a prevederilor legate de campanile de presă, parlamentarii PSD şi PNL părăsind sala, scrie Mediafax. În urma votului dat la o propunere de eliminare din conţinutul Strategiei a menţiunii care enumeră campanile de presă printre vulnerabilităţile la adresa securităţii naţionale au fost înregistrate 16 opţiuni "pentru", ale parlamentarilor PSD şi PNL, 15 "împotrivă" şi o abţinere. Preşedintele Comisiei pentru Apărare din Senat, liberalul Teodor Meleşcanu, a precizat că în urma votului opoziţia a apreciat că eliminarea a fost adoptată, în timp ce parlamentarii democrat-liberali au susţinut contrariul pentru că nu a fost întrunită majoritatea voturilor exprimate.
Scoaterea presei din Strategia de Apărare, respinsă la comisii. PSD şi PNL părăsesc sala

Noua campanie pentru sutienele Wonderbra ar putea cauza accidente rutiere. Un panou 3D de aproape doi metri care ilustrează bustul modelului brazilian Sabraine Banado este motiv de îngrijorare pentru şoferii care nu au ochelari speciali. Pentru conducătorii auto, bărbaţi în special, un bust generos de aproape doi metri, vizibil în 3D, este un motiv major de distragere a atenţiei de la şofat, consideră specialiştii de la Institutului Britanic al Automobiliştilor (IBA), potrivit dailymail.co.uk, citat de Adevărul. Chiar dacă este nevoie de ochelari 3D pentru a avea parte de cea mai clară imagine, Vince Yearley, purtătorul de cuvânt al IBA, crede că tocmai acest aspect este alarmant. „Pentru automobiliştii care nu au ochelarii speciali în maşină, şi majoritatea nu au, imaginea este neclară şi asta îi va forţa să se concentreze şi mai mult la fotografie", a explicat Vince Yearley.
Publicitatea 3D poate dăuna grav sănătăţii

Numărul utilizatorilor de internet va ajunge în acest an la două miliarde, aproape o treime din populaţia de 6,9 miliarde de persoane a planetei, de la 1,75 miliarde anul trecut, scrie Mediafax, care citează o agenție a Organizaţiei Naţiunilor Unite.
Un sfert din populaţia planetei va fi conectată la internet până la sfârşitul anului

Agenția de știri Associated Press a anunțat că intenționează să lanseze o platformă independentă care va permite utilizatorilor să recupereze informațiile difuzate prin internet. Patronul agenției, Tom Curley, a declarat că acest proiect va da posibilitatea canalelor media participante să administreze informația dincolo de propriile site-uri pe internet, scrie HotNews."Practica pe care o avem de a lăsa textele să fie tăiate, copiate, lipite și apoi reunite pe internet a antrenat crearea unei piețe secundare pentru informațiile noastre" - a adaugat Curley. "În prezent, noi rămânem fără nimic, iar alții inventează alte utilizari pentru textele noastre și fură esențialul, dacă nu chiar în totalitate" - a mai spus patronul agenției americane de presă.
Agenția americană de știri Associated Press va lansa o platformă de recuperare a informațiilor difuzate pe internet

Rețeaua internațională de PR ComUnity.pro, specializată în comunicare strategică pentru piețele hi-tech, s-a lansat oficial la Bruxelles și reunește 18 agenții de comunicare independente din 19 țări, iar în România este prezentă prin agenția SmartPoint. Noua rețea de comunicare se diferențiază printr-o metodă unică de recrutare a agențiilor membre. Toate agentiile afiliate ComUnity.pro au fost selectate pe baza recomandărilor presei naționale din fiecare țară, notează Financiarul, Wall-Street.ro și DailyBusiness.ro și IAA.ro.

Compania de consultanță și design de brand Seed Consultants a redefinit strategia de brand și identitatea vizuală a companiei Scandia România, unul dintre cei mai importanți jucători pe piața locală a conservelor de carne, notează DailyBusiness.ro și HotNews.

Ambalejele ciocolatei Kandia au fost redesenate într-un proces de rebranding semnat de agenția BrandTailors. Echipa BrandTailors a dezvoltat inclusiv design-ul materialelor de comunicare la raft, principalele obiective fiind consolidarea asocierii Kandia cu ciocolata amăruie și comunicarea schimbării design-ului de ambalaj, scriu DailyBusiness.ro și HotNews.

Discovery Networks Europa Centrală a operat schimbări în echipa de vânzări către operatorii de cablu şi satelit, ce au intrat în vigoare de la 1 octombrie, a anunţat marţi compania. Astfel, Laszlo Vantsa a fost promovat în postul de director de vânzări către operatorii de cablu şi satelit din Ungaria şi România şi va superviza colaborarea cu partenerii Discovery, cu scopul de a maximiza vânzările pe cele două pieţe. Laszlo face parte din echipa Discovery din 2006.
Discovery anunţă schimbări în echipa de vânzări către operatorii de cablu şi satelit

Daily Mirror se pregăteşte să intre în rândul ziarelor din Marea Britanie care taxează conţinutul publicat în varianta online, scrie DailyBusiness.ro, care citează Brandrepublic.com. Decizia vine după ce publicațiie rivale The Times şi News Of The World au introdus taxarea conţinutului.
Daily Mirror se pregăteşte să taxeze conţinutul online

Se pare că agenţia ZenithOptimedia este pe punctul de a se rupe în două, după o restructurare la nivel de grup, scrie DailyBusiness.ro, care citează Brandrepublic.com. Grupul Publicis a creat ZenithOptimedia în 2003 după o fuziune controversată între departamentul de media planning al Zenith Media şi reţelele Optimedia.
ZenithOptimedia, una dintre reţelele media cu tradiţie, s-ar putea "rupe" în două

http://www.mediafax.ro/cultura-media/crasnea-crp-aparitia-stenogramelor-vintu-este-stanjenitoare-pentru-orice-jurnalist-onorabil-7497362/

Statele Unite continuă să fie liderul mondial în ceea ce priveşte imaginea globală, potrivit GfK Roper Public Affairs & Corporate Communications, o divizie a GfK Custom Research North America împreună cu Simon Anholt, principalul consilier de politici. România se situează în treimea inferioară a clasamentului celor 50 de naţiuni măsurate privind NBISM global. Punctul forte al ţării noastre este capitolul guvernare, înregistrând cel mai bun scor pentru chestiuni referitoare la pace şi securitate şi protecţia mediului înconjurător. Exporturile reprezintă cea mai slabă componentă de imagine pentru România. România primeşte cel mai bun loc între ţările latino-americane şi cel mai slab între cele est-europene, scrie IAA.ro.
SUA rămân cea mai admirată naţiune la nivel global, în topul mărcilor de ţară în 2010

Autor: Carmen Maria Andronache carmenpaginademedia.ro

Trimite un comentariu