Skip to main content

21 octombrie: Comisioanele secrete ale şefilor Realitatea TV

 
Sergiu-Toader-mic
Sergiu-Toader-mic

Un circuit financiar similar cu cel practicat de Sorin Ovidiu Vîntu în cazul Popa a fost aplicat de omul de afaceri şi pentru a-şi recompensa principalii manageri din trust, scrie DailyBusiness.ro, care citează ziarul Bursa. Sergiu Toader (foto), şeful trustului Realitatea, încasa, suplimentar, 90.000 de euro pe an, prin intermediul unei firme din Cipru. Sergiu Toader, omul care conducea, de fapt, trustul Realitatea Media, primea, în plus, un comision lunar fix, în valoare de 7500 de euro, prin firma Rovinga Limited Cipru. Potrivit informaţiilor publicate de Bursa, contractul dintre firma cipriotă, controlată de Sergiu Toader şi Realitatea TV, a funcţionat începând cu 2007 şi până în 2010, perioadă în care managerul general al Realităţii a încasat peste 250.000 de euro, doar din aceste comisioane, fără a mai socoti şi celelalte drepturi băneşti.

Comisioanele secrete ale şefilor Realitatea TV

România ocupă locul 52, la egalitate cu Insulele Maldive, în clasamentul libertăţii presei la nivel mondial, publicat miercuri de organizaţia Reporters sans Frontieres. România coboară două locuri în comparaţie cu ediţia din 2009 a Press Freedom Index, depăşind, dintre ţările membre UE, doar Grecia şi Bulgaria (locul 70). România este devansată, între altele, de Italia (49), Bosnia-Herţegovina (47), Slovenia (46), Cipru (45), Franţa (44), Slovacia (35), Polonia (32). Ţările nordice domină clasamentul, primul loc fiind împărţit de Finlanda, Islanda, Olanda, Norvegia, Suedia şi Elveţia, scrie HotNews.
Reporteri fără Frontiere: Italia, România, Grecia şi Bulgaria - codasele libertăţii presei în Uniunea Europeană

Preşedintele Senatului, Mircea Geoană, i-a trimis, miercuri, o scrisoare şefului statului, prin care îi solicită preşedintelui să retragă din Parlament Strategia Naţională de Apărare şi să o modifice, în sensul eliminării menţiunii referitoare la mass-media din capitolul privind vulnerabilităţile, scrie Mediafax. "Doresc să vă atrag atenţia în mod deosebit asupra paragrafului în care semnatarii susţin că menţionarea presei în cadrul capitolului Vulnerabilităţi «reprezintă nu doar un act nedemocratic, ci şi o încălcare a art.11 din Carta Drepturilor Fundamentale a Uniunii Europene, a art.10 din Convenţia Europeană a Drepturilor Omului, precum şi a art. 6 din Tratatul privind funcţionarea Uniunii Europene»", se arată în documentul menţionat.
Geoană îi cere lui Băsescu să elimine din Strategia de Apărare menţiunile referitoare la mass-media

Pro TV va difuza, duminică, de la ora 13.05, o ediţie de carantină a emisiunii "Apropo Tv", din cauză că realizatorul programului, Andi Moisescu, are varicelă, notează Mediafax şi Evenimentul zilei, care citează o informare a postului de televiziune. "Dacă mai avea cineva vreo îndoială că, deşi am 38 de ani, încă sunt copil, am produs dovada: am făcut varicelă", a mărturisit amuzat Andi Moisescu. Pentru că emisiunea, difuzată de Pro TV în fiecare duminică de la 13:05, nu poate intra în concediu medical, echipa a pregătit o ediţie de carantină, ce nu va fi transmisă din platoul cu care fanii au fost obişnuiţi, ci dintr-un loc în care Andi va fi complet izolat. Cum ştie vedeta Pro TV să facă haz de necaz şi ce ghiduşie pune la cale, telespectatorii Pro TV vor putea afla urmărind ediţia din 24 octombrie a emisiunii "Apropo Tv".

Începând de luna viitoare, Prima TV va difuza emisiunea „Şcoala de bune maniere“, în care Andreea Raicu va avea rol de profesoară. Producţia este una de divertisment, dar are şi rol educativ, încercând să educe opt fete vulgare, care nu ştiu ce sunt politeţea şi feminitatea, scrie Adevărul. „Scoala de bune maniere" vine după un singur sezon de „Miss fata de la ţară" şi un singur sezon de „Întâlnire pe întuneric". Întrebată dacă şi noua emisiune va rula, la fel ca cele precedente, doar un sezon, Andreea Raicu a răspuns: ”O emisiune se termină atunci când şi-a desăvârşit misiunea. Câteodată acest lucru durează un sezon. Alteori poate dura mai mult, dar publicul român îşi doreşte mereu noi experimente, acesta este motivul pentru care emisiuni sau formate ce merg câte 20-30 de ani în alte ţări, în Romania se consumă după un an”, a spus Raicu.
Andreea Raicu predă lecţii de „etichetă“

Numărul de licitaţii organizate de advertiseri pentru bugete de media a scăzut considerabil în 2010 comparativ cu 2009, situaţia fiind acum mai aproape de normal, spun publicitarii. Explicaţia? Frica clienţilor de a cheltui a mai trecut, bugetele s-au stabilizat, iar clienţii caută relaţii cât mai durabile cu agenţiile, scrie DailyBusiness.ro.
În 2009, piaţa de marketing s-a comprimat drastic şi pe acest fond advertiserii au simţit nevoia să organizeze licitaţii pentru mai toate proiectele, indiferent de dimensiunile lor. Aceştia au căutat, mai mult ca niciodată, raportul optim calitate-preţ pentru investiţiile lor, spune Steve Dallas, managing directorul agenţiei Iniţiative Media.
Agenţiile de publicitate răsuflă uşurate: "Nu ne vom mai confrunta cu o avalanşă de licitaţii"

România se află pe locul 7 din 14 în rândul statelor considerate pregătite pentru aplicaţiile Internet ale viitorului, precum televiziunea de înaltă definiţie prin protocol Internet (IP) şi comunicaţiile video de calitate ridicată (teleprezenţă), care vor fi adoptate la scară largă în câţiva ani, scrie Mediafax. Primele şase poziţii sunt ocupate de Coreea de Sud, Japonia, Letonia, Suedia, Bulgaria şi Finlanda , în timp ce pe locurile 8-14 se situează Lituania, Olanda, Hong Kong, Germania, Portugalia, Danemarca şi Islanda, potrivit unui studiu realizat de Said Business School din cadrul Universităţii Oxford (Marea Britanie), care evaluează calitatea conexiunilor broadband (bandă largă) din 72 de state şi 239 oraşe.
România, mai pregătită decât Hong Kong şi Germania pentru Internetul viitorului

Termenul de înscriere pentru cea de-a patra ediţie a Teacher’s Film Festival, festival-concurs de creaţie independentă de film, s-a prelungit până pe 5 noiembrie, scrie IAA.ro. Juriul Teacher’s Film Festival 2010 este format din Florin Şerban (regizor); Laura Baron (lector universitar doctor in cadrul U.N.A.T.C); Radu Muntean (regizor şi scenarist); Alex Baciu (director de imagine şi scenarist); Florin Iaru (scriitor şi jurnalist) şi Andi Moisescu, realizator TV.
Termenul de înscrieri în competiţia Teacher’s Film Festival s-a prelungit până pe 5 noiembrie

Bugetul anual al BBC, radiodifuzorul public britanic, va suferi o diminuare de 16% pe următorii şase ani, decizia făcând parte din măsurile de reformă bugetară anunţate miercuri de George Osborne, ministrul britanic al Finanţelor, scrie Mediafax. Bugetul BBC va fi îngheţat pe o perioadă de şase ani, corporaţia urmând să aibă anual un buget fix de 384 de milioane de euro. Totodată, din acest buget, BBC va trebui să finanţeze serviciul radiofonic World Service, disponibil în peste 30 de limbi.
Bugetul BBC, diminuat cu 16% pe următorii şase ani

Mara Stoenescu, ex-director de marketing la Realitatea TV, a preluat poziţia de client service director la agenţia independentă de publicitate Frank, notează HotNews, Financiarul, Wall-Street.ro, DailyBusiness.ro şi IAA.ro. Înainte de a ocupa poziţia de director de marketing la Realitatea TV, unde un an şi jumătate a coordonat o echipa de 15 oameni, Mara a lucrat, din 2001, la agenţiile Lowe&Partners şi Next Advertising. Portofoliul agenţiei Frank include mărci precum Skoda, Romtelecom, Asirom, Samsung.

Nicoleta Pădure, managing director al agenţiei Media Concept Store va juriza la secţiunea "Media Creativă" a Eurobest, festival european de publicitate, scrie DailyBusiness.ro. După secţiunea "PR" şi "Film, press, outdoor&radio", "Media" este cea de-a treia categorie la care România are un jurat. Alex Bădilă, managing directorul Publicis şi Costin Popescu, liderul creativ al CAP, s-au regăsit şi ei pe lista scurtă a juraţilor propuşi din partea României.
Nicoleta Pădure jurizeaza campaniile de media care "se luptă" la Eurobest

Agenţia McCann Erickson a dezvoltat prima campanie de comunicare pentru Imunogrip, gamă de produse care protejează împotrivă răcelii şi gripei - aflată în portofoliul Labormed, scrie Financiarul. Pentru această campanie, care a început pe 27 septembrie şi durează până la sfârşitul lunii noiembrie, agenţia McCann Erickson a dezvoltat un spot TV, precum şi execuţii P.O.S.M. (Point of Sale Material).
McCann Erickson lansează prima campanie pentru Imunogrip

Profitul net al Yahoo! a urcat de la 186 mil. dolari în al treilea trimestru din 2009 la 396 mil. dolari în perioada corespunzătoare acestui an, însă veniturile au crescut mai puţin decât au anticipat analiştii, iar compania a anunţat perspective dezamăgitoare pentru trimestrul patru, scrie Money.ro.
Profitul net al Yahoo! s-a dublat în T3 de la 186 mil. dolari la 396 mil. dolari

Trustul de presă Trinity Mirror a anunţat că se apropie de finalizarea planurilor privind introducerea unei taxe pentru accesarea conţinutului online la mirror.co.uk (The Daily Mirror) şi sundaymirror.co.uk (The Sunday Mirror), scrie Financiarul, care citează Brand Republic.
mirror.co.uk şi sundaymirror.co.uk se pregătesc să taxeze cititorii

Autor: Carmen Maria Andronache carmenpaginademedia.ro
viewscnt

Trimite un comentariu

sus