Skip to main content

28 octombrie: Andrei Pleşu: "Mă uit la unele emisiuni ale lui Dan Diaconescu"

 

"Eu mă uit la unele emisiuni ale lui Dan Diaconescu. Apare acolo o Românie incredibilă, nu ajungi să vezi asemenea tipuri în viaţa normală, trăieşti într-un ceas 20 de vieţi", a spus Andrei Pleșu la Iași, la dezbaterea „Premiile Nobel sau premiile MTV“.

Publicitate

"Nu e rău să adormi la Diaconescu, dar nici nu prea poţi să adormi. Există o gamă diversă de reacţii pe care ţi le dă această emisiune", a mai spus directorul fondator al publicaţiei „Dilema veche“, care a organizat dezbaterea, scrie Adevărul. Marţi, Universitatea de Arte „George Enescu" din Iaşi i-a acordat filosofului Andrei Pleşu titlul de Doctor Honoris Causa.
Andrei Pleşu: "Mă uit la unele emisiuni ale lui Dan Diaconescu"

Administraţia Prezidenţială a reclamat postul Realitatea TV la CNA, pentru emisiunea "Ora de Foc" difuzată în 25 octombrie şi moderată de Oana Stancu, în care informaţiile despre dosarul ALRO au fost prezentate într-un mod "tendenţios", aducându-i prejudicii de imagine preşedintelui Traian Băsescu, notează Mediafax şi HotNews.

"Ca urmare a acuzaţiilor grave de implicare în dosarul «ALRO» aduse Preşedintelui României în emisiunea "Ora de Foc", moderată de doamna Oana Stancu la postul Realitatea TV, luni, 25 octombrie a.c., începând cu ora 21.00, Administraţia Prezidenţială semnalează faptul că postul menţionat a încălcat principiile unei informări corecte şi a adus în mod vădit intenţionat prejudicii de imagine şefului statului", se arată în sesizarea Administraţiei Prezidenţiale, semnată de Valeriu Turcan, purtătorul de cuvânt al preşedintelui Traian Băsescu.

Irina Păcurariu (41 de ani) a revenit pe sticlă cu emisiunea „Judecă tu!“, care ia pulsul României în fiecare joi, de la ora 21.00, pe TVR 1. “În România, toată lumea are astăzi răspunsuri, suntem în poziţia de a nu mai pune la îndoială nici părerile noastre, nici explicaţiile pe care ni le oferă alţii. Am uitat să ne îndoim, nu ne mai arde să avem propriile noastre judecăţi, fiind prea ocupaţi să consumăm păreri „semipreparate", un comod „fast food" pentru creier. Produsele de acest tip au, după cum ştim cu toţii, contraindicaţii clare. Să spunem că această emisiune ţine cont de ele. Cât despre verdicte, singurul de la care le aşteptăm şi care are puterea să le dea este publicul”, a spus Irina Păcurariu într-un interviu acordat Adevărul.
Irina Păcurariu: „Prefer să văd care cu boi decât Lamborghini“

Ministerul Comunicaţiilor şi Societăţii Informaţionale (MCSI) va prezenta, în următoarele două-trei luni, o nouă strategie de trecere la televiziunea digitală, care se va sincroniza şi cu deciziile Consiliului Europei în acest domeniu, a declarat ministrul Valerian Vreme, citat de Mediafax. Anterior, ministrul Vreme a declarat pentru MediafaxMCSI intenţionează să acorde unei entităţi controlate de stat una din cele două licenţe de televiziune digitală, care va fi operată de SNR. "Fără o licenţă de televiziune digitală, SNR va avea mari probleme în viitor. Practic, cu ajutorul viitoarei licenţe pe care o va opera, societatea nu va mai fi obligată să dea afară din personal, cel puţin în următorii doi-trei ani, în condiţiile în care, în urma a două procese de audit, a reieşit că aproape 750 de salariaţi ar trebui disponibilizaţi", a spus Vreme săptămâna trecută.
Ministerul Comunicaţiilor: Strategia privind trecerea la televiziunea digitală va fi finalizată în următoarele două-trei luni

În ciuda cântecului, de fapt, "video didn’ t kill the radio star". Dovadă stau „matinalurile” sau seara de drive time, care îşi revendică audienţe pe care şi TV-ul ar fi gelos”, îşi începe Răzvan Căpănescu (director de creaţie la Publicis) articolul pentru IAA.ro în care explică cum poţi câştiga un premiu la un festival internaţional de publicitate cu un spot radio.

“Soluţia salvatoare este aceeaşi pentru oricare media - ideea bună. În particular, radioul are nevoie şi de un condei bun. Văzând sau, mai bine spus, ascultând peisajul un pic dezolant al radioului românesc (din punct de vedere publicitar), am făcut eforturi să arătăm că ştim să scriem mai bine. Mi-am încurajat colegii să încercăm mai mult pe radio, pentru că este un mediu grav nedreptăţit, dar extraordinar de ofertant încă. Şi asta, pentru că lucrează cu imaginaţia ascultătorului. Trebuie să alegi bine cuvintele. 30 de secunde aici se sfarsesc mai repede decat la televizor. De fapt, sa fii bun in radio inseamna sa schimbi paradigma – trebuie sa gasesti tu un cuvant sau un sunet cat o mie de imagini. Din acest punct de vedere, radioul e ca o carte. Iar asta intotdeauna bate filmul".
Cum mai poţi câştiga un premiu la un festival internaţional de publicitate cu un spot radio, în era TV/social media

Numarul blogurilor a crescut de 2,6 ori în ultimii doi ani (octombrie 2008 - septembrie 2010), de la 22.484 la 69.017 bloguri, notează DailyBusiness.ro şi IAA.ro, care citează o analiză realizată de Zelist.ro. Conform studiului, luna aprilie 2010 a fost cea mai bună lună din ultimii doi ani din punctul de vedere al procentului blogurilor active. Astfel, aproape jumatate (45%) din totalul blogurilor au publicat cel puţin un post.

Cu ocazia lansării parfumului Outspoken by Fergie, Avon Cosmetics şi Starcom MediaVest Group au organizat sâmbătă, 23 octombrie, în Piaţa Universităţii, un dans public sincron (flash mob) la care au participat peste 200 de persoane iubitoare de dans. Numarul celor înscrişi a depăşit aşteptările organizatorilor, motivaţia participanţilor fiind direct legată de dorinţa lor de a împărtaşi pasiunea pentru dans publicului de pe stradă, scrie IAA.ro.
Avon Cosmetics şi Starcom lansează noul parfum Outspoken by Fergie printr-un dans public

Un sondaj recent realizat de SEI Wealth Network, o firmă care se ocupă cu studiul calităţii vieţii, arată că mai toţi milionarilor au cont pe una sau mai multe reţele de socializare. Până aici nimic neobişnuit. Ineditul constă în faptul că puţini sunt aceia care le şi accesează, impedimentul major fiind lipsa timpului, scrie Evenimentul Zilei. 70% dintre cei care au răsuns sondajului au averi mai mari de 5 milioane de dolari în bani sau acţiuni şi spun că deţin conturi pe Facebook, dar şi pe alte site-uri de socializare. Însă numai 17% dintre ei spun că folosesc aceste conturi zilnic sau săptămânal.
Milionarii adoră Facebook-ul, dar nu au timp de el

Autor: Carmen Maria Andronache carmenpaginademedia.ro

Trimite un comentariu