Skip to main content

8 octombrie: Raed Arafat, fondatorul SMURD, a fost desemnat comunicatorul anului la PR Award

 

Fondatorul SMURD, Raed Arafat, a fost desemnat "Comunicatorul Anului" în cadrul ediţiei de anul acesta a Romanian Public Relations Award, ce premiază cele mai bune campanii de relaţii publice din ţară. La gala de miercuri seară, Lowe PR a fost desemnată "Agenţia de PR a anului", notează HotNews, Money.ro, Wall-Street.ro, IAA.ro şi DailyBusiness.ro. Printre campaniile premiate se număra "Let's do it, România", "Puiul antistres" sau "Banca de alimente". În total, în cadrul celor nouă categorii de concurs, la gala PR Award au fost acordate 9 premii de aur, 20 de premii de argint şi 2 premii speciale. Alte şase premii au fost acordate echipelor studenţeşti finaliste la Junior PR Award. Din cele 110 de campanii de relaţii publice înscrise la ediţia din acest an a competiţiei, 49 s-au calificat în finală.

Publicitate

Ministrul Dezvoltării Regionale şi Turismului, Elena Udrea, a declarat, joi, la deschiderea târgului de turism Winter Holiday din Bucureşti, că falsa problemă cu frunza din logoul brandului turistic al României a fost rezolvată prin dispariţia site-ului străin care conţinea o frunză similară, scrie Money.ro. "Aşa că, în afară de foarte multă promovare care s-a făcut în acel moment pentru brandul turistic, în rest tot scandalul n-a reuşit să ne oprească în a continua să susţinem acest brand aşa cum s-a decis în urma cercetărilor", a afirmat ministrul. Udrea a spus că nici până acum nu a fost o problemă şi că cel mult exista riscul să mai existe frunza în logo-ul unei alte companii.
Udrea: S-a rezolvat cu site-ul irlandez cu "frunza". A dispărut

15% din profitul pe care îl aşteaptă grupul de comunicare Leo Burnett în 2010 va fi generat de cele 3 agenţii de digital pe care le înglobează - ileo, Digital Star şi The Geeks, a estimat Ştefan Iordache, directorul operaţional. El spune că digitalul reprezintă principală zonă de interes pentru viitorul grupului, scrie Financiarul într-o analiză. "Nu mai este niciun secret faptul că focusul grupului Leo Burnett este îndreptat către comunicarea digitală. În momentul de faţă, din cele 9 companii din grup, 3 sunt dedicate acestui mediu, iar ca pondere a profitului, în 2010 ne aşteptăm să depăşim 15% din total grup numai din acest domeniu", a afirmat Iordache.
Leo Burnett se concentrează pe digital, de la care aşteaptă 15% din profit

Potrivit lui Andrei Georgescu de la White Image, din ianuarie şi până în august 2010, rata de deschidere a e-mail-urilor a înregistrat o valoare de 24,53%, aproape egală cu rata medie de deschidere înregistrată pe întregul an 2009, scrie IAA.ro. În privinţa SMS marketingului, marketerii români par să înţeleagă mai bine faptul că „publicitatea şi marketingul prin (telefonul) mobil sunt cu adevărat adresabile tuturor, de la mic la mare şi invers (firme şi branduri). […] Fie că vrem sau nu, ca specialişti de marketing trebuie să admitem că telefonul mobil este singurul instrument pe care consumatorul sau fiecare dintre noi îl poartă în permanenţă, mediu care va fi prezent obligatoriu în următorii ani în orice campanie de marketing-publicitate.", crede Maia Novolan de la Syscom Digital.
Speanţe pentru marketingul direct în 2010

Competiţiile sportive din acest an au dus la depăşirea recordului de audienţă înregistrat anul trecut, la nivel global. Cele mai mari creşteri ale audienţei s-au consemnat în ţările calificate în finala campionatului mondial, scrie Financiarul. Se remarcă însă şi influenţa tot mai mare a reţelelor sociale şi a internetului asupra consumului TV, pe măsură ce tot mai mulţi internauţi navighează online în timp ce stau şi în faţa televizorului. În primele opt luni ale anului în curs, telespectatorii spanioli au petrecut 3 ore şi 49 de minute în faţa micilor ecrane, cu şase minute mai mult faţă de anul trecut. Olanda şi Marea Britanie au punctat, de asemenea, o creştere a timpului mediu petrecut în faţa micilor ecrane cu 7 şi 15 minute, până la 3h07min şi respectiv 3h57min.
Reţelele sociale şi internetul favorizează creşterea audienţelor TV

Marţi, 12 octombrie 2010, de la ora 18.00, la Institutul Cultural Român (Aleea Alexandru 38, Bucuresti) va avea loc vernisajul expoziţiei „Reclama în tranziţie. Între timid şi provocator“, curatori: Ucu Bodiceanu şi Ancuţa Lăcrimioara Chis, notează IAA.ro. Expoziţia, deschisă până pe 20 octombrie, ilustrează evoluţia publicităţii din România în primul deceniu post-comunist. Cei doi cercetători clujeni continuă, astfel, proiectul iniţiat odată cu expoziţia „De la sublim la ridicol. 70 de ani de reclamă în România“, consacrată publicităţii româneşti de la sfârşitul Primului Război Mondial până la căderea regimului comunist, expoziţie găzduită de ICR în primăvara acestui an.
Expoziţie dedicată publicităţii din România post-comunistă, la Institutul Cultural Român

În afară de dispozitivul Logitech Revue, compania elveţiană specializată în componente şi perficerice PC a lansat miercuri şi alte periferice pentru platforma Google TV, respectiv un Mini Controller la 130 dolari şi un dispozitiv pentru apeluri video la un preţ de 150 dolari, scrie HotNews.ro. Google a anunţat luni că Amazon, NBA, Netflix, The New York Times, NBC Universal, USA Today şi alte companii vor furniza conţinut şi aplicaţii pentru platforma Google TV.
Primul dispozitiv de accesare pe televizor a Google TV, creat de Logitech, va fi disponibil pe piaţa americană până la sfârşitul lui octombrie la un preţ de 300 dolari

Rata de deschidere a e-mail-urilor din România a înregistrat o valoare de 24,53% în intervalul ianuarie-august, aproape egală cu rata medie de deschidere înregistrată pe întregul an 2009, scrie DailyBusiness.r, care citează o declaraţie făcută de Andrei Georgescu, şeful companiei de e-mail marketing White Image. Rata de deschidere a e-mail-urilor a fost în 2009 de 24.48 % iar pe primul trimestru al lui 2010 a fost de 25.92 % în creştere faţă de 24,18% pe primul trimestru în 2009, conform White Image. În prezent nu există studii oficiale care să indice o valoare exactă a pieţei de e-mail marketing.
E-mail marketing în România: Peste 75% dintre destinatari nu deschid mail-urile

Organizată sub licenţă TED Global, conferinţa TEDxBucharest va aduce pe 15 octombrie, la Crystall Palace Ballrooms, treisprezece vorbitori ce provin din tot atâtea domenii şi patru ţări diferite, notează Wall-Street.ro.Vorbitorii ediţiei din România a conferinţei Ted, organizată independent de un grup de 11 tineri, sunt: Oana Pellea, Cătălin Ştefănescu, Raluca-van-Staden inventatoarea anului 2009 premiată la salonul de la Geneva, antreprenorii sociali Radu Tătucu şi Arnoud Raskin, Magnus Scheving- fondatorul Orăşelul Leneş, multimiliardarul Nik Halik, maratonistul la -40 de grade C Andrei Roşu, designerul auto Mihai Panaitescu, profesorul MIT Adrian Bejan, cercetătorul NASA Adrian Stoica, fostul jurnalist New York Times Eric Weiner, şi medicul dentist Roland Hermann.
Cine vorbeşte la TEDxBucharest

Google testează un nou layout care, dacă va fi implementat, va aduce o schimbare majoră în felul în care sunt afişate rezultatele căutării: preview-uri full page ale site-ului afişat, scrie Money.ro.
Google schimbă pagina de search. Cine va fivenimentul  afectat?

Sony a ales agenţia Grey pentru a gestiona contul global de comunicare al televizoarelor Bravia, în anul 2011, scrie DailyBusiness.ro, care citează Brandrepublic.com. Grey a câştigat contul în urma unui pitch la care au participat şi Saatchi & Saatchi, BBDO şi Dentsu.
Sony a ales agenţia Grey pentru comunicarea globală Bravia

Sursă fot: România liberă

Autor: Carmen Maria Andronache carmenpaginademedia.ro

Comentarii

Trimite un comentariu