Skip to main content

Franța – România a adus 170.000 – 190.000 de euro și peste trei milioane de români

 

Meciul Franța – România a ținut pe Pro TV, în medie, 3,2 milioane de români. Dintre aceştia, 1,9 milioane de telespectatori au fost din mediul urban.

Publicitate

Performanţa plasează meciul pe locul doi al celor mai urmărite partide de fotbal din acest an, după finala Campionatului Mondial (Olanda – Spania).

În materie de încasări de publicitate, Franţa – România a atras, potrivit estimărilor paginademedia.ro, aproximativ 170.000 – 190.000 de euro.

Audienţa posturilor TV la nivel NAŢIONAL, în intervalul partidei Franţa – România (9 octombrie, 22.02 – 23.53)

  Mii telespectatori   Rtg%   Shr% (Cota de piata)  
Pro TV 3.223 15,9 42,0
Antena 1 586 2,9 7,6
National TV 417 2,1 5,4
Kanal D 250 1,2 3,3
Prima TV 220 1,1 2,9

Sursa: GfK, date prelucrate de departamentul de cercetare al Pro TV

În minutul de aur, la ora 22.47, la Pro TV se uitau 3,7 milioane de telespectatori din mediul urban.

La nivel urban, partida a atras o medie de 1,9 milioane de telespectatori.

Audienţa posturilor TV la nivel URBAN, în intervalul partidei Franţa – România (9 octombrie, 22.02 – 23.53)

  Mii telespectatori   Rtg%   Shr% (Cota de piata)  
Pro TV 1.912 16,7 42,3
Antena 1 358 3,1 7,9
National TV 167 1,5 3,7
TVR 1 159 1,4 3,5
Prima TV 154 1,3 3,4

Sursa: GfK, date prelucrate de departamentul de cercetare al Pro TV

Foto: Laurenţiu Mich, Mediafax Foto

Autor: Petrişor Obae petrisor.obaepaginademedia.ro

Comentarii

  • baietii de la TVR au fost depasiti la audienta, pe national, de cel putin cinci posturi. adica lumea a preferat mai mult pina si prima, kanal d si national tv...TVR a difuzat simbata seara Bomba zilei, o comedioara in care Woody Allen a fost scenarist, regizor si actor...cei de la TVR au fost neinspirati, daca e sa folosesc un cuvint blind...

Trimite un comentariu