Skip to main content

Fuziune în publicitate: Scala JWT şi Cohn&Jansen se unesc într-o singură companie

 

Acționarii companiilor Scala JWT și Cohn&Jansen au hotărât fuziunea celor două agenții de publicitate. Agenția nou formată se va numi Cohn & Jansen JWT. Decizia a fost luată “din considerente strategice, de business”.

Publicitate

Acţionari vor fi Petra Hoyos (foto), Andrei Cohn, Cristina Jansen și Peter Jansen. Detalii, în comunicatul următor:

Scala JWT și Cohn&Jansen își unesc forțele

Cea mai recentă mutare de pe piața de publicitate din România a devenit oficială: acționarii companiilor Scala JWT și Cohn&Jansen au hotărât fuziunea celor două agenții. Noua agenție de comunicare se va numi Cohn&Jansen JWT, iar acționariatul acesteia va fi format, practic, din aceiași oameni care dețineau companiile inițial, aflați de-acum la aceeași masă: Petra Hoyos, Andrei Cohn, Cristina Jansen și Peter Jansen.

Cu o cifră de afaceri reunită de aproximativ 1,8 milioane de euro (suma provenind exclusiv din fee-urile de agenție) și numărând în jur de 50 de angajați, noua companie va avea forța și soliditatea necesare pentru a putea concura cu cele mai mari agenții de pe piață.

Decizia ambelor părți este explicată atât de considerente strategice, de business, dar și ținând cont de aspecte privind istoricul recent sau afinitățile personale. Petra Hoyos confirmă legăturile în timp între oamenii din cele două agenții, dar și dorința lor de a forma o echipă mai puternică:

"Așa cum se întâmplă de multe ori în viață, cea mai bună soluție e chiar sub ochii tăi, trebuie doar să știi să o găsești. Pe de o parte, Scala JWT are în portofoliu o serie de clienți internaționali, iar JWT este una dintre cele mai puternice rețele din lume, desemnată de Adweek drept Agenția Anului la nivel global în 2009. În același timp, Cohn&Jansen este o agenție locală solidă, cu o reputație creativă importantă, având în portofoliu în special clienți locali. Prin urmare, ne completăm reciproc și consider că prin această fuziune se închide un cerc: ne cunoaștem de multă vreme pentru că Andrei și Cristina au lucrat acum câțiva ani în Scala JWT. Acționarii și conducerea Cohn&Jansen JWT, precum și rețeaua JWT la nivel internațional au încredere că această nouă agenție, mai puternică, are toate atributele pentru a lucra mai bine pentru clienții actuali, dar și de a deveni o opțiune pentru alții noi."

Deși o entitate nouă, cu o personalitate proprie, Cohn&Jansen JWT va urmări să păstreze și să combine cât mai eficient atuurile fiecărei părți. Despre alăturarea unor importante resurse de business și know-how dintr-o multinațională la independența și libertatea de manifestare a unui shop de creație, Andrei Cohn afirmă:

"Vom încerca să ne păstrăm spiritul independent având în spate resursele uneia dintre cele mai puternice rețele din lume."

Noua echipă managerială va fi formată din Alina Tudose (Managing Director), Andrei Cohn (Creative Director), Demetra Garbasevschi (Head of Business Development) și Georgeta Petrescu (Chief Financial Officer). Agenția va oferi servicii integrate – strategie, creație, digital și direct marketing.

Portofoliul companiei va reuni clienți precum: Avon, Bayer (OTCs), Bunge (Floriol, Unisol), GarantiBank, Henkel (Perwoll online), Karamolegos Bakery, Kraft (Jacobs, Nova Brasilia), MegaImage, Nestle (KitKat), Nokia, Praktiker (online), România Liberă, Valvis Holding (Sâmburești, Aqua Carpatica), printre alții.

Cohn&Jansen JWT este afiliată rețelei globale JWT, un nume de referință în industria de publicitate, aflată în momentul de față pe locul 4 în topul celor mai mari rețele mondiale. JWT a fost una dintre primele agenții de publicitate full-service (în 1864), prima rețea internațională (în 1899), prima agenție care a realizat un testimonial (cu Regina României pentru crema Ponds, în 1924) și mai apoi, realizatoarea primului spot tv din lume (1939); de asemenea, JWT a pus bazele planning-ului, în 1968.

Autor: Petrişor Obae petrisor.obaepaginademedia.ro

Comentarii

Trimite un comentariu