Adrian Boţan şi cinci agenţii româneşti s-au bucurat de recunoaştere la Golden Drum, unul dintre cele mai importante festivaluri de publicitate din Europa. Adrian Boţan, Creative Partner McCann Erickson România, este singurul publicitar român selectat pentru Golden Drum New Europe Hall of Fame. Mai multe detalii despre câştigători, în continuare.
Saatchi & Saatchi România a câştigat un trofeu de argint cu spotul Comentator sportiv (categoria Film), pentru brandul Voltaren.
PRECIZARE: Execuţiile din cadrul campaniei "Bird Swallow" (foto), cu care Saatchi&Saatchi câştigase în cadrul competiţiei Golden Drum 2010 un trofeu de argin, au fost descalificate (este vorba de Swallow, Fake si Digest).
Next Advertising a fost premiată, în aceeaşi categorie, cu un Silver Drum pentru reclama "Şedinţa" (Bioflu).
Agenţiile Webstyler şi GMP au obţinut un Silver Drum pentru campania Fotbal Adevărat, realizată pentru brandul Timişoreana (categoria Interactive).
Iar Publicis Romania a câştigat un trofeu de argint, în categoria Radio, cu executia "Text Kills 2", parte a unei campanii pentru Poliţia Bucureşti.
Ce reprezintă Golden Drum New Europe Hall of Fame?
Organizatorii festivalului de la Portoroz au decis să lanseze Golden Drum New Europe Hall of Fame – şi să graveze în peretele de marmură al Congress Hall-ului Bernardin, locul unde are loc, de 17 ani, acest festival, numele a 12 publicitari care au influenţat modul în care s-a devoltat publicitatea est-europeană din ultimii ani. Adrian Boţan a fost numit de organizatorii competiţiei din Slovenia “Orfeul festivalului Golden Drum”.
Ceremonia de premiere a celei de-a 17-a ediţii a festivalului Golden Drum a avut loc, joi seara, la Portoroz (Slovenia). DDB&Co din Turcia a fost declarată Agentia Anului în cadrul ediţiei de anul acesta a Golden Drum, iar DDB a fost numită Reteaua Anului 2010.
Autor: Carmen Maria Andronache carmenpaginademedia.ro
Comentarii