Skip to main content

Golden Drum: Adrian Boțan și-a lăsat numele la Portoroz. Patru trofee de argint pentru români

 

Adrian Boțan și cinci agenții românești s-au bucurat de recunoaștere la Golden Drum, unul dintre cele mai importante festivaluri de publicitate din Europa. Adrian Boțan, Creative Partner McCann Erickson România, este singurul publicitar român selectat pentru Golden Drum New Europe Hall of Fame. Mai multe detalii despre câștigători, în continuare.

Publicitate

Saatchi & Saatchi România a câștigat un trofeu de argint cu spotul Comentator sportiv (categoria Film), pentru brandul Voltaren.

PRECIZARE: Execuțiile din cadrul campaniei "Bird Swallow" (foto), cu care Saatchi&Saatchi câștigase în cadrul competiției Golden Drum 2010 un trofeu de argin, au fost descalificate (este vorba de Swallow, Fake si Digest).

Next Advertising a fost premiată, în aceeași categorie, cu un Silver Drum pentru reclama "Ședința" (Bioflu).

Agențiile Webstyler şi GMP au obținut un Silver Drum pentru campania Fotbal Adevărat, realizată pentru brandul Timişoreana (categoria Interactive).

Iar Publicis Romania a câștigat un trofeu de argint, în categoria Radio, cu executia "Text Kills 2", parte a unei campanii pentru Poliția București.

Ce reprezintă Golden Drum New Europe Hall of Fame?

Organizatorii festivalului de la Portoroz au decis să lanseze Golden Drum New Europe Hall of Fame – și să graveze în peretele de marmură al Congress Hall-ului Bernardin, locul unde are loc, de 17 ani, acest festival, numele a 12 publicitari care au influențat modul în care s-a devoltat publicitatea est-europeană din ultimii ani. Adrian Boțan a fost numit de organizatorii competiției din Slovenia “Orfeul festivalului Golden Drum”.

Ceremonia de premiere a celei de-a 17-a ediții a festivalului Golden Drum a avut loc, joi seara, la Portoroz (Slovenia). DDB&Co din Turcia a fost declarată Agentia Anului în cadrul ediției de anul acesta a Golden Drum, iar DDB a fost numită Reteaua Anului 2010.

Autor: Carmen Maria Andronache carmenpaginademedia.ro

Comentarii

Trimite un comentariu