Skip to main content

PARTENERIAT MEDIA: Startup Challenge şi-a ales cei 6 finalişti

 

Juriul competiţiei Startup Challenge a ales cei şase finalişti ce vor avea şansa să îşi prezinte business-ul în faţa celor 500 de profesionişti, antreprenori şi investitori din domeniul online în cadrul conferinţei How To Web 2010. Acestea sunt, în ordine alfabetică: Axiologic (România), eDiploma (România), FlairBuilder (România), QRky (Marea Britanie), SpikePress (România) şi Squeeqly (România).

Publicitate


Startup Challenge
este competiţia de startup-uri din domeniul online a conferinţei How To Web 2010 şi a fost lansată în luna septembrie, adresându-se startupurilor de pretutindeni, în special celor din Europa de Est, ce au o idee viabilă de business online şi potenţialul necesar pentru a duce la îndeplinire această idee.

Criteriile pe care startup-urile înscrise la competiţie a fost necesar să le îndeplinească au fost să fie de maxim 2 ani pe piaţă, să targeteze piaţa internaţională şi să nu fi primit până în momentul înscrierii nicio investiţie de la o firmă de VC. 21 de antreprenori online din Europa au intrat în competiţia Startup Challenge înaintea termenului limită de înscriere de 10 octombrie.

Juriul format din Alexandre Almăjeanu (Gentica), Călin Fusu (Neogen), Raluca Georgescu (Wembrio), Vladimir Oane (uberVU), Vlad Stan (Seedmoney) şi Radu Ticiu (Timişoara Software Business Incubator) a ales cei 6 finalişti urmărind câteva criterii de bază: piata targetată de fiecare startup, fezabilitatea afacerii şi impactul acesteia, soluţia propusă şi tehnologia folosită, strategiile competitive ale fiecarui business, echipa fondatoare şi modelul de business propus.

În final, la sfârşitul celei de-a doua zile a conferinţei HTW, juriul va alege 3 startup-uri câştigătoare care vor beneficia de promovare pe siteul oficial HTW cât şi pe Social Media, şi bineînţeles vor primi şi un premiul semnificativ.

Autor: Carmen Maria Andronache carmenpaginademedia.ro

Trimite un comentariu