Cătălina Ghiţă este, începând din 4 octombrie, noul Director de Publicitate al revistei Baby, publicată de Edipresse AS România. Iar Starcom MediaVest Group, compania de media parte a Leo Burnett România, a investit peste 150.000 euro în dezvoltarea infrastructurii IT şi telecomunicaţii, pentru un Data Center care respectă standardele în domeniu.
Despre Cătălina Ghiţă şi revista Baby
Cu o experinţă de 15 ani in domeniul publicităţii, Cătălina a ocupat, înainte de a se alătura echipei Edipresse AS România, funcţia de Traffic & Control Financiar în cadrul companiei Odissey Communication şi anterior a lucrat 3 ani la OMD (Optimum Media Direction) ca Senior Media Buyer presă. Este absolventă a Facultatăţii de Planificare şi Cibernetică Economică (ASE Bucureşti).
Revista Baby a fost lansată de Edipresse AS România, la începutul lui 2007. Potrivit datelor BRAT, revista Baby are un tiraj mediu difuzat de 7.264 de exemplare (perioada ianuarie – martie 2010) şi o audienţă de 81.000 de cititori pe apariţie. (SNA Focus, iulie 2009 – iulie 2010).
Despre investiţia făcută de Starcom MediaVest Group
Scopul investiţiei făcute de Starcom MediaVest Group (SMG) este de a asigura o securitate pe termen lung atât a informatiilor companiei, cât şi a informaţiilor clienţilor şi partnerilor săi de afaceri. Mai mult decât atât, SMG intenţionează să dubleze actuala investiţie pentru a obţine certificarea pentru Sistemul de Management pentru Securitatea Informaţiei (SMSI).
Autor: Carmen Maria Andronache carmenpaginademedia.roSistemul SMSI furnizează recomandări pentru ţinerea sub control a riscurilor informaţionale, pornind de la principiile de baza ale standardului: confidenţialitatea, integritatea şi disponibilitatea informaţiei.
Comentarii