Skip to main content

16 noiembrie: OTV şi Antenele sunt cele mai amendate televiziuni

 

OTV-ul lui Dan Diaconescu și Antenele familiei Voiculescu sunt cele mai amendate televiziuni, scrie DailyBusiness.ro. "Televiziunea Popoprului" OTV a adunat 16 amenzi în intervalul ianuarie-octombrie, în cuantum total de 245.000 lei, la care s-au mai adunat cinci somaţii şi o decizie privind acordarea dreptului la replică.

Publicitate

Voiculescu plăteşte scump abaterile vedetelor de la Antena 1 şi Antena 3. Doar postul de ştiri patronat de omul de afaceri figurează pe lista neagră a CNA cu 10 amenzi în cuantum de 88.000 lei, la care se adaugă încă 6 sancţiuni încasate de Antenă 1, care totalizează 120.000 lei.

Consiliul Naţional al Audiovizualului (CNA) a aplicat amenzi în valoare de peste 1,4 milioane lei în perioada ianuarie-octombrie 2010.
Diaconescu şi Voiculescu, cei mai mari "cotizanţi" la CNA: Cât a încasat instituţia anul acesta din greşelile de pe TV

“Dacă "ÎnTrecerea anilor" nu va fi o emisiune de marcă, îmi depun demisia. Eu nu fac un show doar ca să vadă lumea că trăiesc”, a declarat Mircea Radu într-un interviu pentru Evenimentul Zilei. După un an şi jumătate în care a stat departe de televiziune, Mircea Radu revine în grila TVR 1, unde s-a lansat în 1990-1994, gazdă, dar şi producător al emisiunii "ÎnTrecerea anilor". Show-ul, ce va intra în grilă din 27 noiembrie în prime time, este un format străin care aparţine companiei olandeze Endemol ("Ploaia de stele" - TVR 1, "Din dragoste"- Antena 1, "Big Brother" - Prima TV). Confom site-ului Endemol, show-ul original, "The Best Years of Our Lives", se difuzează cu succes în multe ţări, printre care SUA, Italia sau Marea Britanie. Varianta italiană , "I miglori anni", difuzată de RaiUno, a fost distinsă cu Premio Regia Televisiva.
Mircea Radu: "Dacă nu va fi o emisiune de marcă, îmi depun demisia"

Dragoş Stanca, administratorul F5, divizia de digital a grupului Realitatea-Caţavencu, a lansat Publyo, o companie ce asigură soluţii tehnologice şi consultanţă pentru publishing online, notează Money.ro şi Wall-Street.ro. Publyo este fondată în parteneriat cu agenţia germană 101 Worldwide, condusă de Joerg Springer. Managementul proiectului este asigurat de Gabriel Ilie, CEO, şi Florin Chetreanu, CTO, co-acţionari. Prin parteneriatul cu 101 Worldwide, Publyo deţine reprezentanţe de vânzări în Germania şi SUA, precum şi de un centru de development aflat în Armenia, unde lucrează peste 50 de programatori.

Dacă anul trecut companiile de media şi publicitate au fost nevoite să recurgă la restructurări, 2010 este anul schimbărilor de management. Printre numele care se regăsesc în noile organigrame se află: Bogdan Vasile, CEO Epa media (Euromedia şi Beta Cons), Oana Pădure, Managing Director Media Direction, Mihai Fetcu, director de creaţie al Lowe, sau John Florescu, director Cable Direct, scrie Financiarul.
Schimbări la middle şi top management în piaţa de comunicare şi publicitate

Saatchi & Saatchi, agenţia de creaţie a grupului Centrade, a anunţat că gestionează începând din luna septembrie contul de creaţie şi strategie al Tnuva, notează Wall-Street.ro, HotNews şi DailyBusiness.ro. Producătorul de lactate a făcut mutarea la puţin timp după ce şi-a încredinţat contul de media agenţiei din acelaşi grup, Zenith Media. Serviciile de creaţie, strategie şi media ale Tnuva au fost furnizate anterior de agenţiile grupului McCann. Saatchi & Saatchi a marcat începutul contractului cu Tnuva prin realizarea campaniei de lansare a noii game de produse lactate, „Mariuca”. Serviciile de strategie şi creaţie oferite de Saatchi & Saatchi au inclus crearea conceptului şi poziţionării de brand, a identităţii vizuale, a designului de ambalaje, precum şi dezvoltarea campaniei de comunicare (spot TV şi materiale de promovare în-store).

Agenţia de publicitate full-service TBWA a contractat în luna octombrie primii specialişti pe online pentru departamentul de digital proaspăt lansat, scrie DailyBusiness.ro. Daniel Luca ocupă poziţia de front end developer, iar Dragoş Roşca este noul web designer al TBWA.
TBWA România "face pui" pe digital: Agenţia şi-a angajat primii specialişti în online

Prin conceptul unic pe care îl propune, proiectul BizCamp le oferă studenţilor cadrul potrivit de interacţiune cu modelele inspirationale de care au nevoie. BizCampus Network, eveniment aflat la a IV-a ediţie, se desfăşoară pe 17 şi 18 noiembrie, la hotel Ramada Majestic, începând cu ora 9.30. Programul păstrează formatul ediţiilor trecute - conferinţe, workshopuri şi seminarii - menite să descopere noi zone de interes pentru studenţi pe cele două stream-uri: Career Development şi Personal Branding.
BizCamp, tabăra de business pentru studenţi şi tineri profesionişti Ediţia a IV-a

Foto: Octav Ganea, Mediafax Foto

Autor: Carmen Maria Andronache carmenpaginademedia.ro

Comentarii

Trimite un comentariu