Skip to main content

25 noiembrie - Roberto Lazarov: Televiziunea poate fi matematică, politică sau artă

 

Roberto Lazarov, fiul cunoscutului producător de televiziune Valeriu Lazarov, a declarat într-un interviu acordat Wall-Street că piaţa românească de televiziune nu i se pare pregătită pentru producţii mari şi că, deocamdată, firmele de producţie ale familiei sale nu vor realiză proiecte în România.

Publicitate

"Fratele meu Sergio (managerul caselor de producţie din Spania n.r.) vine din ce în ce mai des în România să vadă ce se întâmplă, să discute. Are foarte multe proiecte în Spania. Însă nu vedem să fie momentul potrivit să faci un “big production” în România. Piaţa de publicitate e încă foarte mică. Discutăm şi sperăm că în toamnă lui 2011 o să fie momentul în care să putem lansa ceva”, spune Roberto Lazarov.

Cât despre lansarea a cel puţin patru posturi de televiziune anul viitor (postul generalist la RCS&RDS, Adevărul TV, România Ta şi Zeus TV), Lazarov se arată sceptic cu privire la calitatea producţiilor pe care noile televiziuni le-ar putea difuza, în condiţiile unei pieţe care funcţionează pe costuri reduse.
Roberto Lazarov: Televiziunea poate fi matematică, politică sau artă

Directorul general al TVR a declarat ieri seară la B1 TV că televiziunea publică este în pierdere din 2006, scrie România liberă. "Nu terminăm anul acesta pe profit şi nici măcar pe 0. Avem 17,6 milioane de euro pierderi cumulate. TVR este în pierdere din 2006. Ele vin din mărirea TVA, nedeductibilitatea TVA pentru taxe, diferenţe de curs - pentru că avem multe plăţi de făcut în euro - la achiziţionarea filmelor, de exemplu", a declarat Lăzescu, adăugând că TVR are cea mai mică taxă din Europa.
TVR are pierderi de 17,6 milioane de euro

Emil Budău (Division Manager FUSE România, Omnicom Media Group) și Alexandru Itcus (managing Partner la E-Dea Works, o companie care se ocupă de jocuri online) discută astăzi online despre eficiența și popularitatea jocurilor publicitare, de la ora 14.00, pe site-ul HotNews. Jocurile online sunt instrumente folosite, deja, în mod curent de publicitari când promovează produse și servicii. Un astfel de joc, desfășurat în această toamnă, a strâns zeci de mii de utilizatori într-o "fabrică de mașini virtuală". Tot un joc a câștigat și un premiu pentru Campanii interactive - secțiunea Publicații Media la ultima ediție a festivalului Internetics.
Cat de populare si eficiente sunt jocurile publicitare online? Emil Budau/OMD si Alexandru Itcus/E-Dea Works discuta online vineri, de la ora 14.00

The One lansează versiunea pentru iPad a revistei, o premieră pentru România, care păstrează rubricile importante din varianta print, dar care prezintă şi un editorial săptămânal exclusiv semnat de Andreea Esca, informează un comunicat, scrie Mediafax. Aplicaţia oferă şi posibilitatea vizionării de materiale video, pictoriale de fashion şi beauty şi prezintă cele mai noi ştiri despre celebrităţile autohtone şi internaţionale.
The One lansează versiunea pentru iPad a revistei, o premieră pentru România

Agenţia de publicitate Propaganda va finaliza anul cu o creştere de 10%-15% a veniturilor, comparativ cu 2009, a declarat pentru DailyBusiness.ro directorul general al agenţiei, Adrian Țuluca. Anul trecut, agenţia a înregistrat venituri de circa 8 milioane euro. "Am avut un an dificil, în care am lucrat mai mult pe aceeaşi bani. Dar am încercat să fim aproape de client, să-I oferim servicii eficiente, măsurabile. Dacă vrei să-ţi fie ţie bine, trebuie să îţi ajuţi în primul rând clientul să depăşească momentele dificile", a explicat Tuluca. Compania nu a operat disponibilizări sau reduceri salariale, lucru vizibil în profitabilitate, în scădere faţă de anul precedent, susţine Adrian Tuluca, fără a specifica ponderea deprecierii.
Tuluca, Propaganda: Terminăm 2010 cu un plus de 10-15% la venituri

Consiliul Naţional al Audiovizualului (CNA) a decis, ieri, să amendeze cu 10.000 de lei societatea de cablu CCC Blue Telecom SA, controlată de omul de afaceri Cătălin Chelu, pentru că retransmite în grilele sale posturi TV fără a avea avizul CNA, scrie Mediafax. Firma lui Chelu a fost sancționată pentru că difuzează în grilele sale peste 30 de posturi TV fără avizul CNA, în mai multe localităţi din judeţele Galaţi, Vaslui, Argeş, Constanţa, Dolj şi Gorj.
Societatea de cablu CCC Blue Telecom SA, controlată de Cătălin Chelu, amendată cu 10.000 lei de CNA

Serviciile publice de radio şi televiziune din anumite state membre UE au nevoie de susţinere financiară adecvată şi de mecanisme de protejare a independenţei, arată o rezoluţie adoptată ieri de Parlamentul European. Aceasta îndeamnă, totodată, serviciile publice să-şi crească prezenţa pe Internet, pentru a atrage generaţiile tinere. PE solicita, în rezoluţie, statelor membre "să îşi întrerupă intervenţiile politice legate de conţinutul programelor oferite de către serviciile de radiodifuziune publică", relatează HotNews.
Parlamentul European: în unele state membre posturile publice de radio-TV se confruntă cu "probleme fundamentale" ce le ameninţă independenţa şi baza financiară

Doru Antonesi, Silviu Petcu, Vali Gora, Florin Constantin şi Cristian Greţcu produc împreună poante autohtone de peste 20 de ani. Reporterul Adevărul a intrat în culisele emisiunii de la Pro TV şi i-a urmărit pe Divertişi în acţiune.
FOTO Veteranii din Divertis, cetăţeni în „Land of Jokes“

Numărul clienţilor de mobile advertising s-a dublat în România anul acesta, iar valoarea campaniilor a scăzut uşor faţă de anul trecut, a declarat pentru Money.ro Horaţiu Dimulescu, manager în cadrul diviziei de mobile advertising a Vodafone România. “Rata clienţilor de mobile advertising care se reîntorc pentru o nouă campanie este de peste 40%”, a spus Dimulescu, referindu-se la clienţii Vodafone România. Potrivit oficialului, la nivel internaţional piaţa de mobile advertising a înregistrat o creştere de 50%. Valoarea celei mai mari campanii de mobile advertising pe care a furnizat-o anul acesta Vodafone România s-a ridicat la 20.000 de euro şi a fost pentru o companie care activează în industria auto.
Exclusiv>>Vodafone România: Numărul clienţilor de publicitate pe telefonul mobil s-a dublat în 2010

IQads a dat startul unei ediţii speciale a concursului de parodii de reclame Grand Spoof, sub deviza „Încurajează-i să facă din nou reclame mişto!”. Ediţia specială Grand Spoof se desfăşoară pe platforma Creator.IQads.ro/GrandSpoofSpecial şi vizează deopotrivă agenţiile şi simplii pasionaţi ai fenomenului publicitar, scrie Money.ro. Ei sunt invitaţi să parodieze una din problemele actuale ale industriei folosind un spot din vremurile bune ale publicităţii româneşti.
IQads lansează Grand Spoof - ediţie specială: „Încurajează-i să facă din nou reclame mişto!”

Time Out, publisherul saptamanalului Time Out Londra şi a ghidurilor cu acelaşi nume, îşi va extinde prezenţa online după ce fondatoul, Tony Elliott, a vândut 50% din acţiuni către fondul de investiţii Oakley Capital, într-o tranzacţie estimată la circa 11 mil. euro, informează Wall-Street.ro, care citează Brandrepublic. Grupul Time Ouţ a fost evaluat la aproximativ 23 mil. euro. Planurile vizează dezvoltarea unor produse exclusiv online, primele oraşe care ar putea beneficia de pe urmă unei asemenea mişcări fiind Berlin, Barcelona şi Paris.
Fondatorul ghidurilor Time Out vinde jumătate din grup pentru 11 mil. euro

În marketingul direct creativitatea este importantă, însă nu esenţială, susţine specialistul internaţional în planificare de marketing John Griffiths, scrie DailyBusiness.ro. Rata de răspuns a consumatorului depinde de ideea creativă doar în proporţie de 20%, pe când targetarea contribuie la succesul răspunsului în proporţie de 40%, susţine acesta.
John Griffiths : Creativitatea, importantă dar nu esenţială în marketingul direct

Gigantul IT&C Panasonic îşi licitează contul pan-european de publicitate, estimat la peste 70 milioane euro, cu scopul de a-şi întări comunicarea produselor în faţa concurenţilor ca LG sau Sony, scrie DailyBusiness.ro, care citează presa internaţională. Licitaţia va fi coordonată de departamentul de marketing din Germania al companiei.
Panasonic cheamă agenţiile în pitch pentru publicitatea pan-europeană, de 70 mil. euro

Autor: Carmen Maria Andronache carmenpaginademedia.ro

Trimite un comentariu